Přejít na obsah

Apple


Doporučené příspěvky

Aktualizace mailu na seznamu: Není to tím, že gmail, případně icloud mail jedou přes push notifikace a seznam přes POP3? Někde by měl jít nastavit interval stahování (půl hodiny?). Mrkni i na data na pozadí pro danou aplikaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád jsem řešil zda-li mám násilně otevřít iMac 2014 (od 2012 jsou lepené) a vyměnit pomalý disk za SSD. Nakonec jsem zkusil docela často zmiňovanou variantu připojení SSD disku přes USB 3.0. A musím říct , že je to pecka - zrychlení je opravdu dramatické oproti klasickému HDD, sice to je pořád ještě cca 2-3x pomalejší než kdyby byl připojený napřímo - ale odpadly problémy s rozdělaním iMacu a ještě zůstal původní disk jako další úložistě ... Takže doporučuji :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posledních pár týdnů pozoruju na iP8 dost znatelné zpomalení systému, resp. velmi často se aplikace sekají - ať už nativní (mail, kalendář), tak třetích stran (snapseed, tapa, a další). Verze iOS 12.1.3.

 

Zkusil jsem všecko pozavírat, restartovat. Nic. Obnovu ze zálohy jsem zatim nedělal, navíc to imo moc nepomůže.

 

Máte někdo stejný problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi blbá otázka... Snažil sem se najít odpověď sám, ale bezvýsledně ....

Včera sem dal mobil na opravu ( nějak mi nevydržel displej přechod ze zimy do tepla a rupl ).

 

Ale řeším to, že zítra mám překlenutí měsíce u zakoupení úložiště na ICloud.

Celý telefon sem pro jistotu hodil do továrního nastavení - tudíž předpokládám, že se mi nezaplatí navýšení úložiště...

přijdu o všechny data, které jsou nad základ 5GB, nebo ne ???

Zůstávají všechny data zálohovány a při znovuzaplaceni cca po 14-30 dnech se mi vše nahraje zpět ??? Jen bych prostě při zaplacení neměl možnost zálohy ...

 

Či jestli do nějaké doby nezaplatim mám smůlu a zaniká mi nárok na kompletní obnovu dat ..

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi blbá otázka... Snažil sem se najít odpověď sám, ale bezvýsledně ....

Včera sem dal mobil na opravu ( nějak mi nevydržel displej přechod ze zimy do tepla a rupl ).

 

Ale řeším to, že zítra mám překlenutí měsíce u zakoupení úložiště na ICloud.

Celý telefon sem pro jistotu hodil do továrního nastavení - tudíž předpokládám, že se mi nezaplatí navýšení úložiště...

přijdu o všechny data, které jsou nad základ 5GB, nebo ne ???

Zůstávají všechny data zálohovány a při znovuzaplaceni cca po 14-30 dnech se mi vše nahraje zpět ??? Jen bych prostě při zaplacení neměl možnost zálohy ...

 

Či jestli do nějaké doby nezaplatim mám smůlu a zaniká mi nárok na kompletní obnovu dat ..

dík

 

služby jsou odděleny od hardware, takže pokud si nevymažeš apple ID, tak běží dále a fakturují se z platební/kreditní karty ... ( resp. a nebo si jejich rozsah sám nezměníš)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

služby jsou odděleny od hardware, takže pokud si nevymažeš apple ID, tak běží dále a fakturují se z platební/kreditní karty ... ( resp. a nebo si jejich rozsah sám nezměníš)

Super, Díky ...

Upraveno uživatelem Lobber
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem naštvanej. Po 16 měsících mi začla v zimě blbnout baterka na SE. Ačkoliv má 89% kapacity, takže je furt v pěkném stavu, tak mi v chladu (minus) z plného nabití stačí hoďka dvě, aby se telefon vybil do vypnutí (přitom mobil je v bundě). Koupen v O2. Co myslíte, má smysl podstupovat reklamaci? Uzná to O2?Nebo radši nechat vyměnit v autorizáku ze svýho a smířit se s tím, že Apple už je spotřebka funkční po dobu roční záruky? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem naštvanej. Po 16 měsících mi začla v zimě blbnout baterka na SE. Ačkoliv má 89% kapacity, takže je furt v pěkném stavu, tak mi v chladu (minus) z plného nabití stačí hoďka dvě, aby se telefon vybil do vypnutí (přitom mobil je v bundě). Koupen v O2. Co myslíte, má smysl podstupovat reklamaci? Uzná to O2?Nebo radši nechat vyměnit v autorizáku ze svýho a smířit se s tím, že Apple už je spotřebka funkční po dobu roční záruky?

Mně to Vodafone uznal. Ale telefon se třeba při 40% vypnul a už nešel nastartovat. Musel se zahřát a nebo připojit na nabíječku. A hned se tam objevilo třeba 45%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem naštvanej. Po 16 měsících mi začla v zimě blbnout baterka na SE. Ačkoliv má 89% kapacity, takže je furt v pěkném stavu, tak mi v chladu (minus) z plného nabití stačí hoďka dvě, aby se telefon vybil do vypnutí (přitom mobil je v bundě). Koupen v O2. Co myslíte, má smysl podstupovat reklamaci? Uzná to O2?Nebo radši nechat vyměnit v autorizáku ze svýho a smířit se s tím, že Apple už je spotřebka funkční po dobu roční záruky? 

Jasně, reklamuj, měl jsem to stejný na iP6 a v pohodě uznali (taky O2)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove iPhonari, prosim o radu.

Existuje pro iOs aplikace, kters ovlada ruzne funkce telefonu.

Mel jsem na Amdroidu aplikaci, kters podle rozvrhu zapinala/vypinala napr. wi-fi, BT, synchronizaci apodobne.

Existuje neco takoveho pro iPhone?

Diky za pripadne rady (y)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, minimálně ne bez jailbreaku. Na druhou stranu power management wifi i bt je u jablek tak dobrý, že aspoň z hlediska spotřeby to v podstatě není potřeba...

Diky za info, skoda. Slo mi o to treba pres noc vypnout wifi a BT a rano to zas automaticky zapnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...