Přejít na obsah

Koscom 10 % sleva


Doporučené příspěvky

Tak se probírám výhodami k účtu a zjistil jsem, že Spořitelna dává k svému účtu Erste Premier 10 % slevu u Koscomu

http://www.premierbenefitclub.cz/partner/157/koscom

Kdyby chtěl někdo využít, není problém, zaplatím svojí kartou a dáte mi to hotově. Samozřejmě si můžete účet založit, při obratu 50 000 Kč měsíčně (na účtu, ne na kartě) je zdarma + spousta výhod navíc (cestovní pojištění pro celou rodinu, vstupy do letištních salonků, transakce na účtu zdarma,...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevím, způsob platby se neřešil. 10 jsem dostal asi jenom, že jsem řekl, že je takové podivné, když mi prodejci pomalu u vstupu nabízí slevu, že to je takové degradující:) V jiné prodejně (snad Beny, ale nejsem si jist), mi taky hned cpala 10%, protože mi nabízela hodinky nad můj oznámenej rozpočet.

Upraveno uživatelem swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

10% jsem zatím dostal všude a vždy (od roku 2006 kdy se touhle kravinou zabývám) .... dokonce i při platbě kartou ... stačí si o to jenom říct, leckde ani není potřeba .... 10% už považuju jako takovou slevu neslevu, jenom aby bylo jako něco navíc ..... takový motivační zaklínadlo prodejců

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

YPO>No právě, je to takové podivné, hlavně ve spojení s tím, jaké kolem nákupu hodinek dělají "vlny". Chápu, že asi dost lidí to bere jako zážitek, ale pak ať to není jako na bazaru, ten jde zažít levněji na tržnici:) O www stránkách prodejců nemluvě. Bez popisu, ceny pouze na dotaz (samozřejmě, ne všude). A někde na www jsem viděl něco jako "prestiž značky neumožňuje prodej přes internet", to už bylo na mě moc:) Pak tady ve výsledku hodně z nás nakoupí přes internet, bez tanečků kolem slev a stejně jsme spokojeni. A že bychom měli pocit, že hodinky ztratili na kvalitách, hodnotách a že je prestiž ta tam, to asi ne. Ale to je už asi OT:)

Upraveno uživatelem swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

YPO>No právě, je to takové podivné, hlavně ve spojení s tím, jaké kolem nákupu hodinek dělají "vlny". Chápu, že asi dost lidí to bere jako zážitek, ale pak ať to není jako na bazaru, ten jde zažít levněji na tržnici:) O www stránkách prodejců nemluvě. Bez popisu, ceny pouze na dotaz (samozřejmě, ne všude). A někde na www jsem viděl něco jako "prestiž značky neumožňuje prodej přes internet", to už bylo na mě moc:) Pak tady ve výsledku hodně z nás nakoupí přes internet, bez tanečků kolem slev a stejně jsme spokojeni. A že bychom měli pocit, že hodinky ztratili na kvalitách, hodnotách a že je prestiž ta tam, to asi ne. Ale to je už asi OT:)

NO dovolim si nesuhlasit, nakup u kamenneho AD ma vzdy istu vahu ked nic ine tak u pripadneho dalsieho predaja je vzdycky fajn, ked sa vie kde sa to kupilo, ze je balenie komplet a ze je na to pripadne nejaka hmatatelna zaruka. Zvlast v dobach ked renomovane znacky dost vyrazne predlzuju zaruky. Jasne papiere ani krabice sa na ruke nenosia, ale objektivny fakt je ze s cenou to hybe. Na internete sa da sice nakupit dobre ale da sa dobre aj napalit. U AD mozes sice nakupit draho ale nikdy by si sa nemal vyslovene napalit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odjinud: dvě základní karty k (každému, tedy i ke spořicímu) účtu (vždy pro majitele + disponenta) jsou zdarma, nejspíše máš nějakou nestandardní, co je za poplatek

FIO po mne chcelo nejake peniaze pri zalozeni za embosovanu VISU (jedina karta k uctu) ktoru som vyslovene pozadoval cca stovka nic tragicke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidé jsou různí. Když jsem dělal ještě v NESTu, tak se tam jeden zákazník snažil vymámit slevu tím, že když mu ji nedáme, tak si koupí hodinky jiné značky, na které mu slevu dají. Zkrátka mu šlo o výši slevy víc, než o nějaké konkrétní hodiny. No, asi si nakonec koupil jinou značku.

 

Přiznám se, že jsem ale dříve jednal podobně. Kupoval jsem si kapesní TV, už jsem měl vybraný konkrétní model od Casio. Ale ve Fastu/Planeu mi nechtěli dát slevu, tak jsem koupil Citizen :). Nakonec jsem zjistil, že jsem udělal velmi dobrou koupi a dostal jsem za výrazně méně peněz o mnoho víc muziky. Kdyby mi ovšem slevu nabídli, měl jsem Casio a vůbec bych nevěděl, o co jsem přišel.

