Přejít na obsah

"Neškodné" řemínky k notebooku


Doporučené příspěvky

Ahoj všem.

 

Jsem zde nováček a jistě nejsem "chronomaniak", mimo jiné i proto, že jsem hodinky léta nenosil, ač se mi velice líbí a rád se "koukám". Poslední jsem měl cca 10 let nazpátek, myslím, že titanové Citizen Eco Drive s tahem, ale nosil jsem je relativně krátce. Důvodem bylo, že pracuji povětšinou na notebooku (celý den v kacenláři a pak i doma) a řemínkem jsem dřel o palmrest a zasekávala se mi ruka při pohybu, takže jsem musel dávat pozor a zápěstí mít ve vzduchu, což mi vadilo. Jediným řešením pak bylo dát je dolu, což se mi ale nechtělo, je to takové "komplikované" a hodinky bych pak měl jenom na cestu z/do práce, volný čas mimo domov, nebo jednání mimo kancelář, pokud tedy nepotřebuju zároveň i pracovat s notebookem.

Nějak se ale stalo, že jsem se zahleděl do hodinek, které bych si rád koupil a udělal si tak radost, ale hlavně bych je rád i nosil :-) Je sice jedno, o jaké hodinky jde, ale budou to Longines Présence L4.821.4.52.6 s tím, že jistě budu dávat jiný řemínek (tuto verzi kupuju čistě pro případný prodej, je i verze s koženým řemínkem, která je i levnější, ale standardní řemínek se mi taky nelíbí).

No a zde začíná můj dotaz. Jaké možnosti řemínků jsou, abych nemusel hodinky dávat po příchodu do práce z ruky? Hledal jsem nekovové přezky, které bych dal na kožený, nylonový, nebo jiný nekovový řemínek, ale nic jsem nenašel. Další možností by byl řemínek podobný tomu, co je k dostání pro Apple Watch (viz obrázky), ale taky jsem nic nenašel.

Můžete mě prosím někdo nasměrovat správnou cestou?

Díky moc.

 

 

post-50350-0-18821700-1481641838_thumb.jpg

post-50350-0-70827900-1481642170_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky