Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Na normální motorky používám k telefonu výhradně RAM.

Držák GPSky 276 a 550 na GSA mám od Touratechu. Vydrží všechno a je odpruženej. 

Dnes jsem byl trochu jezdit... a podzim už začíná krásně malovat. Nádhera! 

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele poněkud prozaičtější otázka. Potřebuju poradit držák na mobil na řidítka kvůli navigaci.

 

Nabídku eshopů jsem prošel, ale nějak si z toho nedokážu vybrat, a když už se zdá že jo, tak zas najdu nějakou uživatelskou recenzi, že to stojí za ho*no.

 

Takže dík za radu.

 

RAM mount. mam na vsetkych motorkach RAM ball a je to dobry system na montaz hraciciek.

 

casom som to s mobilom vzdal a pouzivam tomtom navigaciu, ktoru som si nakabloval na kazdy bike (okrem rune). ak sa mi navigacia nepaci, pustim si hlasovu navigaciu z mobilu z google maps do prilby a mobil mam vo vrecku alebo v tankbagu. Navigacia mi ukazuje mapu, to mi staci, vacsinou si pozriem plan cesty nech mam predstavu kde sa nachadzam, svetove strany atd. technika obcas vymysla blbosti. Plus, na mobil treba rukavice co ti dovolia ovladat displej, ja mam take len jedny a nechcem menit vsetky rukavice ani nosit sprcky na prstoch. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vcera som bol vyskusat Scrambler 1200 xe. No, motor ma fajny zvuk a celkom pouzitelny vykon. Super prevodovka. Motorka padne do ruky, na moju vysku akuratne, hmotnost super. Podvozok nie je na asfalt ale na normalne jazdenie v pohode pouzitelny, myslim ze to je priamo myslene na sotolinove a polne cesty, dokonca aj brzdovy pedal to malo nastaveny na teren. Dva velke problemy - vyfuk ktory bol po 20min fakt horuci (v lete to musi byt neznesitelne), ten katalyzator v zvodoch treba hned vykuchat. Druha vec - elektronika. Ja som nikdy nejazdil na ziadnom z tychto TFT/riding mode bajkov, ale vadilo mi ako to do vsetkeho keca. Ujebat tomu na zelenej neslo, ziadne zdvihanie na zadne cez spojku, pekne sa rozbehni ako clovek, a az od dvojky ta pustim naplno.. asi to ide vsetko povypinat, ale i) kua naco to tam vobec je ii) ma to byt jednoduchy bajk a mam sa hrabat v menu za kazdou *icovinou? Tri gombiky - Sport - Rain - Offroad. Vybavene. To su dnes ludia fakt taki hlupi, ze ich treba chranit pred sebou samym? Si niekto chce kupit 1200ku tak bud vie jazdit alebo nech si to nekupuje. Preco idioti neurobia 650ku bez kurvitok a bolo by to jednoduchsie, lahsie, lacnejsie.. nakoniec by sa mozno aj lepsie predavala.. Inac fajny bajk, ale cena/kurvitka/vyfuk, to nejako nepoberam. 14tis eur za toto - to mam tri zachovale Euro3 paradnice, talianku, japonku a nemku.. Triumph mam velmi rad, ale tieto ich hipsterske siditka mi nijako neimponuju. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych slyset cizi nazor. Uz nejakou dobu premyslim o koupi GSA. Momentalne mam RT a jsem s nim spokojeny. Nicmene me trapi, ze me z nej boli kolena (predpokladam, ze to je moc zalomenyma nohama). Kazdou hodku a pul na motorce si musim dat pauzu a pauzy se postupne prodluzuji. Jsem z toho trochu nestasny. Premyslim, jestli by mi nepomohlo vzit GSA a hodit a nej ten 5 cm lowering adapter:

https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r-series/r-1200-gs-lc-adventure/ergonomics-comfort/footrests-brake-and-gear-lever/wunderlich-vario-adapter-evo1-pair-m25912-000.html

 

Jenze s koupi GSA se poji i dalsi myslenky, ktere bych nejak potreboval prosit. Hned prvni vec je, ze si ani zdaleka nejsem jisty, ze dokazu ujezdit dve motorky. Jenze zaroven se mi nechce rozloucit s RT. Jak tohle resite vy? A druha vec, ktera s tim je spojena, ze resim, jestli koupit jete GSA a mit dve motorky, nebo vyuzit toho, ze bych dal RT na protiucet a koupil nove GSA. Ma to smysl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jako tak stojí ta motorka půl roku v garáži, tak když koupíš druhou, tak tam bude pouze stát déle. Jestli jednu prodat nebo si nechat, záleží jen na tom, jestli ji máš kam dát a na stavu peněženky. A přebral bych si, proč si ji kupuješ. Aby sis udělal radost nebo proto, že chceš mít na tachometru natočeno nejvíc kilometrů?