 

Ono i jednání o slevě je součástí příběhu a někdy je to i ten neemotivnější zážitek z celého procesu. Jsou lidé, pro které je nepředstavitelné zaplatit tzv. doporučenou maloobchodní cenu a klidně si koupí letenky, aby si zaletěli zboží koupit jinam, kde je levnější (protože i po odečtení ceny letenek stále ušetří). Některé firmy/značky na toto přistoupily a hlavní prodeje přesouvají na internet. Prodejny provozují tak ve vlastní režii (protože jejich zboží nechce nikdo moc prodávat, když se neprodává) a spíše jako showroomy, kde si zákazník zboží vybere, aby si ho pak "levněji" objednal na internetu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO dovolim si nesuhlasit, nakup u kamenneho AD ma vzdy istu vahu ked nic ine tak u pripadneho dalsieho predaja je vzdycky fajn, ked sa vie kde sa to kupilo, ze je balenie komplet a ze je na to pripadne nejaka hmatatelna zaruka. Zvlast v dobach ked renomovane znacky dost vyrazne predlzuju zaruky. Jasne papiere ani krabice sa na ruke nenosia, ale objektivny fakt je ze s cenou to hybe. Na internete sa da sice nakupit dobre ale da sa dobre aj napalit. U AD mozes sice nakupit draho ale nikdy by si sa nemal vyslovene napalit.

Samozřejmě, je to jenom můj názor, ale připomíná mi to potřebu vyplňované servisní knížky při nákupu auta z druhé ruky, nebo certifikát Cebia:) Nemusím mít knížku a vše může být OK a zase naopak. Ano, někomu to může dát určitý pocit "záruky", třeba i pocit, že "je vše v pohodě", ale to, že jsem nekupoval na krámu u AD v ČR nemusí znamenat, že nemám jak doložit nákup, ani, že nemám komplet balení, nebo, že nemám použitelnou záruku. I ten AD může skončit po tom, co jsem zaplatil třeba zálohu, stejně tak jako slušný eShop (nebo prodejna s eShopem), nebo skončit obecně. Ale samozřejmě, je to otázka preferencí a toho, kdo co potřebuje a ocení (včetně těch emocí na krámu, které, co si budeme povídat, někteří taky rádi;) ). Když budu prodávat, tak prodám možná někomu, kdo ocení lepší cenu a ten, co chce mít třeba hodinky z 5 let staré bez záruky, ale koupené u AD, koupí prostě jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidé jsou různí. Když jsem dělal ještě v NESTu, tak se tam jeden zákazník snažil vymámit slevu tím, že když mu ji nedáme, tak si koupí hodinky jiné značky, na které mu slevu dají. Zkrátka mu šlo o výši slevy víc, než o nějaké konkrétní hodiny. No, asi si nakonec koupil jinou značku.

 

Přiznám se, že jsem ale dříve jednal podobně. Kupoval jsem si kapesní TV, už jsem měl vybraný konkrétní model od Casio. Ale ve Fastu/Planeu mi nechtěli dát slevu, tak jsem koupil Citizen :). Nakonec jsem zjistil, že jsem udělal velmi dobrou koupi a dostal jsem za výrazně méně peněz o mnoho víc muziky. Kdyby mi ovšem slevu nabídli, měl jsem Casio a vůbec bych nevěděl, o co jsem přišel.

 

Ono i jednání o slevě je součástí příběhu a někdy je to i ten neemotivnější zážitek z celého procesu. Jsou lidé, pro které je nepředstavitelné zaplatit tzv. doporučenou maloobchodní cenu a klidně si koupí letenky, aby si zaletěli zboží koupit jinam, kde je levnější (protože i po odečtení ceny letenek stále ušetří). Některé firmy/značky na toto přistoupily a hlavní prodeje přesouvají na internet. Prodejny provozují tak ve vlastní režii (protože jejich zboží nechce nikdo moc prodávat, když se neprodává) a spíše jako showroomy, kde si zákazník zboží vybere, aby si ho pak "levněji" objednal na internetu.

Ano, někdo prostě tu slevu potřebuje (já s ní původně ani nepočítal, ale když jsem četl zde na fórum, že to jde, tak jsem to zkusil :-) ). Já třeba, ač ne hodinky, léta nakupoval IT v Alze. Ceny o dost nad konkurencí, ale věděl jsem, za co platím a neřešil jsem slevy. Rychlost dodání, skladová dostupnost, jednání při reklamaci, nebo vrácení nevhodné koupě, to jsem bral jako velké plus, které nechci zdarma. Jenomže mě v krátké době koncem roku 2015 tak vytočili, že jsem s tím skončil a nakupuju jinde. Ušetřím docela dost a ač někdy je to lehce nekomfortní, jde to a ukazuje se, že i u konkurence funguje to, co jsem pokládal u Alzy za nadstandard. Ale u té Alzy jsem prostě věděl (resp. jsem si alespoň myslel, že vím), co dostávám za tu cenu navíc. U těch AD to osobně moc nevidím, ale přiznávám, že nemám moc zkušeností, pár týdnů jsem je navštěvoval, znalostmi jsem nebyl nijak oslněn, jednáním taky ne, služby tedy "obdobné Datartu". Ale možná jsem to pouze neuměl docenit a vychutnat si to a mám prostě lepší pocit, že jsem "sakra ušetřil" :-)

 

EDIT: S jedním AD jsem řešil emailem alternativu hodinek k mému výběru. Dostal jsem nabídku asi 3 hodinek, které jsou skladem, byla tam i nějaká sleva, ale s tím, co jsem chtěl já, měli společné pouze to, že to jsou hodinky. S několika AD jsem taky řešil dodání mých "vysněných" hodinek. Vše na měsíce. Objednat je v DE, UK, PL a podobně, mám je do 2 dnů. Nic z toho mi nepřipadá jako "něco navíc", za co bych měl platit.

Upraveno uživatelem swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...