Liqid Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 stará auta skončí, protože neprojdou přes STK - první krok již vymysleli, auta se standardní SPZ nelze už nikdy dát na veteránské. To jsem nějak nezaznamenal, bylo by k tomu nějaké info prosím? A ten tebou linkovaný článek působí jako slušnej bulvár Všechna BMW s výjimkou modelů M budou od roku 2020 elektrickáOd roku 2020 budou mít všechny modelové řady BMW elektrický modelBMW přesto počítá, že ještě v roce 2025 bude mít 85 % aut spalovací motor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Promiň Josefe, ale ta úvodní hláška je na hranici poplašný zprávy. Tak horký to myslím nebude. Skoro mam obavu, jestli se nějaký revoluce v pohonech moje (naše) generace dožije. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip.J Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 ... Je jasné, že to je velmi dlouhá cesta, nicméně je stoprocentní, že za 50 let to bude na silnicích vypadat úplně jinak než dnes... S tím rozhodně souhlasím a byl bych zklamaný, kdyby to na silnicích za 50 let vypadalo stejně jako dnes. Nicméně než ta doba přijde, přenechám hraní si s nedovyvinutýma baterkama za miliony early adopterům a budu jezdit ve svém benzínovém korábu v ceně dvou ProTreků, dokud he nesežere rez. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Ja sa tesim ked sa konecne z tajnych labakov dostane von studena fuzia a zacne sa to pouzivat ako pohon v autach. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 ja si myslim, ze za 50 let bude jezdit jen metro, jančura a čd.. mlada generace o auta moc nestoji.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmizík Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Za padesát let se vopřeš vožralej vo kandelábr, ten tě rozebere na molekuly a vyplivne rovnou u Apolináře i s atomovým mopedem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Liqid: to jako fakt??? Nebo jsi to myslel ze srandy? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Spíš je důvodem dostat emise ven z metropolí, protože celková eko zátěž EV auta bude minimálně stejná jak u běžnýho nafťáku (započteme-li všechny vstupy nutné pro výrobu i provoz) jen to smrdí někde jinde. A taky je dnes "eko" fajn business na který je tu politická objednávka (dotace, úprava legislativy, ...)Jo, dobré shrnutí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 To jsem nějak nezaznamenal, bylo by k tomu nějaké info prosím? A ten tebou linkovaný článek působí jako slušnej bulvár Všechna BMW s výjimkou modelů M budou od roku 2020 elektrickáOd roku 2020 budou mít všechny modelové řady BMW elektrický modelBMW přesto počítá, že ještě v roce 2025 bude mít 85 % aut spalovací motor Jo, přesně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Ja sa tesim ked sa konecne z tajnych labakov dostane von studena fuzia a zacne sa to pouzivat ako pohon v autach. Prý kaviárový tousty... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Prý kaviárový tousty...Nechytam sa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 ja si myslim, ze za 50 let bude jezdit jen metro, jančura a čd.. mlada generace o auta moc nestoji.. Ale stojí, jen k nim přistupují jako k dopravnímu prostředku a díře na prachy. Liqid: to jako fakt??? Nebo jsi to myslel ze srandy? Jen jsem citoval článek z úvodního příspěvku http://autobible.euro.cz/vsechna-bmw-s-vyjimkou-modelu-m-budou-od-roku-2020-elektricka/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 Dpufam, ze to tak brzo nebude, nejak se toho nechci ani dozit.Nabijeni by melo jit ze sloupu VO, staci pry jen nejaky konektor od spravce site a je to proveditelne.tak tohle je přesně to co dělali propagátoři vegetariánství když dělali sojovej řízek. Zkrátka je to kravinimum a volovinismus a nefunguje to. Budu trošku zjednodušovat ale fakt jen trošku. Kolik má odběr taková lampa? Podle použité výbojky asi tak typicky 300W. Takže na takový menší ulici s deseti lampama je to asi 3 kW. No a teď ke každý lampě dáme nějaký normální auto s normálním dojezdem, typicky třeba tu Teslu S. Ta má baterku, vezměme tu běžnější, 85 kW. Pokud to chci za půl dne nabít, budu z té sitě odebírat kolem 10 kW. Ono to ve skutečnosti kolísá, podle stavu nabití ale každopádně to není málo. Najednou na drátech stavěných na 3 kW chceme mít 100 kW. Kdybych to přepočítal na proud, budou ty čísla ještě děsnější a to jsme na jedný malý ulici. Zkrátka, matka Příroda a její dcera Fyzika jsou pěkný mrchy a nedají se znásilňovat podle přání politiků.Bohužel to platí i pro ty kecy o budování nabíječek co nám to nakrmí skoro hned a na každým rohu. Prostě na to NEMÁME DRÁTY. A obávám se že ani nebudem mít. Už teď jsou problémy s tím když na jedné straně Německa zafouká větřík do vrtulisek a na druhý padne mrak na soláry. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 ... a navíc "...Pokud to chci za půl dne nabít, ...". Mně trvá natankování asi tak 3 až pět minut. A můj půlden je drahej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 tak tohle je přesně to co dělali propagátoři vegetariánství když dělali sojovej řízek. Zkrátka je to kravinimum a volovinismus a nefunguje to. Budu trošku zjednodušovat ale fakt jen trošku. Kolik má odběr taková lampa? Podle použité výbojky asi tak typicky 300W. Takže na takový menší ulici s deseti lampama je to asi 3 kW. No a teď ke každý lampě dáme nějaký normální auto s normálním dojezdem, typicky třeba tu Teslu S. Ta má baterku, vezměme tu běžnější, 85 kW. Pokud to chci za půl dne nabít, budu z té sitě odebírat kolem 10 kW. Ono to ve skutečnosti kolísá, podle stavu nabití ale každopádně to není málo. Najednou na drátech stavěných na 3 kW chceme mít 100 kW. Kdybych to přepočítal na proud, budou ty čísla ještě děsnější a to jsme na jedný malý ulici. Zkrátka, matka Příroda a její dcera Fyzika jsou pěkný mrchy a nedají se znásilňovat podle přání politiků.Bohužel to platí i pro ty kecy o budování nabíječek co nám to nakrmí skoro hned a na každým rohu. Prostě na to NEMÁME DRÁTY. A obávám se že ani nebudem mít. Už teď jsou problémy s tím když na jedné straně Německa zafouká větřík do vrtulisek a na druhý padne mrak na soláry.Hele, ja toho nejsem zastance a ve finale mi je to burt, pouze papouskuju vyjadreni z mist tomuto odpovednych. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 tak tohle je přesně to co dělali propagátoři vegetariánství když dělali sojovej řízek. Zkrátka je to kravinimum a volovinismus a nefunguje to. Budu trošku zjednodušovat ale fakt jen trošku. Kolik má odběr taková lampa? Podle použité výbojky asi tak typicky 300W. Takže na takový menší ulici s deseti lampama je to asi 3 kW. No a teď ke každý lampě dáme nějaký normální auto s normálním dojezdem, typicky třeba tu Teslu S. Ta má baterku, vezměme tu běžnější, 85 kW. Pokud to chci za půl dne nabít, budu z té sitě odebírat kolem 10 kW. Ono to ve skutečnosti kolísá, podle stavu nabití ale každopádně to není málo. Najednou na drátech stavěných na 3 kW chceme mít 100 kW. Kdybych to přepočítal na proud, budou ty čísla ještě děsnější a to jsme na jedný malý ulici. Zkrátka, matka Příroda a její dcera Fyzika jsou pěkný mrchy a nedají se znásilňovat podle přání politiků.Bohužel to platí i pro ty kecy o budování nabíječek co nám to nakrmí skoro hned a na každým rohu. Prostě na to NEMÁME DRÁTY. A obávám se že ani nebudem mít. Už teď jsou problémy s tím když na jedné straně Německa zafouká větřík do vrtulisek a na druhý padne mrak na soláry.ámen ... a navíc "...Pokud to chci za půl dne nabít, ...". Mně trvá natankování asi tak 3 až pět minut. A můj půlden je drahej.nabít to není prdel (bus ) ... ve stáji se to nabíjí "přes noc"asi nějakým pomalým proudem (nevyznám se v tom), ale když to jezdí, tak venku se to nabíjí rychlostí 1% za minutu (defacto na tramvajových drátech, který jsou natažený na točnu) ..... když máš na konečný řekněme 20 minut pauzu (nabíjíš) tak seš rád že uděláš 1 kolo a vrátíš se na drát nicméně co sem v zákulisí zaslechl, tak by se flotila elektrobusů měla v praze rozrůst o pár kousků ... sem na to zvědavej noa vzhledem k tomu že bateriím obecně nevěřím, tak bych takový vozítko (osobní) nechtěl ani kdyby to stálo jako dáčije *taky by mně zajímalo jak to funguje když to někde zdechne .... ten elektromotor přeci musí brzdit hnaný kola x odtažení k nejbližší zásuvce, ale to budou mít zřejmě nějak vošéfovaný edit: vona pro to vlastně může dojet naftová odtahovka .... sem to ale vosel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 prijemny zdroj mědi, kdyz si predstavim, ze od kazdeho druheho auta vede v noci kabel s velkym prurezem k verejne dostupne nabijecce... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 tahat by to mělo jít lehce, elektromotor se nepřipojený točí úplně volně a převodů tam moc není takže v tom problém není. Horší bude že to bez proudu bude podobný jak normální auto s chcíplým motorem, neřídí, nebrzdí a ještě tam bude spousta elektroniky která bude vřískat že děláš něco s čím nesouhlasí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 13. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 tahat by to mělo jít lehce, elektromotor se nepřipojený točí úplně volně a převodů tam moc není takže v tom problém není. Horší bude že to bez proudu bude podobný jak normální auto s chcíplým motorem, neřídí, nebrzdí a ještě tam bude spousta elektroniky která bude vřískat že děláš něco s čím nesouhlasí.no kluk měl takovej traktor a tam to teda úplně volně nešlo (spíš vůbec), ale to asi nebude moc dobrej příklad co ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2017 To jsem nějak nezaznamenal, bylo by k tomu nějaké info prosím? A ten tebou linkovaný článek působí jako slušnej bulvár Všechna BMW s výjimkou modelů M budou od roku 2020 elektrickáOd roku 2020 budou mít všechny modelové řady BMW elektrický modelBMW přesto počítá, že ještě v roce 2025 bude mít 85 % aut spalovací motor Já jsem ten článek v souladu s jinými prohlášeními pochopil tak, že každý model BMW (vyjma M) bude mít verzi na baterie, samozřejmě se bude dělat i verze hybrid, pouze se nebude dělat již samostatný spalovací motor, protože v té době již bude EURO 7, které není žádný spalovací motor sám o sobě schopen splnit. Když mohou mít ve Francii mít 10 tis. nabíjecích stanic a za 1,5 roku vybudují dalších 6 tis., tak to asi jde. Nekompetentní odhady, že není dostatek drátů apod. se opakují neustále dokola po internetu, je to nesmysl. Máme dostatek energie již dnes na denní nabíjení 500 tis. aut. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.