 

Prakticky celý život jezdím na několika motorkách souběžně a jediný problém mám občas s tím, že se mi pletou rychlosti, protože u něčeho se řadí nahoru a u něčeho dolů. ;-) Jinak, jak se říká, chleba to nežere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud budeme řešit i tlačítka, ano i klaxon se občas rychle hodí a vzpomenout si kde je. :-) Až pořídím Norton, tam to bude horší, tam je prohozená brzda s řadící pákou. :-)

 

Ale fakt tohle je jediný problém. Rozdíly v ovládání mezi RT a GSA budou asi minimální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím nohy, takhle to měly ještě v sedmdesátých letech všechny britské motorky.

 

Tohle co popisuješ má původní WLA. Plyn, přední brzda a řadící páka na levou ruku, na pravou ruku předstih, spojka na levou nohu a ještě se dá nastavit prokluz.

 

Ono jenom si zkusit jet na motocyklu s ručním řazením je docela věda, i když zbytek ovládání je jak u dnešních strojů. Je potřeba správně zařadit před zatáčkou, protože v zatáčce to prostě nejde, dávat meziplyn s vymačkáváním spojky...

 

Nebo to, že se dá za jízdy regulovat předstih, prostě má to jiné kouzlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vcera som bol vyskusat Scrambler 1200 xe. No, motor ma fajny zvuk a celkom pouzitelny vykon. Super prevodovka. Motorka padne do ruky, na moju vysku akuratne, hmotnost super. Podvozok nie je na asfalt ale na normalne jazdenie v pohode pouzitelny, myslim ze to je priamo myslene na sotolinove a polne cesty, dokonca aj brzdovy pedal to malo nastaveny na teren. Dva velke problemy - vyfuk ktory bol po 20min fakt horuci (v lete to musi byt neznesitelne), ten katalyzator v zvodoch treba hned vykuchat. Druha vec - elektronika. Ja som nikdy nejazdil na ziadnom z tychto TFT/riding mode bajkov, ale vadilo mi ako to do vsetkeho keca. Ujebat tomu na zelenej neslo, ziadne zdvihanie na zadne cez spojku, pekne sa rozbehni ako clovek, a az od dvojky ta pustim naplno.. asi to ide vsetko povypinat, ale i) kua naco to tam vobec je ii) ma to byt jednoduchy bajk a mam sa hrabat v menu za kazdou *icovinou? Tri gombiky - Sport - Rain - Offroad. Vybavene. To su dnes ludia fakt taki hlupi, ze ich treba chranit pred sebou samym? Si niekto chce kupit 1200ku tak bud vie jazdit alebo nech si to nekupuje. Preco idioti neurobia 650ku bez kurvitok a bolo by to jednoduchsie, lahsie, lacnejsie.. nakoniec by sa mozno aj lepsie predavala.. Inac fajny bajk, ale cena/kurvitka/vyfuk, to nejako nepoberam. 14tis eur za toto - to mam tri zachovale Euro3 paradnice, talianku, japonku a nemku.. Triumph mam velmi rad, ale tieto ich hipsterske siditka mi nijako neimponuju. 

Srsen to tady musel cist, pac ve ctvrtek v Autosalonu ho testoval se stejnymi zavery :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Srsen to tady musel cist, pac ve ctvrtek v Autosalonu ho testoval se stejnymi zavery :-)

 

Taky jsem se smál, taky jestli nahodou Instant neni sršeň.

 

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

 

akurat som to pozeral v reprize a tiez ma to pobavilo. kazdopadne, aspon viete ze si nevymyslame a ze to tak je :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych slyset cizi nazor. Uz nejakou dobu premyslim o koupi GSA. Momentalne mam RT a jsem s nim spokojeny. Nicmene me trapi, ze me z nej boli kolena (predpokladam, ze to je moc zalomenyma nohama). Kazdou hodku a pul na motorce si musim dat pauzu a pauzy se postupne prodluzuji. Jsem z toho trochu nestasny. Premyslim, jestli by mi nepomohlo vzit GSA a hodit a nej ten 5 cm lowering adapter:

https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r-series/r-1200-gs-lc-adventure/ergonomics-comfort/footrests-brake-and-gear-lever/wunderlich-vario-adapter-evo1-pair-m25912-000.html

 

Jenze s koupi GSA se poji i dalsi myslenky, ktere bych nejak potreboval prosit. Hned prvni vec je, ze si ani zdaleka nejsem jisty, ze dokazu ujezdit dve motorky. Jenze zaroven se mi nechce rozloucit s RT. Jak tohle resite vy? A druha vec, ktera s tim je spojena, ze resim, jestli koupit jete GSA a mit dve motorky, nebo vyuzit toho, ze bych dal RT na protiucet a koupil nove GSA. Ma to smysl?

