Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

Souhlas, proti zachovalé 400ce nic nemám, festovní auto. A interiérem a možná i technicky kvalitnější, než 450ka. Ale pohodlím a jízdou, z mého pohledu, asi ne, tam 450 vede. Ale je to věc vkusu. Sám jsem zůstal u LC100, protože novější 200ka (V8) mě prostě neoslovila a určitě jede daleko líp :).

Já jen plkal spíš o tom, co Kloubik zmiňoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Přidám se ke klukům a 400h bych taky doporučil, celkem bytelný a spolehlivý kočár..má překvapivě jednoduchý a trvanlivý podvozek i na českých ´´silnicích´´. Jediný problém asi bude sehnat udržovanou se solidním nájezdem :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tankování elektriky, nebyl by to fašista, aby nemel řešení :D

V Berlíně vznikl start up, který tenhle problem řeší.

Čekáte pointu? .....cekej.....ještě cekej....už?

Tenhle start up ti normálně přiveze baterie v boxu a pichnes se na nej, po dobití odjedes a box si oni vyzvednout.

Čekám něco ulitlyho?!

Tenhle start up to cely provozuje v Berlíně na kole.

A dokonce zaměstnává mladého silného...migranta

Wir schaffen es.

 

Když jsme na to koukali s kolegama, pronesl jeden z nich

Vymysleli jsme motor

Dovedli ho k dokonalosti

Pojem německé inženýrství prodava

A ted par dementu všechno posere

:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak je samozřejmě ještě možnost, kterou jsem zvolil i já a to vzít starší RX400h. Když ji srovnám s RX450h, tak ta starší má

 

- větší zavazadlový prostor

- poctivou tlustou kůži a ne něco, nad čím jsem chvilku přemýšlel, zda to není koženka

- prostor pro pilota a kopilota jak v letadle. V novější jsem se cítil trochu omezován

- prostor na zadních sedadlech nesrovnatelně větší a komfortnější

- benzínový motor 3,3L bez konkurence

- další dva elektromotory, když se přidají do tahu, tak v 60km/hod si písknou gumy a na 200m předjedu kamión

- na kouli může tahat větší vozík (když tahám dvounápravový vozík plný materiálu na stavbu a jedu na elektro, tak i policajtům padají čelisti :))

 

ETC, ETC, ETC...

Akorát 400 je nejošklivější auto, z profilu, po multiple :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová Rav se přiznám že mě designově moc nebere. Ale věřím že je jinak o dost lepší.

 

Navíc to už je skoro 900k a v téhle ceně už bych asi koukal jinde a měl větší požadavky. Např pokud se nepletu tak nová Rav4 nemá třeba HUD a to bych už dnes u funglovky za mega asi vyžadoval.

 

Díky za názory kluci. Samo RX by byl favorit, tak kdybyste někdo o něčem prověřeném věděl kolem 600k klidně dejte vědět :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ono, každý to má jinak. HUD mám a vypnutej :-)) Určitě se auto musí líbit, ale většinu času jsem v něm, tak už to neřeším tolik...

Priuse jsem měl trochu za Multiplu a stačil víkend a zrodila se láska.

To je jako s ženskýma, kolikrát krasavice a v posteli nic moc a pak nenápadná holka odvedle a mrdoples :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samo všem se nelíbí to stejný a 400 není nej sexy auto, už má i roky...ale k multiple má myslím dost daleko.

A jak píše David, i u mě už není vzhled na prvním místě. K čemu krasavice když s ní jezdit pořádně nemůžeš a neustále ji něco bolí ;-)

 

Nemá tu někdo tu předposlední 450? Že by poreferoval jestli si pořád drží tu spolehlivost nebo je tam nějaký projev ve snížení kvality??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Např pokud se nepletu tak nová Rav4 nemá třeba HUD a to bych už dnes u funglovky za mega asi vyžadoval.

