Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

mAra - rozumím tomu správně, že kvůli dešti a píchlým kolům jste nedojeli ani na Glockner, natož do Itálie? A nechali tam motorku kvůli utrženému ventilku a jedete pro ni autem...? Co asistenční služby, servisy, pneuservisy, prodejny a montpáky...? My jedeme zítra ráno na 3 motorkách do Modeny. Na cestu tam máme sobotu a neděli, v pondělí obchodní jednání, úterý a středa zpět. Ve čtvrtek už zase jiná práce. Ať píchneme nebo bude pršet, musí to klapnout... Což mi připomnělo, že nesmím zapomenout opravnou sadu na pneu:-):-). Pumpičku, byť malou, vozím stále, protože spray ani bombička to pořádně nenafoukne a když jsme jezdívali offroad a víckrát snižovali tlak a zase dofukovali, vozil jsem i malý 12V kompresor, moc místa nezabere a než vykouřím cigárko, je nafoukáno. U mých bezdušáků se dá sice jet dost daleko i na úplně prázdné gumě, ale nemám to rád...    

Na Grossglockner jsme dojeli, tata pichl cestou z nej. Bohuzel byla sobota vecer. Jak jsem rekl - sprej a bombicky jsme meli - ale evidentne ne dostatecne mnozstvi (pravda, uz jsme jednu motorku foukali) - nafoukli jsme to jen tak, aby se dalo nekam dojet. Bohuzel do te doby ventilek se vysmekl a uz to bez sundani kola bylo neopravitelne - a to jaksi nejde bez sundani blatniku, brasen a vyfuku. V nedeli by nam v celem Rakousku stejne nikdo nepomohl, tak jsme neresili zadne asistencni sluzby a jen to tam proste nechali a pozdeji prevezli autem do Cech, kde to slo do servisu.

Jak bylo receno - ja jezdim cca patnact, dvacet roku a nepichl jsem nikdy, tata jeste o dvacet dyl a taky ne... Ted se to proste nejak seslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GS od BMW má výplet..tedy dráty, ale vyvedené po obvodu mimo ráfek tak, že nezasahují do tlakovaného prostoru. Proto může mít bezdušáky tak, jako většina motorek s litými koly. Ale u zbytku světa, (kde nemají podobný systém jako 11-1150 a12 BMW GS) kde je drátový výplet, se bez duše neobejdeš, protože vzduch kolem niplů uteče. U litých kol teda duši taky moc nechápu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad defekt. Tak se mi teď také podařilo poprvé píchnout. Hřebík zůstal v plášti a přesto, že se mi zdálo, že motorka na zadku plave, tak jsem s tím dojel 300 km. Tlak v kole byl asi 60%. 
Po dohuštění jsem s tím dojel normálně 350 km domů. Opravil jsem to antipichem, ale stejně to nechám zalepit. Je to nová guma, tak chci aby to bylo v cajku. Jaký je váš názor na ty knoty, když to drží řešíte to dál? Prý je to jen taková nouzovka.

 

Jinak problém popsaný zde: http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/1131-motork%C3%A1%C5%99i/page-341&do=findComment&comment=2145111

je vyřešen. Nebylo to ulomenou vodící trubičkou plynového lanka, nýbrž opravdu synchonizací válců. Je po problému, tímto děkuji členům (jmenovitě Calimu za odkaz). Seřízení provedli v servisu, je to už vyšší dívčí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cyril> drátěných kol na bezduše je hromada i u jiných značek, než je BMW. Je to běžná věc, nic co by měli jen u modrých... ;-)

 

