Přejít na obsah

Charles Delon - Grandeur


Doporučené příspěvky

Tak jsem tu na foóru nováček, moc se mi tu líbí a z hodinek které se tu dají vidět jsem unešenej.

Nevydržel jsem, a vyrazil jsem si udělat levnou radost alespoň k vietnamcum.

Za 350,-Kč jsem si přinesl tyhle. Jak dlouho budou dobře fungovat a vypadat, to je otázka, každopádně si připadám děsně svátečně x-D

Na internetu jsem je našel třeba tady http://www.hodinky-panske-damske.cz/hodink...odej.php?II=680

 

Quartz, pouzdro 42mm.

Rozhodoval jsem se mezi těmito, a stejnými, ovšem v modrém provedení řemínku a číselníku. Ovšem nebyly tak elegantní, působily poněkud laciným dojmem a hlavně na první letmý pohled nebyly tak "čitelné".

Jsem spokojen. Co jim říkáte? A další věc, která mně po kontrole internetu, co jsem si to vlastně přinesl, mile překvapila, byla pořizovací cena.

post-2721-1201527678.jpg

post-2721-1201527713.jpg

post-2721-1201527723.jpg

post-2721-1201527733.jpg

post-2721-1201527755.jpg

post-2721-1201527780.jpg

post-2721-1201527789.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu na foóru nováček, moc se mi tu líbí a z hodinek které se tu dají vidět jsem unešenej.

Nevydržel jsem, a vyrazil jsem si udělat levnou radost alespoň k vietnamcum.

Za 350,-Kč jsem si přinesl tyhle. Jak dlouho budou dobře fungovat a vypadat, to je otázka, každopádně si připadám děsně svátečně x-D

Na internetu jsem je našel třeba tady http://www.hodinky-panske-damske.cz/hodink...odej.php?II=680

 

Quartz, pouzdro 42mm.

Rozhodoval jsem se mezi těmito, a stejnými, ovšem v modrém provedení řemínku a číselníku. Ovšem nebyly tak elegantní, působily poněkud laciným dojmem a hlavně na první letmý pohled nebyly tak "čitelné".

Jsem spokojen. Co jim říkáte? A další věc, která mně po kontrole internetu, co jsem si to vlastně přinesl, mile překvapila, byla pořizovací cena.