Přejít na obsah

Hodinárstvo Alexander Nagy - Rim. Sobota


Doporučené příspěvky

Ahoj, podla informacii na nete su autorizovanym servisom pre znacky ako Omega a podobne. Bol som tam raz, chcel som vymenit baterku vo vintage Certinach (rok 1977) a vnucovali mi prelestenie puzdra za 30? (vraj to vyrobca vyzaduje pri servise), to som na niekolko krat odmietol. Hodinky su to lestenky, takze mali zopar skrabancov, no neboli v takom zlom stave. V podstate tam boli 2 panie, mlada v pohode a stara trochu drza. Vzdy som na nich pozeral ako kvalitny servis, no pokazila mi to ta stara pani. Ale nechcem ta odhovarat, alebo davat zle recenzie. Je to len moja osobna skusenost. Vymenili baterku, dali tam svajciarsku Renatu, urobili tlakovku na 3ATM a stalo to 7?.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pytam sa preto ze som tam servisoval viac krat kvoli vymene baterie a skuske vodotesnosti. Hodinky tam posielam postou, a vzdy prilozim papier o aku sluzbu ziadam, a v pripade nejakych zistenych zavad nech ma telefonicky kontaktuju. Je u nich pravidlom, ze bez konzultacie urobia ukony ktore o ktore  som neziadal. Pri skuske vodotesnosti mi vzdy vymenili tesnenie, to si myslim ze nieje za dva roky v stave na vymenu, ale budiz. Lestenie remienka si uctuju automaticky bez opytania spolu v baliku s premazanim a podobnymi ukonmi. V minulosti mi menili tesnenie pod sklickom, a sklicko ostalo vpadnute o cca 0,25mm oproti lunete. Teraz pri vymene baterie som ich ziadal aby to dali do roviny s lunetou, tesnenie vymenili a zase je to vpadnute. Dalsia vec co ma nastvalo, ze mi svojvolne vymenili zapinaci mechanizmus na remienku, samozrejme bez predoslej telefonickej konzultacie. Vraj bol vybehany. V pondelok to budem konzultovat telefonicky, lebo ich pristup je neseriozny a zavana zlodejinou. Toto nieje ociernovanie, ale skutocnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Zdravím všetkých, pôvodne som tu hľadal návod ako a čím namazať "pondusky". To som našiel, vďaka, a našiel som aj toto vlákno a musel som sa registrovať lebo:

mám v USA kúpené hodinky TISSOT. V záruke sa mi pokazili (bola tam globálna záruka), obrátil som sa na dotyčného nagyho. Vyhováral sa všelijako, posielal som mu oskenované dokumenty od kúpy hodiniek. Úplne na začiatku sa mi snažil interpretovať dátum kúpy inak ako bol v skutočnosti. Na doklade bol dátum v tvare rok/den/mes ako je to tam bežné on to interpretoval ako rok/mes/den (myslím že úmyselne) a že to teda nie je v záruke.

Keď som mu vysvetlil že v USA to píšu takto tak uznal, že mu hodinky môžem poslať (nevedel som o inom opravárovi tak som do opravy tlačil jeho).

Prečo to všetko píšem?

Opravil ich tak, že vydržali ísť cca mesiac, kým neskončila záruka. Potom som ich musel dať opraviť za "svoje" posielal som ich už ale do Brna.

Neskôr som zistil, že hodinár toho mena je na Slovensku aj inde (už si nespomeniem kde presne) ale s týmto šuflikantom nemá nič spoločné.

Toto všetko je tak 3 roky stará záležitosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...

Dobry den prajem, nedavno nas zakaznik upozornil na tuto diskusiu.

Na trhu sme uz takmer 30 rokov a po cely cas sa snazime robit hodinarsky servis najlepsie ako vieme. Tato nasa snaha sa odrazila na tom, ze ako jediny na Slovensku sme ziskali statut autorizovaneho servisu pre vyznamne svajciarske hodinarske znacky. Na to, aby sme si tento statut udrzali podstupujeme pravidelny audit omega group a nasi hodinari su pravidelne preskolovani v svajciarsku. Kvalita nasej praca tiez bola ocenena viacerymi plaketami. Nasu pracu robime s laskou a presvedcenim, ze kvalita tkvie v detailoch. O to viac nas mrzi ak narazime na nespokojnost zo strany zakaznikov.

