Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Zpět k moto: teď mě napadlo, že na moto by mohly být použitelné i auto-prim hodinky. Jen jestli byly vodotěsné. A pak aby je někdo neukradl. Jenže už je jich na to škoda, ne? PS já mám na moto dodatečně obyč. hodinky na moto, tuším od Gericke digitální. Mátě někdo nějaké pěkné hodinky přímo na motorce???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já hodinky při jízdě nepoužívám, dlouho jsem přemýšlel o Prim Rider, ale jejich využití je pouze při motorkaření. Raději pořídím nějaké sporty pro více příležitostí. Jinak mám digitální lap-timer, neni nic moc, ale na ukázání časů stačí, takový lepší cyklocomputer.

Viděl jsem různé hodinky s kovovým nerezovým pouzdrem, které se dají nalepit někam na moto, je to hlavně pro cruisery. Prodávají je také v Bikers - crownu, cena myslím do tísíce Kč, je to samozřejmě quartz.

Ale umím si představit udělat stejné pozdro a do něj vložit nějaký Prim kalibr + krásný moto ciferník a bylo by!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že s těmi ridery od primu to tak moc na motorku není. Za jízdy díky nepřehlednosti a přeplácanosti toho také není moc vidět, ale kdo se za jízdy dívá že? Víc bych jako motorkářské hodinky považoval pouzdro z riderů ale s ciferníkem, který tady kdysi navrhoval odklízeč.

Jinak k 350Z - velice zdařilé auto, kus zábavy, ale výkon by měl být tak o 50koníků vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sákryš, to by bylo, do futra vložit nějaký prim..... hmm hmm, něco jako znovuvzkříšení auto-prim ve verzi moto-prim ? :) Kdyby to byl automat, tak u Jawa 350 by se mi natahoval sám, přece jenom tam trošku vibrací je, i když mám vyvažované písty a fůru jiných hračiček ;)

Ty hodiny na cruiser v Bikerscrownu jsem viděl. Ale abych věděl, že třeba někam jedu pozdě, mi stačí digitální hodiny, které jsou vodotěsné a schované tak, aby mi je z moto nikdo neukradl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A není tu náhodou nějakej strelec z okoli KV? Ja uz vyrustam panove z chlapeckych strevicu, ohodil quartzky a koupil mechaniky... dal zbohem 2T a poridil 4T.

To jako uz ne Jawa 21, ale Skoda 105 S ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neni mimo misu porovnavat moto s autem? Jediny co meli spolecnyho tak byl karburator od jikovu! Mel to bejt jen takovej krasnej slohovej obrat rozhodne jsem nechtel srovnavat hodinky s masinama! Jinak jsem vymenil cagivu freccii C12R za suzuki GSX-R 600. Myslim ze vim dost jak o krasach 2 stroke tak i o 4 stroke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cagivu freccii jsem vždycky chtěl, ale stále jsem se jí vyhýbal, ani nevím proč, možná pro pověstnou italskou spolehlivost. GSX-R je super, bohužel je to superbike a tak jedine sevenfifty. Nejlépe model 86, krátký rozvor, malá hmotnost, nezkrotná síla, nezkrotná ovladatelnost :)

Miluju tyhle biky s devádesátých let!!!

Co říkáte na novou R6?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo CB sevenfifty tro je legenda, primo charakterizuje duvod proc maj lidi radi motorky. Jo a k ty frecii, par musek jako ital mela, ale ostatne i takova honda NSR ma italskej motor a streva, takze jsme meli s kamaradem stejny naklady, az na to kdyz nebyly soucastky tak ja jsem proste na ne cekal pul roku, protoze se objednavali od spagetaru a ty proste v lete nepracujou, natoz ve skladech :) Jinak s jawou 21 ci simsonem S 51 spojuju sve nedavne detstvi, takze si moc dobre pamatuju tu silu v rukou!!! Mam na to strasne krasny zazitky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to falkkon: Rád bych přijel, ale času je málo a já nesnáším porážku, což v tomto případě je jisté :) Známý se účastní pravidelně, málokdy ale závod dokončí, jeho "pila" má asi 12 koní, zesílený rám, chlazení, karbec z motorovky, two-stroke výfuk, atd, atd. Poruchovost 100% zaručena, ale je to ďábel, který opravdu letí 100km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi před rokem mě na Karlovarské předjeli dva 50ccm skútry! Teda, jel jsem poklidně cca 80-90 pohoda klídek, sobotní odpoledne, těsně za Jenčí (t.j. za Prahou) mě dvě tyhle vosy předjely, maníci zalehnutí na řídítkách a metelili to hlava nehlava. Za sebou vůně ricinu... :) Protože u Pavlova byly dole šraňky, tak jsem je dojel a pořádně se podíval a fakt - vytůněný skútry, 50tky,tuším Aprilia a Gilera. Fakt nářez!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera som prave videl mrtveho darcu(motorkara) rovna polna cesta - juhovychod od BA - maximaln povolena 90tka.. zvlastne ze pobokoch ziadne kery ani stromy len rovne polia - trochu mierny kopcek dodola.. pribrzdujem(neaka intuicia) zo 100vky (da sa tam ist bezproblemov 150 je to rovinka s malymi kopcekami) na cc 75 vidim predomnou prekrizene pasy - flek od motorky lebo bola len jedna rada..

 

dupem na brzdu.. v strede cesty vidim skelet rozbitej motorky.. predne koleso z motorky nevidim.. vedla cca 30-40metrov v poli je telo.. zena krici a place..doktori(ktori maju vedla v poli sanitku) telo zakrivaju plachtou - este na mna akoby zmurkol - videl som len biele zuby.. nakladaju ho do sanitky mne sa trochu rozklepu ruky.. musim si zapalit je tam pri nom zgrupenych asi 6 motorkarov..

 

prichadzam do dediny na opekacku.. vystupujem.. chut do jedla nemam.. nestiham ani nic povedat a kamaratka sa ma pyta ci som nevidel neakeho motorkara lebo pred chvilou isiel cez dedinu minimalne 200.. vravim jej ze uz to ma za sebou..

 

tot kratka vcerajsia moja skutocna prihoda.. co sa stalo neviem ale vyzera to tak ze ho to vihodilo riadne daleko a pri tom sa mu zlomil vaz

 

 

hlavne jazdite pomaly.. pomaly pomaly pomaly..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...