Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Ahoj, chtel bych znat nazor mistnich jezdcu :).
Svrbeni (rukou) dosahlo sveho maxima a asi po letech znovu poridim dve kola, uz mi to proste letos fakt chybelo. Nehledam zadne delo a zadny drobny bike. Nejsem sice strongman, ale 190cm a 90kg se mi nesklada snadno na vse. Vetsiho objemu se nebojim, uz umim celkem pouzivat hlavu. Rozpocet mi nedovoluje jit nad cca 150k. V hledacku mam dlouhodobe Moto Guzzi, predevsim modely Sport, Breva a Griso (tam si nejsem jisty, jak bych se poskladal). Vsechny tri (Griso tedy v nizsim objemu 850) jsou ted v inzercich, predevsim ta Sportka je bozi (ale drazsi). Pripadne me to tahne k Triumphu, opet priklad z inzerce viz nize.

 

Co si myslite?

 

 

post-2600-0-92761700-1535617493_thumb.jpg

post-2600-0-63353900-1535617494_thumb.jpg

post-2600-0-15920200-1535617495_thumb.jpg

post-2600-0-32719200-1535617495_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtel bych znat nazor mistnich jezdcu :).

Svrbeni (rukou) dosahlo sveho maxima a asi po letech znovu poridim dve kola, uz mi to proste letos fakt chybelo. Nehledam zadne delo a zadny drobny bike. Nejsem sice strongman, ale 190cm a 90kg se mi nesklada snadno na vse. Vetsiho objemu se nebojim, uz umim celkem pouzivat hlavu. Rozpocet mi nedovoluje jit nad cca 150k. V hledacku mam dlouhodobe Moto Guzzi, predevsim modely Sport, Breva a Griso (tam si nejsem jisty, jak bych se poskladal). Vsechny tri (Griso tedy v nizsim objemu 850) jsou ted v inzercich, predevsim ta Sportka je bozi (ale drazsi). Pripadne me to tahne k Triumphu, opet priklad z inzerce viz nize.

 

Co si myslite?

 

Ahoj,

co vím tak se je tu jen pár lidí na Grisu. Velkou Brevu nebo Sportku tu nemá asi nikdo? 

Za mě subjektivně: Griso nádherná stylovka, ale nejméně praktická ze všech tří. (přikrčený posez, baťůžek si nepohoví, je bez integrovaných úchytů na kufry, nemá možnost centrálního stojanu) Pro mě ve verzi 1200 8V SE v Tenni Green nejkrásnější sériová motorka  :wub:

Breva je skoro Sportka (tedy pokud se bavíme o verzi 1200) Univerzální cestovní motorka. Akorát řidítka jsou vyšší? Sportka je asi dobrý kompromis. 

post-670-0-49044100-1535621127_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem Griso 1100. Na ježdění kolem baráku fajn, na delší výlet bych s tím nejel. Tvrdý, skrčené nohy. Ale je krásná a vzpomínám na ni. 850 aby jela, musí se hodně točit a stejně moc nejede, té bych se zrovna vyhnul. . Ta 1100 je takovej motorkovej diesel, jede jak tank furt. Není o moc rychlejší než 850, ale podává to úplně jinak, pohodovějc. 1200 8V je třeba zase dost točit, ale má špičku a působí o dost rychlejším dojmem při jízdě.

 

Tedy na víkendové ježdění na kafe Griso, na cestování Brevu (nebo Norge), Sportka je kompromis mezi nimi, blíž k Brevě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

H-B, Trumpetka krasna, ale myslim, ze by ses na ni tezko skladal. Ja mam 182cm circa, asi delsi nohy a ten posed je dost ultimatni, motorka je dlouha, uzka riditka, proste stara skola, tak nevim zda na zacatek po pauze vhhodna. Jestli se Ti libi triumph, jukni spis na Scramblera. Ma i jinak posazenej prubeh vykonu a rekl bych, ze na rozjezdeni o hodne lepe.

Z Guzzin bych bral sportku, pekny jsou vsechny :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dawe, když už jsi zmínil Norge, měls ji? Nebo někdo jiný tady? Býval to můj dream-bike, plakáty nad postelí a tak... V recenzích vesměs ztrácela nad japonskou konkurencí, ale reálně jsem se k ní nikdy nedostal. No, pořád mě nenechává chladným :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M.K. neměl, jednou jsem na ní jel, moc se mi líbila. Samozřejmě proti R 1200 RT se nechytá, němci jsou v tomhle dál. Je to asi jako srovnávat Stelvio a R 1200 GS. Není to tak dobrý, ale je to jiný, funguje to dobře a má to víc charakteru. A jako bonus je to o dost levnější než BMW. Jo a Moto Guzzi byla moje nejspolehlivější motorka, narozdíl od BMW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

H-B, jel si na tom bawcovi ? Design neresim , to je individualni, ale treba ta classic je uplne stylova pecka a neprijde me sterilni. Co se tyka svezeni, tak jedno z nej, co jsem jel. Asi nejvic vyvazena motorka dle meho nazoru. Zkus ho nekde a dej si alespon 300km, at si zvyknes na projev a pochopis ho. Podle me bomba.

Upraveno uživatelem TLD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som aj cb1300 aj roadstera (1150, ale jazdil som aj 1200) su to dve absolutne neporovnatelne masiny. Rko je vyborny allround bike, ten posledny je uplne paradny (uz to ma aj motor). Vsetci su odvareni z GS, endura su trendy, ale Rko je u mna bmw prvej volby.

 

CB1300 ma uzasny motor, aj spracovanie, Honda de luxe, ale motorka je "top heavy". Pocitovo je oproti nej ten bmw roadster ako tucnejsi moped.. Honda jazdila vyborne, ale ten pocit bol divny. Ja som si na to napr. nevedel zvyknut, preto som Hondu predal. Ale dnes by mi to uz asi nevadilo :) a su lacne, nieco ako v autach limuziny. Pre mnohych dedkovske vozenie, ale AKE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...