Přejít na obsah

3.reklamace nebo hledat jinde?


JMK

Doporučené příspěvky

V kostce:

8 let stare SARB021 na servisu v Koscomu.

První telefon sdělil že je třeba vyměnit odlučovač atd. a bude to na měsíc.

Po servisu mi sdělili že nic neměnili. To byla první divná věc. Nechali to být? Prý je čistili a mazali.

 

Po návratu domů ze servisu jsem zjistil že hodinky chrastí a druhý den se zastavili. Podle mne jsem je natáhl ručně jako vždy když beru hodinky po delší době na ruku.

Reklamace a za 10 dnů je mi sděleno že jsou ok a já je nenatáhl. Že musím hýbat rukou. To jest mi sděleno blahosklonňe jako dítěti. Snažím se důvěřovat ale jaksi to ve mne hlodá.

 

Po asi dvou týdnech jsem zjistil že při nošení OK do 10 s za den. Ale v noci vždy v pozici na dýnku někdy udělají 7 někdy 40 do plusu. A k tomu mám pocit že lehce hnuli s datovým věncem protože čísla už nejsou uprostřed ale jaksi dole.

 

Otázka zní. Reklamovat opět v Koscomu? Pan Frýdl kterého bych volil má tak plno že už se mu do toho moc nechce. Co by jste dělali vy? Strašně mne to štve protože v Koscomu to je vždy takhle. Tvárí se profi ale výsledky jaksi neodpovídají image. Mám chuť tam naběhnout a dělat skandál. Je možný že je tam treba učeň a ten to prasí?

 

Nechce se mi to nechat být a hledat jiný servis když jsem tam už nechal 2500,- a hodinky jsou na tom hůře než před servisem. Na druhou stranu jen idiot chodí do stejného výčepu dvakrát když není spokojen.

 

Prosím o pomoc s morální podporu spolupacienty:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil bych tam zajít a vysvětlit jim situaci, jak se co dělo a proč se ti to zdá divné. Uvidíš, jak se k tomu postaví. Kdyby měli kecy, tak bych tam udělal scénu a vícekrát se tam neobjevil. Pak to můžeš zanést do Knespl & Majzlík - to je jistota. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se uklidnil a zašel tam jako normální člověk:-) Přístup od lidí co byli teď supr. Vysvětleno a pokusí se vyřešit. Takže doposud je to vlastně asi OK až na tu závadu. Jen ta jedna slečna minule se mnou mluvila trochu jako s blbem. Pocit opraven na lehce vykulen ale zklidněn přístupem Koscomu! Napíšu co se z toho vyklube.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mne nenapadlo. Takže bych chtěl veřejně prohlásit že jde zcela jistě o nedorozumění a pokud by to četl někdy někdo kdo má na stole rozebrány moje miláčky tak ho mám rád myslím si že je to fajn chlap... děkuji a ručky líbám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Takže příchuť neprofesionality zůstává. Včera SMS že je reklamace vyřízena. Dnes jsem si to šel vyzvednout a slečna mi povídá že hodinky jsou opraveny a byla na nich udělána dokonce i tlakovka. Říkala to jako by mi sdělovala objev nového kontinentu blahosklonně jako blbci. Samo že byla když jste podělali první servis myslel jsem si!  Ptám se co s nimi tedy bylo když to byla reklamace (zajímá mne co kdo podělal na původním servisu). "No je udělána oprava strojku a už jsou v pořádku" povídá mi trochu arogantně jako bych se ptal na státní tajemství. Tak se ptám co se opravovalo nebo měnilo. Odběhla za servisákem a říká mi že vyměnili setrvačku. Je to ten typ prodavačky co si myslí že lascivní pohyby a vrstva makeupu dohoní profesionalitu. Tahle móda mít v kšeftě hezký ale neznalý a trochu arogantní slečny je zhouba kamenných prodejen všeho typu. Je jich tam asi 5 u pultíků. Dejte si tam jednoho chlapa nebo paní kteří budou v obraze a zaplaťte jí 5x tolik prosím a když bude hezká tak je to plus no.

 

Věřím že hodinky už jsou v pohodě, jen mi vadí že nejsou schopni komunikovat a že mi do pytlíku nedali vyměněný díly jako v normálním hodinářství. A když se ptám na detaily čumí jako žlababa.

 

Takže hodinky budu pozorovat a do Koscomu ani z Koscomu nikdy více už nic a nic a nic. Je to tam stejný jako před 10ti lety.

 

Jo a pak ještě ukázka:

Zkoušel jsem Ball marvelight modrý ciferník. Pán mi povídá že jsou automatické a hezky masivní (jako by masivnost sama o sobě byla znamení kvality). Odpovídám že se mi líbí hlavně to tritium a antimagnetické provedení a historie značky. Načež mi on povídá že nasvícení je stejně na chvilku že v noci už není vidět páč se vybije. Tak jsem mu vysvětlil že tritium se "nevybije" a on si to prohlížel jako by nevěděl o čem je řeč.

 

Díky za servis co se táhl 4 měsíce. Mohlo to být hned a s mnohem lepším přístupem. A snad už to nebudu reklamovat protože pak bude čoro a vrácení peněz za původní servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u dvou hodinek mi to takhle dělali v Bechyně. Ale je fakt že to byly vždy hodinky s pouze WR 30m.

