Přejít na obsah

Novinky Laco


Horhe

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 119
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

To je zverstvo :(.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po měsících...

Trier mám 14 dní a nemohu si stěžovat. Za necelých 6 tisíc jsem dostal quartz, chrono a Laco (respektuji příspěvky nade mnou, ale neznám politiku Laco, takže těžko soudit k čemu se uchýlili). Naživo jsou o dost hezčí než na fotkách, chtěl jsem letecké hodinky, ale klasické B-Uhr mi až tak moc neseděly - hlavně velikostí. Myslím, že jako entry model do pilotek a na to, abych zjistil jak mi bude tento styl vyhovovat, je to ideální model.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hovorim na to ze Laco zacina prechadzat na lacny smuk degradujuci historicku predlohu... ale asi podla hesla "nas zakaznik nas pan'' takze je asi vsetko v poriadku...

Minca ma 2 strany. Mne je jasne, ze pilotky musia byt iba v oceli a s manualnym natahom. Co vsak, ak niekto chce nieco ine a paci sa mu dizajn pilotiek? (Osobne by som ine nebral) Uz tu mame automat, titan, bronz ... Laco sa mozno chce priblizit beznemu zakaznikovi. Z tych par nadsencov pre mechanicke hodinky asi nevyzije. Ja osobne tazsie rozdychavam tu Miyotu v nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je dobře, že každý z výrobců pilotních hodinek má trochu jinou nabídku. K čemu by bylo, kdyby tu bylo několik výrobců, kteří by nabízeli stejné modely, jak co se týče strojku, tak provedení (velikost pouzdra, průhledné/plné dýnko)? Za současné situace mám možnost si dle svých finančních možností a preferencí vybrat hodinky, které se mi líbí a tak je to podle mě správně.

 

Sám jsem nedávno pilotní hodinky vybíral a jsem rád, že jsem si mohl vybrat ze široké palety ruzných kombinací (nakonec před Laco Flieger Augsburg nebo Aachen dostal přednost Steinhart B-Uhr).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Romanem. Já jsem, na místní poměry :D , obyčejný zákazník a design Laco se mi u tohoto modelu opravdu líbil. Beru všechny proti argumenty, ale já jsem za tento přístup rád. Teď mám podobné dilema - líbí se mi Steinhart Ocean One, ale nevím jak by je přijalo okolí - většina zná jen Rolex. Nakonec z toho vyjdu jako fanoušek holešovické tržnice :D. Hodinky jsou sice pro mě a jen pro mě, ale přece jen..těch flamů ohledně Rolex copy tady bylo spoustu a asi ne jen na vrub Steinhartu. Ještě se mi líbí Ch Ward Trident C60 300, nejspíš 42mm a pokud ušetřím těch pár peněz navíc, nejspíš půjdu (hlavně z výše uvedeného důvodu) do tohoto modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se automatické miyoty týče,, kdyby měly hodinky dýnko bez skla, ani nepoznáš rozdil - chod vteřinové ručky je plynulý. A je docela vkusně zdobená.

 

A osobně si myslím, že k německým leteckým hodinkám japonský strojek přece jen sedí. Minimálně proto, že Němci se s Japonci měli za WWII mnohem více radši, než třeba s Rusama, že jo. I když je jasné, že jde o to, že díky mioytě jsou levnější a lépe se to prodává.

 

Navíc ty pilotky s miotou jsou jiné, než origo předloha, do kterých dávají (neutrální :-)) swiss made, takže no problem.

 

Mám tu značku i její hodinky rád

 

To mi víc vadí ruské strojky v pilotkách Aristo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Návštěvník YPO

kromě těch posledních je to povedený .... líbí se mi korunka, řádná minutová ručka sahající až na index - řemen vypadá taky řádně .... trochu mám problém s myjotou, ale to je můj problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, můžete mi vysvětlit, ale myslím trochu racionálně, co je na Miyotě tak moc špatnýho? Mám pár kolegů, kteří ji v hodinkách mají a co se týká spolehlivosti, přesnosti a podobných "praktických" věcí je z dlouhodobějšího hlediska naprosto v pořádku a to nemluvím o nějakém servisu. Přijde mi trochu komické v kontextu k drahým, prémiovým značkám jako je třeba Omega, kde po 5 letech servis stojí kolem 15-20k a k hodinkám dostanete pytlík vyměněných dílů, aby tento mnohem lepší strojek mohl šlapat dalších 5 let. Asi se na to nedívám jako správný chronomagor, ale jde mi spíš opraktickou stánku věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono, to není vůbec poznat ani, u Laco s Miyotou 8215 a velkou vtěřinovou ručkou. Jde plynule. Možná ji má Laco nějak lépe zmáknutou, protože u pilotek Geckota, kde je stejný strojek, vteřinovka padala po schodech, jako na tom videu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...