Přejít na obsah

Wenger Sea Force (rada)


Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

hodinky jsem nikdy nenosil (celkem mi to překáželo na ruce, ale to je 10 let zpět - nějaké ocelové low endy módní). Ale přesto jsem si řekl, že tomu dám šanci a snad vyberu nějaký kousek, který mi nude vyhovovat. Jsem těžký laik, o hodinkách nic nevím, ale jak si pročítám forum, tak mně to začíná bavit, ta komunita a věci okolo. Nehledám drahé kousky na začátek, chtěl bych investovat max. do 6000 kč a našel jsem tuto vhodnou variantu, která mi přijde, že by mi mohla sedět nejvíce - Wenger Sea Force (01.0641.117 - https://www.helveti.cz/wenger-sea-force-010641117 ). Podmínka byla příjemný řemínek (silikon a dle recenzí je na ruce hezky příjemný). Aby byly jednoduché a přehledné, což si myslím, že tyhle splňují. Nějakou hloubku potápění opravdu neřeším, párkrát do roka se vykoupu v bazénu či moři. O strojku jsem se dočetl, že není kvalitní, ale opravdu tady nekupuji hodinky za 50 tisíc, ale své první. Pár vteřin (klidně i desítek) mně opravdu nevadí a ani to nehodlám řešit. Co se týče o celkovém zpracování tak nevím, na živo jsem je neviděl, ale chtěl bych určitě před koupí. Přijdou mi i lehce univerzální, tak snad jednou do roka k obleku neudělají takovou ostudu.

 

Budu moc rád za každou reakci.

 

Díky!!

 

   
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 57
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu