Přejít na obsah

Chyba Tissot T-Classic Dream


Doporučené příspěvky

Ale překlep je úplně něco jiného, u čtení si normálně lidský mozek slova domýšlí po přečtení prvních pár písmen a takové překlepy či záměny písmen mozek jaksi ignoruje. Ale takhle u jednoduchého ciferníku hodinek se jedná o dost fatální záměnu, naprosto nesrovnatelnou s psaným textem. Nevím, ale mně to okamžitě bouchlo do očí a nedovedu si představit, že bych si toho nedokázal všimnout ihned naživo. Já mám v tomhle spíš opačný problém, že např. vnímám, když nelícují indexy na ciferníku a lunetě, když jsou na jedné straně ciferníku indexy o píď blíž hrany pozdra než na druhé apod. Tohle mi přijde naprosto ... neskutečné a těžko uvěřitelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 85
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Jasně, že tě to hned bouchlo do očí, když je hned titulek napovídá o tom, že se někde jedná o chybu :). Nepřijdu si jako nepozorný člověk, řekl bych, že to také dost souvisí s tím, jak jsi odůvodňoval chyby v psaném textu - člověk předpokládá a domýšlí. Teď, když se na to zpětně podívám, to také nechápu, protože jsem ty hodinky i seřizoval a ničeho jsem si nevšiml. A nevšimlo si mnoho lidí okolo, kterým jsem hodinky ukazoval. 

Jinak abych to tak nějak zakončil, tak jsem hodinky reklamoval u prodejce, zatím žádné vyjádření, ale mají na to čas. Bohužel mi až teď přišla odpověď přímo z Tissotu:

 

Mister -,

Thank you for your email. We are sorry to learn of the inconveniences that you have had with your watch and understand the frustration this has caused. Feedback from our customers is important to us as it helps to improve our services and our products.

In order for us to help you further, please submit the following information:

- Watch reference number (engraved on the back of the watch, starting with T...)
- Watch serial number (engraved on the back of the watch)
- High quality photos of your watch (front and back of the watch)
- Copy of the warranty card
- Name and address of contacted partner
- Copy of previous repairs reports
- Copy of your communications with one of our partners

 Upon receipt, we will contact the head of customer services in the relevant country to get more information. We will get back in touch with you within 48 hours to keep you informed of any progress with your request.

We look forward to your response and remain at your disposal for any further questions in the meantime.

Best regards,

 

Mr G. Sierra

Customer Care Assistant

Customer Service

Tél : +41 32 9333111 - Fax : +41 32 9333313

Tissot S.A. - ch. des Tourelles 17 - 2400 Le Locle - Switzerland

www.tissotwatches.com

 

Jak bylo výše zmíněno, bohužel jsem hodinky již před cca týdnem poslal na reklamaci a tudíž jim nemohu poskytnout úplné informace, které žádají (např. nemám vyfocenou záruční kartičku), ale zbytek nějak z fotek dohledám. Uvidíme, jak to dopadne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s tím fejkem nevím, přeci právě ti, co dělají fejky se na detaily zaměřují nejvíc, to je celá podstata samotného fejku, ne? 

Jinak kdyby to teoreticky fejk byl, může od toho dát Tissot ruce pryč, i když je tento shop jejich AD, nebo za to přebírá také přímou zodpovědnost? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s tím fejkem nevím, přeci právě ti, co dělají fejky se na detaily zaměřují nejvíc, to je celá podstata samotného fejku, ne? 

Jinak kdyby to teoreticky fejk byl, může od toho dát Tissot ruce pryč, i když je tento shop jejich AD, nebo za to přebírá také přímou zodpovědnost?

Nebude si kazit reputaci, vezme to na sebe, zařídí abys měl správný hodinky a bude to interně řešit s dealerem.

Já kdybych komunikoval s Tissotem, tak bych při zaslání těch požadovaných podkladů velmi přátelsky upozornil na tuzemskou hodinkovou komunitu, kterou tento příběh zaujal atd...

Měli by pochopit, že to, že jim naposíláš všechno, co máš, je tvůj fejvr vůči nim.

Aby si řekli, že reakce "vyřiď si to s shopem a ČOIkou" by byla právně asi správná, ale jinak zcela chybná.

 

edit: a tím "šedivým trhem" jsem v předchozím příspěvku myslel i to, že AD může ve snaze o lepší marži nevědomě odebrat fejk, protože těch různých PRC nebo co to tenkrát bylo po světe lítá hafo a stejně tak hafo o fejcích ze solidních zdrojů bylo napsáno. Tak jak by to jinak bylo možný, než že AD bere někde, kde nemá... a Tissotů se asi prodá tolik, že na nějaký evidence ser.nr. v prodejním řetězci se možná ani nehraje.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude si kazit reputaci, vezme to na sebe, zařídí abys měl správný hodinky a bude to interně řešit s dealerem.

Já kdybych komunikoval s Tissotem, tak bych při zaslání těch požadovaných podkladů velmi přátelsky upozornil na tuzemskou hodinkovou komunitu, kterou tento příběh zaujal atd...

Měli by pochopit, že to, že jim naposíláš všechno, co máš, je tvůj fejvr vůči nim.

Aby si řekli, že reakce "vyřiď si to s shopem a ČOIkou" by byla právně asi správná, ale jinak zcela chybná.

 

edit: a tím "šedivým trhem" jsem v předchozím příspěvku myslel i to, že AD může ve snaze o lepší marži nevědomě odebrat fejk, protože těch různých PRC nebo co to tenkrát bylo po světe lítá hafo a stejně tak hafo o fejcích ze solidních zdrojů bylo napsáno.

Já to tak úplně neberu z hlediska sebe, protože jak jsem už psal, hodinky jsou poslány na reklamaci a to by se teda něco muselo stát, aby mi za tohle nevrátili peníze. Spíš by mě zajímalo, co by se dělo, kdyby se zjistilo ,že to doopravdy fejk byl a nějak se provalilo i dál, to by byl asi velkej průser pro Tissot. (OK, chápu z tvýho editu) 

Jak říkáš, tohle opravdu dělám navíc, aby se nějak upozornilo na ten problém, a aby to nemuselo případně řešit víc lidí - proto mě i trochu mrzí, když tu někdo píše, že mu to připadá jako vtip (předpokládám z mý strany), sám jsem student na VŠ ve zkouškovým a rovnou zítra mě jedna čeká  :) a místo učení tu řeším tohle :D

Upraveno uživatelem chemik5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě bych jim - Tossotu - poslal fotky, které jsi dal sem a doplnil informaci o tom, že vše ostatní už má prodejce ten a ten od tehdy.

 

A držím palce u zkoušky. ;)

Jojo, všechno jsem jim poslal včetně dokladů o zaplacení a reklamačního protokolu, uvidíme, jak se s tím poperou

Moc díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem zvědavý jak tohle dopadne :-) V případě že by to byl opravdu fejk to není až tak velký průšvih pro Tissot jakož to pro prodejce, který by si hodně zkomplikoval život a možná i ohrozil celý business, jelikož by od něj ze dne na den asi odešlo více výrobců. Á jestli budou pouze vadné, dostaneš nové a nějaké další bonusy k tomu, Švýcaři si váží zákazníků, to mi věř :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bonusy by se hodily, naštěstí hodinky už mám jiný (jiný výrobce, jiný prodejce) a tyhle už nějak nechci :D každopádně reklamace u hodinky.cz postoupila do fáze, kdy se mě ptali na číslo účtu, takže předpokládám, že tímhle to z jejich strany končí, uvidíme co samotný Tissot 

 

EDIT: Ještě jsem si u prodejce pár dní po nákupu všimnul, že již hodinky nejsou dostupné. Jasně, mohl jsem vykoupit poslední kus, ale nemůže to taky souviset s tím, že si nějak uvědomili, že je asi něco špatně a sami je stáhli?

Upraveno uživatelem chemik5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bonusy by se hodily, naštěstí hodinky už mám jiný (jiný výrobce, jiný prodejce) a tyhle už nějak nechci :D každopádně reklamace u hodinky.cz postoupila do fáze, kdy se mě ptali na číslo účtu, takže předpokládám, že tímhle to z jejich strany končí, uvidíme co samotný Tissot 

 

EDIT: Ještě jsem si u prodejce pár dní po nákupu všimnul, že již hodinky nejsou dostupné. Jasně, mohl jsem vykoupit poslední kus, ale nemůže to taky souviset s tím, že si nějak uvědomili, že je asi něco špatně a sami je stáhli?

 

Ty jsi udělal kopanec že jsi jim to poslal, mělo to jít rovnou do Tissotu, ale je to už jedno, uvidíme co na Tissot, celé je to divné a zajímavé......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

roto mě i trochu mrzí, když tu někdo píše, že mu to připadá jako vtip (předpokládám z mý strany), sám jsem student na VŠ ve zkouškovým a rovnou zítra mě jedna čeká  :) a místo učení tu řeším tohle :D

 

Jestli to byla reakce na můj příspěvek, tak se ti omlouvám. Já to myslel tak, že nechápu, za jakých okolností/účelem mohl takový zmetek vůbec vzniknout, že mi to připadá jako ryze aprílový kousek, který se nějakým nedopatřením dostal až ke koncovému zákazníkovi. A s tou pozorností asi záleží i na momentálním rozpoložení a jak "důsledná kontrola" skutečně probíhá, když se člověk dívá na nové hodinky. V tomhle si dovolím tvrdit, že něčeho takového bych si opravdu určitě všimnul, ale já jsem na detaily blázen  :blush02:

 

Každopádně jsem strašně zvědavej, jakožto taky majitel Tissotek (ale naštěstí plně spokojený  :D  ), jak tahle kauza dopadne. Velká škoda, že nešly hodinky rovnou do Tissotu, ale co už. Ono nevím, jak jsou na tom hodinky.cz s distribucí značky např. Daniel Wellington (na stránkách mají psany i u DW, že se vždy jedná o zaručený originál, tehdy nevím - ale řekl bych, že asi stejně), ale známý si tam jeden kousek v akci koupil a když jsem to viděl, taky mi to přišlo jako čistokrevný fejk, ale nic se neřešilo, majiteli to bylo jaksi šumák a bůh ví, kde je hodinkám dnes konec :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Švýcaři si váží zákazníků, to mi věř :-)

To by som si dosť dovolil nesúhlasiť. Raz som tu založil celé vlákno (ktoré potom zmizlo), kde som vyplakával nad mizernou kvalitou renomovaných švajčiarskych značiek. O peripetiách s IWC (dobrý bol až štvrtý! kus) niečo píšem aj v recenzii GST, link je v podpise. S Rado to tiež niekde na fóre ešte je. Vo všetkých prípadoch na to výrobca prdel a tváril sa, akoby to nebola jeho vec, otravoval som ich a dali mi to najavo. U IWC som sa musel doslova doprosovať opravy/výmeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to byla reakce na můj příspěvek, tak se ti omlouvám. Já to myslel tak, že nechápu, za jakých okolností/účelem mohl takový zmetek vůbec vzniknout, že mi to připadá jako ryze aprílový kousek, který se nějakým nedopatřením dostal až ke koncovému zákazníkovi. A s tou pozorností asi záleží i na momentálním rozpoložení a jak "důsledná kontrola" skutečně probíhá, když se člověk dívá na nové hodinky. V tomhle si dovolím tvrdit, že něčeho takového bych si opravdu určitě všimnul, ale já jsem na detaily blázen :blush02:

 

Každopádně jsem strašně zvědavej, jakožto taky majitel Tissotek (ale naštěstí plně spokojený :D ), jak tahle kauza dopadne. Velká škoda, že nešly hodinky rovnou do Tissotu, ale co už. Ono nevím, jak jsou na tom hodinky.cz s distribucí značky např. Daniel Wellington (na stránkách mají psany i u DW, že se vždy jedná o zaručený originál, tehdy nevím - ale řekl bych, že asi stejně), ale známý si tam jeden kousek v akci koupil a když jsem to viděl, taky mi to přišlo jako čistokrevný fejk, ale nic se neřešilo, majiteli to bylo jaksi šumák a bůh ví, kde je hodinkám dnes konec :D

Jasný, v pohodě, špatně jsem to pochopil :). Je možný, ze jsem byl myšlenkami trosku jinde, bylo před Vánoci.

Chápu, ale pro mě ještě posíláni hodinek do Švýcarska a řešení výměny s nima by byl až moc velký časový výdaj. Myslím si, ze kdyby hodinky doopravdy chtěli vidět sami, tak je mohou zkontrolovat přímo od výrobce - mají ref. nb. atd.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by som si dosť dovolil nesúhlasiť. Raz som tu založil celé vlákno (ktoré potom zmizlo), kde som vyplakával nad mizernou kvalitou renomovaných švajčiarskych značiek. O peripetiách s IWC (dobrý bol až štvrtý! kus) niečo píšem aj v recenzii GST, link je v podpise. S Rado to tiež niekde na fóre ešte je. Vo všetkých prípadoch na to výrobca prdel a tváril sa, akoby to nebola jeho vec, otravoval som ich a dali mi to najavo. U IWC som sa musel doslova doprosovať opravy/výmeny.

To mě tedy mrzí, obzvlášť u mé oblíbené značky :-( To jsi řešil přímo u výrobce v CH? Tenkrát jsme tvůj příběh myslím četl, ale už si moc nevzpomínám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Tak pánové, abych završil toto zklamání jménem Tissot, přikládám výstřižek mailu, který mi právě dorazil. Přes to, že se Tissot dušoval, že mi dá odpověď do max. 48 hodin, tak mi po dvou a půl měsících konečně došel tak dlouho očekávaný výsledek řešení tohoto problému. Jen abych uvedl zpátky do děje - můj e-mail byl odeslaný přesně 3. 1. a jejich "48 hodinová" odpověď přišla dnes - 22. 2. :) krásné.

No a kdo by čekal třeba dvouměsíční rešerši na téma AD Vivantis jako třeba já, tak se velice spletl. Jejich úžasný customer service mě po této době informoval, že je Vivantis (hodinky.cz) AD v ČR. Paráda, co? 2 měsíce čekat na informaci, kterou jsem začínal celou komunikaci s Tissotem (na jejich stránkách stačí zadat URL obchodu a sama vám vyhodí, jestli je to AD nebo ne). Jsem neskutečně zklamaný, vážně. Od této značky bych čekal mnohem víc a v závěru jsem rád, že jsem od ní dal ruce pryč. 

 

 

 

post-62124-0-59958800-1519287228_thumb.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové, abych završil toto zklamání jménem Tissot, přikládám výstřižek mailu, který mi právě dorazil. Přes to, že se Tissot dušoval, že mi dá odpověď do max. 48 hodin, tak mi po dvou a půl měsících konečně došel tak dlouho očekávaný výsledek řešení tohoto problému. Jen abych uvedl zpátky do děje - můj e-mail byl odeslaný přesně 3. 1. a jejich "48 hodinová" odpověď přišla dnes - 22. 2. :) krásné.

No a kdo by čekal třeba dvouměsíční rešerši na téma AD Vivantis jako třeba já, tak se velice spletl. Jejich úžasný customer service mě po této době informoval, že je Vivantis (hodinky.cz) AD v ČR. Paráda, co? 2 měsíce čekat na informaci, kterou jsem začínal celou komunikaci s Tissotem (na jejich stránkách stačí zadat URL obchodu a sama vám vyhodí, jestli je to AD nebo ne). Jsem neskutečně zklamaný, vážně. Od této značky bych čekal mnohem víc a v závěru jsem rád, že jsem od ní dal ruce pryč.

Hlavne, ze chteli naskenovat a poslat kde co... to je vysmech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...