Jo, s týmito ultimátnymi predsavzatiami mám dobrú skúsenosť. Som si povedal, že moje nové auto musí, fakt musí mať odvetrávané sedadlá, HUD a fullLED svetlá. Přes to vlak nejede. A skončil som u Alfy, ktorá nemá nič z toho :) Za ten rok mi to nechýbalo ani raz.

 

Nová hybridná RAVka je skvelé auto, myslím, že ten HUD by sa jej dal odpustiť. Za tie peniaze dostaneš iné skvelé veci, ktoré u konkurencie s HUDom nebudú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mňa - Rav4 vs. CX-5: Ravka je väčšia, je mi príjemnejšia, lepšia koža (tá v Mazde je ako papier), celkovo mi to príde ako väčšie, praktickejšie a lepšie využiteľné auto. Mazda je lepšia šoférsky a o poznanie krajšia. Za Ravkou sa nikto neotočí, za Mazdou stále... V CRV som nešiel, neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove kdo tady mate hybridy, tak bych mel par dotazu z praktickeho uzivani. 

 

Koukam obcas na Rx450h, ale prijde mi ze si az nesmyslne drzi cenu.... 7-8 let stary auto s najezdem 150-200tis. km porad za 500k-600k

 

Takze si rikam co Rav4? Tam ve stejne cene jde 2016-2017 rok, najezd kolem 50tis. Hledam takovy univerzal 50 % mesto, 50 % delsi cesty 100-200 km. 

 

Nemate tady primo nekdo Ravku? Jak je to treba s hlukem na dalnici pri 140, nehuci uz to moc? Nemlati moc podvozek? Nekde jsem cetl ze moc komfortni neni.

A jak funguje treba v zime topeni, topi to auto dostatecne i v zime?  V normalnich recenzich se clovek takovy veci nedocte.... 

 

Kdyz mi nekdo napisete par postrehu z bezeho (rodinneho) pouzivani tak budu rad. Diky

 

mam 450h a LS600h. bezudrzbove jazdenie, menim gumy a olej. RX ma 90tis a LS 160tis.

 

RX je skutocne vsestranne a prakticke auto. Dovod preco si drzi cenu je trvanlivost a vsestrannost. Mozes na tom natocit stovky tisic km, mesto, zapchy, dialnica, polne cesty, vsetko zhltne s lahkostou. Extremne lahko sa to soferuje. Na dialnici je to pri 160kmh snad tichsie ako na okreske. Je aj pomerne prakticke pre mechanika, menit olej je brnkacka, atd. V RAV4 predposlednej generacie som sa vozil - nie je to vobec zle auto, ale s RX je to proste neporovnatelne. Je to nizsia kategoria auta so vsetkym co k tomu patri: lacnejsie materialy, dvere z papiera, atd. RX je regularny tank. Na obrazku moj novy plot a manzelkino RX.. :) RAV4 by isla az na holy plech.

 

RX si kup ak chces mat auto dlhodobo, RAV ak ho chces povedzme po 90tis km predat. Krasa "velkeho" Lexusu je v dlhodobom uzivani, najazdy od 100tis km, kedy sa ti vrati ta vyssia kupna cena. kupit to treba zachovale tak s 40-80tis km a jazdit az kym to neumre.

post-4112-0-05005300-1576061822_thumb.jpg

post-4112-0-39940700-1576061826_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes je to přesně rok!

Pamatujete 11.12.2018?

Ta šílená zácpa na D1, ve které zůstaly stovky aut na několik hodin?

Já si zrovna vezl domů svého ReXe, chtěl se mi do levého nacpat kamión, tak sem ho vyblikal a naštěstí mě ještě pustil. Přejel jsem horizont, odjel pár kilometrů, než jsem si uvědomil, jaká je za mnou tma.

Byl jsem poslední, kdo tu kolonu opustil...

