Přejít na obsah

Glashutte spezimatic


Yarda1

Doporučené příspěvky

Ahoj. Předem se omlouvám, podobné témata jsem zde našel, jen ne s uspokojivou odpovědí a proto si dovolím se zeptat. Jsem naprostý amatér a hodinkám vůbec nerozumím a moc nenosím. Tedy dnes jsem otevřel starou krabici a našel hodinky, které táta nosil snad celý můj život, takže k nim mám hodně citovou vazbu. Vím, že nemají moc velkou hodnotu (alespoň soudě z toho, co jsem na webu našel), ale o tu nejde, prodávat je nebudu.

 

Vás, co se vyznáte, bych chtěl jen poprosit, co mi o nich můžete po technické stránce říct (strojek, sklíčko, jak otevřít zadní stranu) a doporučili byste nějaké renovace? 

 

Všem děkuji za jakékoliv obohacující informace.

 

 

post-60735-0-38552700-1509904423_thumb.jpg

post-60735-0-91902600-1509904436_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Yarda1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...