Chceli by sme preto ozrejmit niektore nase postupy tykajuce sa namietok v diskusii:

1. "Menili tesnenie aj ked to podla mna nebolo nutne"

Naozaj je to tak ze u nas menime tesnenie vzdy. Povedat vsak ze to nie je nutne si nedovolime, pretoze neexistuje sposob ako zistit vek alebo zostavajucu trvacnost tesnenia. My vsak ako autorizovany servis davame aj po "jednoduchej" vymene baterie rocnu zaruku na vodotesnost a sme presvedceny ze to stoji za to. Najvacsi nepriatel hodiniek je vlhkost a preto povazujeme za naozaj potrebne hodinky zodpovedne vodotesne trvacne uzavriet. 

2. "Chcel som len vymenit baterku a vnucovali mi prelestenie puzdra za 30?"

Pokial sa jedna o kvalitne svajciarske hodinky, akymi hodinky znacky Certina su, nerobime im cisto vymenu baterky ako standardne hodinarstva, ale celu seriu ukonov s tym spojenych. V cene 30? ktoru spominate nebolo iba prelestenie puzdra, ale vsetky nasledovne ukony, vratane samotnej vymeny baterie:

    - Diagnostika stavu hodiniek (Spotreba a rozbehové napätie)
    - Výmena baterky + nova baterka
    - Výmena tesnení + nove tesnenie
    - Leštenie púzdra a ultrazvukové čistenie púzdra a náramku
    - Test vodotesnosti
Preco to robime sa mozete docitat na nasej stranke: https://www.alexnagy.sk/vymena-baterky/

3. "Svojvolne mi vymenili zapinaci mechanizmus."

Toto je vec, ktora by sa u nas nemala stat. Zjavne sa vsak stala a nas to mrzi. Ak by sa nieco podobne zopakovalo, staci nam zavolat a vieme nasu chybu napravit.

Nas standardny postup vsak takyto: po diagnostike kontaktujeme majitela, navrhneme opravu zavady s urcenou cenou prace aj nahradnych dielov. Tuto cenu nam zakaznik najprv schvali, az potom sa pustame do samotnej opravy.

4. "Opravil ich tak, že vydržali ísť cca mesiac, kým neskončila záruka." 

Na nase opravy davame ako autorizovany servis dvojrocnu zaruku. Ak sa hodinky pokazia mesiac, dva alebo aj 23 mesiacov po tom ako ste ich od nas obdrzali, mate narok na ich zarucnu opravu bezohladu na to, kedy boli hodinky kupene.

 

Stale sa snazime veci robit co najlepsie, napriek tomu chyba sa moze stat aj na nasej strane. Preto berieme namietky nasich zakaznikov vazne a snazime sa chyby neopakovat. Dufam tiez ze sa mi podarilo nase postupy vysvetlit a ze pokial u nas este budete hodinky servisovat, budete s nasimi sluzbami spokojni. 

Alexander Nagy - hodinár, klenotník

Upraveno uživatelem AlexNagy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...

Nuz uvidime ako dopadnem ja..... v starom roku som mal poziadavku na servis Longines LHC stratili presnost (a boli naozaj presne bavime sa sa o stabilnych cca +-2s denne v pripade ze som ich mak cez den na ruke v kancli a vecer lezali korunkov hore) dalsi problem bol nazvyme to strata kapacity cize po zlozeni hodiniek napr. v piatok boli v nedelu kaput no a v tom istom case sla presnost do haja kludne - 20aj viac sekund denne hoci som ich nosil prilezitostne cize opotrebenie kalibru nemoze prist do uvahy. No a dalsia vec bola poziadavka na vymenu balancnej pruziny za kremikovu k comu sa na mieste nevedeli vyjadrit ale vraj zistia. Od 28.12.2021 sa mi nikto neozval ja som tam volal tusim vo stvrtok s tym ze vraj je dielo hotove tak som sa opytal na cenu opravy ktora mi bola povedana ale zatial nezverejnujem kym neviem coho sa tykala.Kazdopadne je celkom vysoka ale pokial sa udialo vsetko o co som ziadal nemam problem.Drzte palce dam vediet viac a pevne dufam ze budem moct povedat len pekne veci... som tolerantny a ked ludia pracuju nemaju cas vyvolavat takze chapem ze nevolali a pri preberani hodiniek povedali ze praca a suciastky o ktore ziadam ( ak je mnou pozadovana uprava vobec mozna ) su drahe. Tak pevne dufam ze sa stalo vsetko ako sme sa rozpravali. Uvidime howgh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...