Od té doby jsem s ReXem natočil hezkých pár desítek tisíc kilometrů a na silnicích, dálnicích ani v lese jsem ani jediný den nelitoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 450h a LS600h. bezudrzbove jazdenie, menim gumy a olej. RX ma 90tis a LS 160tis.

 

Jaký máš prosím tě to RX ročník?

Můžu potvrdit jak píšeš, je to návykovka... když jsem před cca 6 lety rozhodoval do čeho jít, dost mě zajímal právě lexus a jejich opěvovaný hybrid drive...původně jsem chtěl jít do GS ale osudově jsem našel jedno RX tady v CZ. V té době jich tady taky moc v nabídce nebylo a cena byla ještě rozumná protože moc velký zájem o takový auto s hybridem nebyl.

Říkal jsem si, vezmu ho a zkusím ho tak na rok...no a jak jsem si na něj zvykl :-) a už máme spolu více jak 150tis. najetých po celý evropě. Určitě je to auto na delší vzdálenosti a pokud jezdí každý den tak bude sloužit dlouho.

A co se týká servisu, mohu jen doporučit Lexus Praha ve Stodůlkách

Uplně jiný přístup než třeba v Toyotě u nás v H.K. a to ti účtují stejnou hodinovku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes je to přesně rok!

Pamatujete 11.12.2018?

Ta šílená zácpa na D1, ve které zůstaly stovky aut na několik hodin?

Já si zrovna vezl domů svého ReXe, chtěl se mi do levého nacpat kamión, tak sem ho vyblikal a naštěstí mě ještě pustil. Přejel jsem horizont, odjel pár kilometrů, než jsem si uvědomil, jaká je za mnou tma.

Byl jsem poslední, kdo tu kolonu opustil...

Od té doby jsem s ReXem natočil hezkých pár desítek tisíc kilometrů a na silnicích, dálnicích ani v lese jsem ani jediný den nelitoval...

Gratuluji k výročí :-) Se někdy stav jestli pojedeš pres PCE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký máš prosím tě to RX ročník?

Můžu potvrdit jak píšeš, je to návykovka... když jsem před cca 6 lety rozhodoval do čeho jít, dost mě zajímal právě lexus a jejich opěvovaný hybrid drive...původně jsem chtěl jít do GS ale osudově jsem našel jedno RX tady v CZ. V té době jich tady taky moc v nabídce nebylo a cena byla ještě rozumná protože moc velký zájem o takový auto s hybridem nebyl.

Říkal jsem si, vezmu ho a zkusím ho tak na rok...no a jak jsem si na něj zvykl..

2014, kupil som ho tri roky stary s najazdom cca 3x.tis km v Lexus Berlin. Chcel som biely so vzduchovym podvozkom, ML audiom a vetranymi sedackami, tych nebolo moc na vyber. Chcel som to ako rodinne auto a funguje to prikladne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samo všem se nelíbí to stejný a 400 není nej sexy auto, už má i roky...ale k multiple má myslím dost daleko.

A jak píše David, i u mě už není vzhled na prvním místě. K čemu krasavice když s ní jezdit pořádně nemůžeš a neustále ji něco bolí ;-)

 

Nemá tu někdo tu předposlední 450? Že by poreferoval jestli si pořád drží tu spolehlivost nebo je tam nějaký projev ve snížení kvality??

Co do kvality, horší kůže a vím o padlé převodovce,údajně je tam nějaký bazmek, co se dá i extra objednat (tak se z toho usoudilo, že to může zazlobit). Ale v porovnání s konkurencí bych se kilometrů nebál :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2014, kupil som ho tri roky stary s najazdom cca 3x.tis km v Lexus Berlin. Chcel som biely so vzduchovym podvozkom, ML audiom a vetranymi sedackami, tych nebolo moc na vyber. Chcel som to ako rodinne auto a funguje to prikladne.

Jo ještě bych vyzdvihl to audio od M. Levinson, to hraje fakt famozně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...