klobadysek> pokud je oprava knotem provedena správně/dobře, není důvod to dále řešit. Opravených pneu knotem jsem dělal/viděl mnoho a nikdy nebyl problém s pozdějším únikem tlaku v místě opravy. Ale pokud chceš mít klid v duši, můžeš si to nechat zavulkanizovat zevnitř... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, vy jste tady takoví nejchytřejší, zhruba jako já, takže bych potřeboval zas nějakou radu. Přemýšlím, že bych ke své letité R1200GS, které se asi nikdy nezbavím, přikůpil jěště nějakého cruisera. Z aktuální produkce se mi líbí asi HD Fat Boy, ale protože jsem na žádné podobné mašině nikdy nejel, tak jsem si říkal, že bych to odložil a zatím si koupil něco bazarového, abych zjistil, jestli mě to bude bavit. Přemýšlím nad HD Road King ročník cca 2000 až 2010. Cena cca 200k až 300k. Je na té mašině něco vyloženě špatně na co si dát bacha? Taky mě trochu děsí, že pomalu všechny jsou dovoz z USA a všichni se holedbají, že všechny vyjímky jsou zapsané v techničáku apod. V čem může být zakopaný pes/zajíc v pytli ? Nevíte jestli je Road King vůbec dostatečně likvidní, jestli se ho pak dá snadno zbavit, abych to neprodával několik roků? Dík všem i Zmizíkovi za vtipné reakce mimo mísu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, vy jste tady takoví nejchytřejší, zhruba jako já, takže bych potřeboval zas nějakou radu. Přemýšlím, že bych ke své letité R1200GS, které se asi nikdy nezbavím, přikůpil jěště nějakého cruisera. Z aktuální produkce se mi líbí asi HD Fat Boy, ale protože jsem na žádné podobné mašině nikdy nejel, tak jsem si říkal, že bych to odložil a zatím si koupil něco bazarového, abych zjistil, jestli mě to bude bavit. Přemýšlím nad HD Road King ročník cca 2000 až 2010. Cena cca 200k až 300k. Je na té mašině něco vyloženě špatně na co si dát bacha? Taky mě trochu děsí, že pomalu všechny jsou dovoz z USA a všichni se holedbají, že všechny vyjímky jsou zapsané v techničáku apod. V čem může být zakopaný pes/zajíc v pytli ? Nevíte jestli je Road King vůbec dostatečně likvidní, jestli se ho pak dá snadno zbavit, abych to neprodával několik roků? Dík všem i Zmizíkovi za vtipné reakce mimo mísu.

Určitě tu budou fundovanější odpovědi, nicméně reaguju, protože Road King je taky kus, po kterým bych teoreticky pokukoval. Jen co jsem se díval, tak i za těch 200-300Kč bude honička vybrat něco slušnýho, ale možná se pletu. Jinak v týhle kategorii 2000 - 2010 měl kámoš půjčenýho Kinga teďka v Americe, jeden den jsme si to vyměnili a jezdilo se na to pěkně. Díky tomu, že to mělo vepředu sloní uši, tak to vizuelně působilo dost podobným dojmem jako EG. Jediný co mně na to vadilo (ale to samozřejmě se týkalo danýho kusu) byla přední vidlice, která se výrazně potápěla při sebemenším stisku přední brzdy. Každopádně bych s ohledem na běžnej nájezd motorek z USA konkrétní kus v týhle věkový kategorii už velmi pečlivě kontroloval, a to nejden nekde v dílně, ale i za jízdy (myslím to tak, že třeba na týhle motorce, i když byla vlastně technicky v pořádku - snad vyjma tý vidle - ty kilometry byly celkově znát. Jinak si ale myslím, že HD si celkově drží cenu docela dobře. No nic, jak jsem psal v úvodu, jistě se ti dostane fundovanějších rad. Každopádně přeju šťastnej výběr a přidávám jedno foto toho kusu, o kterým jsem psal.

post-29493-0-50287200-1532417425_thumb.jpg

Upraveno uživatelem warann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HD si drzi cenu, zvlast v EU su predrazene, ale kolega sa pyta na likviditu, to je ina vec a to asi nedokazeme posudit :) ja by som mozno na zaciatok isiel do japonca, ked uz nic, ine tak to stoji menej penazi a pocet potencialnych kupcov je tak vacsi. Jazdenu 1800ku Suzuki podla mna kupis aj predas jednoduchsie ako full size HD.

 

Road King som svojho casu obzeral, u toho modelu asi nie je ziadny showstopper, ale z vlastnej skusenosti s cruisermi by som si vyclenil extra budget na podvozok, sedlo, predny stit, a pripadne aj rajdy. Ked to nie je ergonomicky ok tak je to ciste utrpenie, zvlast ak je clovek aspon trochu mimo "normal", tj kratky, dlhy, siroky, bystrozraky.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Harleyů mám momentálně několik a Road King je na vejlety bez spolujezdce to nejlepší, co mám. Na delší cesty s manželkou beru Electru 2015. Model Kinga který vlastním je koupený nový v ČR a rok 2009, který má již zesílený rám. ABS a skvělý vzduchový podvozek. Verze Special - pevný kufry- možnost si je zamknout je v místních poměrech super. Nový Road King 2018 už je zase na pérech a při Harley Day v Ostravě teď v létě jsme konstatovali, že je to už tvrdý jak prase. 

Americká verze má nevýhodu, že ti nechcípne motor, když zařadíš kvalt a máš vyklopenej bočák. Evropská ano. Ale je to o zvyku. 

Včera jsme se vrátili z Tater....King je super i na vodě. Trochu nám chvílemi pršelo. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...