Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Vie niekto radu? Bandit 1250, striekačka. Pri jemnom pridaní plynu ide ok ale pri plnom plyne začne v cca 4000 dusiť a tieto otáčky neprekročí.. Skoro ako keby to bolo v obmedzovači. Inak check ok po zapnutí klúča. Sviečky a vzduchový filter idem meniť. Sviečky sú trochu čierne. Vymením a uvidím ale ani sviečky ani filter niesú v zlom stave..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked sa dusi tak bud ma malo vzduchu, elektriny alebo dzusu. Ale nejaku fueling chybu byto asi zahlasilo, tak by som zacal vzduchovym filtrom, u tychto stvorvalcov byva na pekne zayebanom mieste a mozno ti tam uz rastu borovice z toho pelu co tu na jar lietal..Ked uz to budes mat rozkuchane, rovno si tam daj nejaky normalny filter, napr K&N.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mAra_ - tak snad to dobře dopadlo, doporučuji sebou vozit opravnou sadu s knoty a bombičkami. Na druhou stranu, motocyklová pneumatika je konstruovaná i na dojetí bez tlaku. Kdysi jsem jel do Rumunska, na dálnici na Olomouc motorka trochu plavala, ale přikládal jsem to podélným kolejím a tak jsem to ignoroval. Na prvních semaforech v Olomouci mne jeden řidič auta upozornil, že mám prázdnou zadní gumu, musela být prázdná už minimálně 20 km. Dojel jsem na pumpu, našel na internetu pneuservis a dojel tam, nakonec mi to spravili obyčejným knotem, stejným jako jsou v opravných sadách. A vzpomínám ještě na případ, kdy na vyjížďce kamarád na BMW R1150RT přejel rychle železniční přejezd, zdeformoval oba ráfky a ušel tlak v obou pneumatikách. Přesto dojel v pohodě asi 40 km domů...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze u striekacky je co 12K km predpisane synchro klapiek a kontrola TPS,... kedy si bol naposledy?

 

Pokial ide o KN tak nazory sa roznia, ja teda striekacky tolko nemam nastudovane, ale napriklad u karba to narobi casto viac skody nez uzitku. Striekacka bandit si so svojvolnym namontovanim priepustnejsieho filtra udajne v pohode poradi, ale zaroven som cital, ze to bez prislusnej palivovej mapy nicomu moc nepomoze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze u striekacky je co 12K km predpisane synchro klapiek a kontrola TPS,... kedy si bol naposledy?

 

Pokial ide o KN tak nazory sa roznia, ja teda striekacky tolko nemam nastudovane, ale napriklad u karba to narobi casto viac skody nez uzitku. Striekacka bandit si so svojvolnym namontovanim priepustnejsieho filtra udajne v pohode poradi, ale zaroven som cital, ze to bez prislusnej palivovej mapy nicomu moc nepomoze.

 

kym neotvoris vyfuk tak vacsina normalnych ecu tomu sama prisposobi /ak nie tak to zistis ked ti odidu ventily :D /, samozrejme o zvysovani vykonu bez novej mapy tu ani nie je rec. KN je dobry v tom, ze ho vies vycistit a znova pouzit. O priepustnost mi ani tak neslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar kolegove,

pred casem jsem tady psal, ze budu v cervenci delat projizdu po CR a navstevovat filmova mista a par z vas psalo, ze by se nekde kousek pridali.

Termin je 4.-8.7. s tim, ze se budu pohybovat nasledovne:

4.7. prejezd z Ostravy do Pertoltic (u Frydlantu v cechach)

5.7  Pertoltice - Ceske Svycarsko a bloumani po okoli - a zpet

6.7. Presun na Sumavu z Pertoltic, pres Hrabalovu hajenku, Křečovice a Hoštice

7.7. Sumava, mozna k Plane u Marianskych lazni a pak tah smer Zdar nad Sazavou (nebo tam nekde - na pul cesty smer OV)

8.7. Navrat do OV

 

To jen tak ramcove, blizsi a hlavne aktualni info a kontakt pro pripadne zajemce o setkani, pres SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...