 

ide o tu myslienku za tym, preco mat viac motoriek. ako priklad: ja mam 4 motorky a mat na ne miesto, uzivil by som este zopar.. Moja idea za viacerymi masinami je:

i) mat viac druhov zazitkov z jazdenia bez nutnosti si ist nieco poziciavat apod

ii) use the right tool for the right job

iii) mat doma srdcovky bez ohladu na to, kolko na nich jazdim. tu mozu byt obyvackove parady, retro bajky, "moja prva jawa", veterany atd

 

V prvom rade mam biky, ktore su plne kompatibilne s mojim stylom jazdenia, preferenciami ohladne motora, objemu, vykonu a tomu naco ich potrebujem. Plus teda na ktore sa zmestim. Mam dve Hondy a dva Triumphy, jazdim na vsetkych. ale rozhodne nie v rovnakej miere. Najviac na Crosstourer DCT - s tym jazdim denne (kvoli DCT, inac by som mal X-adv alebo nejaku podobnu "skutromotorku"), Rocket III ako cruiser, ked mam na to naladu - a mam ju coraz castejsie, ta motorka "zraje jako vino" a ja asi tiez :D. Teraz som prikupil Trophy 1200 SE na turistiku a vo dvojici, kedze CT som sa vzdat nechcel, ten V4 motor je fantazia a DCT navykove. Nakoniec Rune: laska na prvy pohlad, vysneny custom bike bez ohladu na to, kolko ju budem jazdit. Je to custom od Hondy, toto a NR s ovalnymi valcami, to uz Honda nikdy nezopakuje. Dosiel som k tomuto vyberu po dlhych rokoch jazdenia az som zistil, co mam naozaj rad. I3, V4, B6.*

 

K tvojmu problemu: Ja by som skusil vyssie sedlo a nizsie stupacky na RT. Na kazdej strane 2cm a deju sa zazraky. Ak uz si na RT rezignoval, tak by som RT predal a kupil GSA. Ak na masine prevazne cestujes, a ide ti v prvom rade o komfort sedenia, tak na RT si uz asi nesadnes. Ja osobne nie som fanusikom GSA ani celej tejto kategorie akozeterennych mamutov, ale ako dedkovske motorky realne nemaju konkurenciu. Ak si doladis ergonomiu sedenia na svoju prdel, tak sa na tom daju hltat kilometre s graciou. Co ti na GSA moze vadit je potencialne horsia aerodynamika oproti RT, plus teda ta velkost, ktora je v podstate az iracionalna (nie ze by som mal same malorazky.. :) ) hoci su to len plasty, takze hmotnostne to bude asi zajedno. Ale to zistis pri prvej - druhej jazde. Ma ju dnes kazdy jouda, takze pozicat si to nebude problem. Pripadne predvadzacku od dealera. A budes mat jasno hned.

 

Aby som to zostrucnil: Viac bajkov = viac druhov zazitkov = ucelne vyuzite masiny = rozhodne ANO. Nie su to zenske, nevadia si navzajom. Potichu stoja v kute a cakaju na teba. Dolezite je, co chces od nich ty. Ku GSA by som volil inu druhu motorku ako RT a k RT by som volil inu druhu motorku ako GSA. Ale to som ja, kazdy soudruh to ma inac.

 

______

*Uzivil by som este klasicky dvojvalcovy sport/roadster (Guzzi/Ducati/Triumph) a nejaky paradnicky HD. A Lawsonovu ZRX, a klasicky prvy Gold Wing, vintazky CB 750, sestvalcovu CBX, Mach 3...... :D Bucket list proste treba mat na vsetko, nech ta vyhra v lotte nezaskoci nepripraveneho. To da rozum.

 

edit: kolena mozu boliet aj z vibracii.. to je moj pripad. 

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád se pomalu vrací z cesty po Asii, Japonsku, Koreji,...

1.11. v kempu Černá Louže bude přivítání po 4-ech měsících a 40k km na cestě.

Kdo chce a nemá to daleko, může se zastavit.... https://www.facebook.com/vojtechvojtech.cz/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...