Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Obrovská prosba :helpsmilie:

 

Pomůže mi někdo s nastavením foťáku ( Canon 1300D, objektiv EFS 18 - 55 mm) tak abych mohl sem na fórum vkládat fotky v

 

povoleném a umožňovaném formátu?

 

Fotky to dělá opravdu slušné - ale.... (jsem kuchař a ve fotografování totální amatér, dobrá svíčková je proti jedné povedené fotce úplná

 

sranda). :eek:  :eek:  :eek:

 

Mě z toho lezou stále jen velikosti 5 Mb a více

 

Předem moc děkuji za případnou pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vladimire, když si nastavíš nizké rozlišení už ve foťáku a pak se ti nějaká fotka opravdu povede, bude ti líto, že je v pidivelikosti. Foť v plném rozlišení a fotky upravuj až následně v kompu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše martar, fotit je určitě třeba v plném rozlišení. Nejlépe do RAW formátu. Následné úpravy pak dělat až v počítači. Určitě doporučuji Adobe Lightroom, ale práce s ním je o něco složitější. Stáhni si třeba Zoner, udělá dobrou službu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je dobré fotit na co nejlepší rozlišení a pak to zmenšit, třeba tímto programem. Je to snadné a můžeš si tam nastavit velikost v procentech a jde zmenšit i celý soubor najednou  Na zmenšování, kde mi na tom nezáleží, ho používám léta. a je volně ke stažení  

 

Jpeg Resampler 2010

Upraveno uživatelem Jiří9
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je dobré fotit na co nejlepší rozlišení a pak to zmenšit, třeba tímto programem. Je to snadné a můžeš si tam nastavit velikost v procentech a jde zmenšit i celý soubor najednou  Na zmenšování, kde mi na tom nezáleží, ho používám léta. a je volně ke stažení  

 

Jpeg Resampler 2010

 

 

To je vono. I pro naprostého fotostupida jako jsem já absolutně ideální a jednoduše ovladatelné. Originály zůstanou a vytvoří se nový soubor ve zmenšení .

Paaráda

 

děkuju moc

vláďa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Zdarec