Přejít na obsah

Letecké hodinky


Doporučené příspěvky

Prosím o radu pri výbere ,,pilotiek,, , skúšal som na internete hľadať sám ale výber je široký a rôznorodý. Extra sa hodinkám nerozumiem, ale asi pred rokom som sa zamestnal ako pilot a nejakú praktickú predstavu už mám J. Vrchný peňažný limit je 500 EUR a menej som ešte študent tak hádam našetrím :))))). Z mojich favoritov by sa mohli podobať na tieto typy : Citizen AS4020-52E, FORTIS B-42, Hamilton Khaki X-wind....a iné podobné

 

Mali by byť hlavne priehľadné aby bolo možné v okamihu odčítať aj minúty. Chcel som Torgoeny (zaujímal by ma aj názor na tieto hodinky) ale sú dosť ,,preplácané,, a zložité. Výhoda sa mi zdá pomerne nízka cena.

 

Približná predstava:

 

- Pilotky

 

- Safírové sklíčko

 

- Oceľové

 

- Oceľový remienok

 

- Max priemer 42 mm

 

- Automaty/quartzky to je jedno

 

- Stopky,kalendár

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Greeny, jestli to chceš v mechanice, tak v podstatě zapomeň na chrona. Na to potřebuješ tak 650 éček a víc i za použité. Pokud ti nebude vadit ruský kalibr, pak se do rozpočtu určitě vejdeš. Tady moc třeba ty Junkersy nejedou, ty mají toho rusa, ale určitě se tam dá něco fajn najít. Jedny mám a nemůžu si vůbec stěžovat, za ty peníze super muzika.

 

Foto odsud

 

 

post-2667-057391400 1340813694.jpgpost-2667-076911700 1340813699.jpgpost-2667-009182100 1340813707.jpgpost-2667-022870600 1340813712.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak bude baterku menit fakt odbornik a spravi ti aj test vodotesnosti, tak by som sa nebal ;)

Inac tie Junkersky sa mi pacia! ;)

A vseobecne, daj si pozor aj na vysku hodiniek, ak hladas mensie, tak vyssie Steiny ti nemusia vyhovovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zostanú, ak si ju nebudeš meniť sám, ak ostane tesnenie tam kde má byť. Po výmene baterky ti urobia aj skúšku vodotesnosti, resp vymenia tesnenie ak už bude potrebné - periodocita je nejakých +/- 5 rokov.