Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

2 Lukáš

Už potřetí jsem sledoval, jak se můj milášek veze k novému páníčkovi (Jawka 350, Ducati Monster a letos Suzuki SV...)

po těch zkušenostech na českých silnicích, dvou bouračkách atd. si dám chvíli pauzu, počkám, až odrostou děti a pak by se mi na stará kolena líbil Triumph Speed Triple nebo Yamaha MT-01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Lukine co jsem slyšel prvně o tom tvém Volvu, tak jsi na tom docela máknul nebo se pletu. U mě nic nového, teď jsem psal něco o novém civicu a menší sestře city, sámé bláboly, že je to všechno super atd. Ale měl jsem na test bavora 3 s třílitrem v automatu, sport pack hele a všem říkám, ruce pryč - hele fakt slabota, připadalo mi to jako na prkně, kterým cuká pěkně zfušovaný automat. U 3 bych rozhodně volil klasické odpružení a u hořčíko-hlinikového bloku, který se mimojiné projevuje více než vychovaně, jedině manuál. JO kámoš nedávno požil GSX - R ve 160 a má na 3krát zlomenou stehenní kost a náramné odřeniny, ale jinak v poho, už chodí o berlích. Já jsem teď o víkendu sledoval MOTO GP ten Dotore je skutečný fenomén, to se nedá jinak popsat a F1 je proti tomu hadra. Ale nechápal jsem to jelito Pedrosu, Hayden byl v klídku na bodech a ten šílenec, vlastně týmový kolega ho sestřelil, no nechápal jsem nic, ale aspoň by ten 6titul mohl Rosimu vajít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Lukine co jsem slyšel prvně o tom tvém Volvu, tak jsi na tom docela máknul nebo se pletu.     U  mě nic nového, teď jsem psal něco o novém civicu a menší sestře city, sámé bláboly, že je to všechno super atd.  Ale měl jsem na test bavora 3  s třílitrem v automatu, sport pack   hele a všem říkám, ruce pryč - hele fakt slabota, připadalo mi to jako na prkně, kterým cuká pěkně zfušovaný automat.  U 3 bych rozhodně volil klasické odpružení a u hořčíko-hlinikového bloku, který se mimojiné projevuje více než vychovaně, jedině manuál.   JO kámoš nedávno požil GSX - R ve 160  a má na 3krát zlomenou stehenní kost a náramné odřeniny, ale jinak v poho, už chodí o berlích.     Já jsem teď o víkendu sledoval MOTO GP  ten Dotore  je skutečný fenomén, to se nedá jinak popsat a F1 je proti tomu hadra.  Ale nechápal jsem to jelito Pedrosu,  Hayden byl v klídku na bodech a ten šílenec, vlastně týmový kolega ho sestřelil, no nechápal jsem nic, ale aspoň by ten 6titul mohl Rosimu vajít.

Jo na prvním Volvu jsem se sakra nadřel. Jakpak to víš brácho :) ? Psal jsem Ti to? No trošku tam zlobila elektrika, koroze se již taky trošku podepsala na 16 let staré karoserii atd.atd. Nakonec ho ode mne vyškemral kámoš a já pořídil moje "nové" modré.

Já mám s automatů furt tak nějak strach a hlavně si nic neužiješ. Alespoň, že je Tvůj kámoš GSX-R naživu, to víš to je hned :)

Jo Doctor je fakt machr, to se jen tak nevidí a nechápu jak ho někdo může srovnávat s tím šupápek Šumakerem :) Formule jsou bezpečné, čím dál pomalejší, bezcharakterní a ta strategie to se nevidí. Haydena nemám rád, je to samolibý americký frajírek, měl jsm to zaplacený :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáši, seděl jsi v tom vůbec??? Na rozdíl od jakékoliv německé značky je to opravdu kvalitní, bezúdržbové a bezporuchové. A ten lexus a pohodlí uvnitř je prostě úžasný.

:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáši, seděl jsi v tom vůbec??? Na rozdíl od jakékoliv německé značky je to opravdu kvalitní, bezúdržbové a bezporuchové. A ten luxus a pohodlí uvnitř je prostě úžasný.

Kenny v novém modelu jsem neseděl. Já jsem psal, že vím jak je to dobré auto a za dost slušnou cenu, ale prostě je to korejec. Pro mě je to stejné jako si koupit čínské hodinky. Proč si se vlastně rozhodl pro Hyundai???

BTW: O kvalitě Mercedesu nejsem přesvědčen, ale co se týče BMW tam pochyb nemám. Hlavně kvalita podvozku a motorů je zcela nesrovnatelná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Kenny

No já tam dal smajlík a pořádný. Byl to momentální nápad vtipu, protože se jinak do téhle diskuse nezapojuji. Pokud se tě to dotklo, což jsem nechtěl, omlouvám se tímto a jestli chceš, příspěvek vymažu.

 

PS: také nechci jít za hranici humoru a tak respektuji, pokud jsem se v očích někoho za ní dostal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím novou černou luxusní limuzínou HYUNDAI SONATA v plné výbavě. Béžová kůže, dřevo, automatická kontrola kvality ovzduší s ionizátorem, lednice, samostmívací zrcátko, DVD s domácím kinem a navigací. Miluju to auto! Perfektně sedí na silnici, v průběhu jízdy interaktivně mění geometrii podvozku a stabilizuje systémem ESP. Má to TipTronic převodovku a motor 2.4i. I při vyšších otáčkách je uvnitř tichoučko, je slyšet jen takové měkké "wúúúúúú".

No jo, ale ten motor jsi neměl kvůli focení vyndavat, to stačily ty fotky z venku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím novou černou luxusní limuzínou HYUNDAI SONATA v plné výbavě. Béžová kůže, dřevo, automatická kontrola kvality ovzduší s ionizátorem, lednice, samostmívací zrcátko, DVD s domácím kinem a navigací. Miluju to auto! Perfektně sedí na silnici, v průběhu jízdy interaktivně mění geometrii podvozku a stabilizuje systémem ESP. Má to TipTronic převodovku a motor 2.4i. I při vyšších otáčkách je uvnitř tichoučko, je slyšet jen takové měkké "wúúúúúú".

No jo, ale ten motor jsi neměl kvůli focení vyndavat, to stačily ty fotky z venku.

Mechano, co Tebe nenapadne za věci, ale všiml jsem si, že motory dost vyndavají třeba když auta testují :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kenny: Počkej, až se ti ten korejec podělá, to budeš třeba mluvit jinak. Cena náhradních dílů na korejce a japonce je docela zajímavá, ono se to mnohdy v případě větší závady skoro ani nevyplatí opravovat. Jinak každé nové dnešní auto je téměř bezporuchové a téměř bezůdržbové, otázka je, jak dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Roman Š

Já mám taky auto z Koreje. Už skoro 4 roky. Jediné závady: nový stěrač (opotřebeno v 2. roce (gumička), ale měněno komplet, zdarma jako záruční oprava/údržba), žárovka v pravém světlometu. Cena údržby ve značkovém servisu jako pro Škoda. Velmi solidní a slušný přístup. Zákazník = náš pán. Ceny ND obdobné (něco dražší, něco levnější, v průměru stejné). Záruka na auto byla 3 roky, to taky mimo JAP nedává každý. Tak nevím, dnešní Hyundai je už jiné auto, než kdysi. A příští auto asi bude stejné značky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy Kenny já už opravdu nevím... Vydávat mid-size sedan s rozvorem ani ne 2.80m a velmi lehce nadprůměrnou motorisací za luxusní limuzínu, to chce opravdu odvahu a fantasii. Jen pro Tvoji informaci ona "nadstandardní výbava" jako ionizátor vzduchu, lednička či samozatmívací zrcátka bývala poměrně běžná dokonce i u Tatry 613 na počátku devadesátých let (o US produkci pak vůbec nemluvě).

 

Pro úplnost - v Sonatě (ale V6 3.x) jsem seděl, proti tomu autu nic nemám, ale Ty tu z něj děláš něco, čím rozhodně není.

 

Luxusní auta jsou taková, kde člověka zajímá prostor pro nohy *na zadních sedadlech* a trapné detaily jako údržbu, velikost kufru či parametry převodovky řeší personál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vozim si pozadí v nachipovaném stříbrném kombiku tuzemské výroby f tdi a s červeným ičkem a jsem spokojen. Určité prvky výbavy běžné v Tatře 613 nemám a rozhodně se kvůli tomu v noci s děsem nebudím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toyota Corrola :) příjmené svezení, žádný závoďák, ale umí hodně přes 170(ověřeno Policií ČR :( ). Jediná podstatná nevýhoda z užitného hlediska je to, že je sedan. Čili kufr jen víko, vzhledem k tomu, že přítelkyně každý přesun s vyjímkou cesty do práce považuje za výpravu napříč několika kontinenty :P, takže nám nehrozí ani umrznutí ani a to už vůbec ne smrt hlady, je velmi nepraktický. :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Zdenda, ten sedan je sice méně praktický, ale zase má nesrovnatelně lepší jizdní vlastnosti. Např. Nový civic od hondy považuji za nejlepší auto ve své třídě a ikdyž 5ti dvířko vypadá futuristicky a dobře jede, oproti civicu sedan se více naklání a stabilitou mu nemůže konkurovat, sedanu jsem dával docela kouř a sedí jako přibitý a vlastně se nekroutí, navíc do něj dávají víceprvkovou nápravu oproti 5ti dvířku, kde je použita obyčejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediná podstatná nevýhoda z užitného hlediska je to, že je sedan. Čili kufr jen víko, vzhledem k tomu, že přítelkyně každý přesun s vyjímkou cesty do práce považuje za výpravu napříč několika kontinenty :P,

No já se přiznám, že v současné době už rozdíl mezi kombíkem a sedanem nevnímám jako tak zásadní. Doby Volva 240 jsou pryč a u dnešních kombíků zase tak moc extra prostoru není (pokud to nezarovnáš až po strop, což dělá málokdo). A vůbec, vzadu má být motor ;-)

 

Určité prvky výbavy běžné v Tatře 613 nemám a rozhodně se kvůli tomu v noci s děsem nebudím

No jo, ale na rozdíl od Kennyho nevydáváš svoje vozidlo za super hyper moderní a luxusní, že... Já také nemám v autech věci, které má Maybach ve standardu a musím bez toho přežít :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale na rozdíl od Kennyho nevydáváš svoje vozidlo za super hyper moderní a luxusní, že... Já také nemám v autech věci, které má Maybach ve standardu a musím bez toho přežít :-D

Náhodou ... moje koktávka je nejlepší na celém světě :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...