Přejít na obsah

Opravy / renovace hodinek Prim


Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...
  • Odpovědi 321
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Dobrý den,

Zeptat zde, nebo v inzerci?

Každopádně mám na opravu "u svého hodináře" jdoucí PSII automat, ale automaticky nenatahují.

Bylo mi řečeno, že mají ulomený, a teď nevím zda se vyjádřím přesně, držák rotoru automatického nátahu.  

Kdyby jste něco někdo takového měli, budu vděčný a rád koupím :-) 

Díky předem za jakékoliv info / inspiraci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám Prim automaty s ulomeným čepem rotoru samonátahu. Tak jsem se v nich amatérsky "vrtal" (podle názoru, že je víc pokazit asi nemůžu a opatrné rozebírání mi docela jde) a podle mne součástka (lisovaná složitá podsetava) obsahující čep samonátahu je na přiloženém obrázku - tady čep není vidět, protože má být na druhé straně, než je tento pohled, ale tam je u této součástky právě taky ulomený - viz druhý obrázek, kde je ulomený čep a rotor samonátahu. Prakticky to asi znamená sehnat jiné automaty na náhradní díly, které jsou vadné z jiného důvodu - ale pozor, i když čep není ulomený, může být, podle mne, i hodně ošoupaný a opotřebený.

post-19465-0-08504800-1554328761_thumb.jpg

post-19465-0-95836500-1554328782_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro zájemce o technické detaily Primek ještě přidávám obrázek strojku automatů, a ten malý kroužek úplně uprostřed strojku je zbytek po tom ulomeném čepu rotoru samonátahu. Pohled je s odstraněným rotorem samonátahu.

post-19465-0-04179700-1554332443_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky ještě jednou, jak jsme psal, hodinky mám u oprváře, ND shání i on, ale půjdu tomu naproti. Každopádně ještě jeden dotaz - jaký kalibr je v těchto PSII Automatic?