Zdravím Vás,
takže postupoval som presne podla Vaších rád (ďakujem), zásielku som reklamoval na pošte, dal som vedieť aj Mr. Higuchimu. Mal som štastie, zásielka prišla na Slovensko poškodená, bol zaznamenaný úbytok hmotnosti, poštári a colníci spísali o tom úradný zápis. Po mojej reklamácii na pošte mi bolo oznámené že celú záležitosť posúpili odosielacej pošte (Japan). Zásielky EMS do 20000 YEN sú štandardne poistené bez poplatku, 20000 - 40000YEN za poplatok 50YEN. Myslím že Mr. Higuchi zásielku poistil, dnes mi poslal mail, info o poslaní nových hodiniek + EMS tracking number. Dúfam že to tentokrát dorazí balík v poriadku, a Mr. Higuchi úspešne vyreklamuje predchádzajúcu poškodenú zásielku (krádež). Majte sa.
PeterG