 

Nevím jak jsi to myslel že machruju.

Fakt je že nejdřív tvrdil jeden člověk že je podělaný odlučovač a jiné části na výměnu. Pak mi po prvním servisu řekli že není třeba nic měnit. Následně si je vzali na 10 dní a tvrdili že jsou v pořádku i když nebyly. Pak mi řekli že je mám natáhnout aby šli a následně je vzali do servisu a tvrdili že jim to ukazuje děsný grafy jako by se něco pokazilo (po jejich servisu a jedné reklamaci) a zopakovali svůj servis a vyměnili něco úplně jiného.

To jsou fakta a není to dobrá vizitka. A ta slečna je tam vždy taková vyblitá (chováním) nebo druhá v pohodě.

 

Ale je taky fakt že se nikdo necukal a reklamace vzali.

 

Pro mne je ale celkový dojem negativní jak jsem psal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale myslím, že trochu přeháníš. Těžko budeš hledat v rámci naší republiky větší profesionalitu. Nezlob se na mě, ale není v moci jednoho prodavače zapamatovat si všechny konkrétní hodinky a co se na nich vyměňovalo. To myslíš vážně? 

 

Jak se říká: pro dobrotu na žebrotu.

 

Tebe bych teda jako zákazníka nechtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak to dramatizujete. Nijak Koscom nehájím, nicméně moderní Seiko strojky vycházející z kalibru 7Sxx (což je i kalibr 6Rxx) bohužel vůbec žádný zázrak nejsou a u pravidelného nošení po dobu cca 8 let jsou zralé na celkovou generálku, kterou bohužel hned na poprvé u Koscomu asi neudělali. Ale i tak se mi stalo, že podobný strojek uznávaný mistr hodinář třikrát rozložil do šroubku a zase složil a stejně si dělaly co chtěly?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

shewcza:

Já nechtěl aby si to pamatovala. Nikde jsem si nestěžoval na to že mi z fleku neřekla co jim bylo. Stačilo aby řekla "moment zeptám se" nebo "mrknu se na papírek" ona ale řekla "no už jsou opravené" na opakovaný dotaz co s nimi tedy bylo a tvářila se jako kakabus. To není profesionální ani slušné.

 

Ještě jednou shrnu aby to dávalo smysl co mi vadí.

 

první setkání - musíme vyměnit odlučovač a jiné části

druhé setkání- neměnilo se nic (tak proč tvrdil že se musí měnit odlučovač) hodinky servisovány tady jsou není třeba něco měnit

třetí setkání - hodinky se zastavovali a bylo mi řečeno že je mám natáhnout ale přeci jen si je tam nechali na 10 dní

čtvrté setkání - hodinky předány že jsou v pořádku a nebyli určitě natažené

páté setkání - hodinky přes noc dělají 40 s a tak podobně a nejsou tedy OK přijaty do druhé reklamace servisu

šesté setkání - předání hodinek a na dvojí dotaz co s nimi tedy bylo mi paní řekne "no jsou opravené a v pořádku"

 

Vždy slušně pozdravím za každým požadavkem říkám normálním tónem prosím. Nejsem arogantní ani povýšený a nemyslím se že jsem jejich zákazník číslo jedna. A důvod k aroganci jsem té prodavačce nedal určitě.

 

Na mne to působí jako dost neprofesionální servis. S ještě horším personálem u pultu. V rámci republiky jsem už několikrát vyzkoušel Bechyně a pana Frýdla.

 

Jinak za dobrotu na žebrotu se říká v situaci když ti někdo pomůže a ty ho za to posereš. Já si zaplatil servis (cenu si určují sami takže asi byla dostatečná) takže jde o placenou službu a ne o dobrotu jejich srdcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lucid:

Jasan jde o strojek kterej Seiko cpe kde kam a není to zázrak. Mne nevadí že udělali při servisu chybu - nebo možná ani neudělali a nešlo se toho všimnout. Mne vadí ten přístup a vždy jiný informace. Já bych třeba řekl "mi se toho nevšimli je to při normálním servisu nemožný, vyměnili jsme setrvačku a mělo by to bejt OK". Ale to co předvádí u pultu je komedie nehodná značek tam prodávaných ani toho obyč Seika. A pak se člověk nakrkne a nemá chuť odpustit nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lucid:

Jasan jde o strojek kterej Seiko cpe kde kam a není to zázrak. Mne nevadí že udělali při servisu chybu - nebo možná ani neudělali a nešlo se toho všimnout. Mne vadí ten přístup a vždy jiný informace. Já bych třeba řekl "mi se toho nevšimli je to při normálním servisu nemožný, vyměnili jsme setrvačku a mělo by to bejt OK". Ale to co předvádí u pultu je komedie nehodná značek tam prodávaných ani toho obyč Seika. A pak se člověk nakrkne a nemá chuť odpustit nic.

Spíše bych doporučil si příště nechat zavolat hodináře a promluvit si přímo s ním. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....

......

........  Odběhla za servisákem a říká mi že vyměnili setrvačku.

........

......., jen mi vadí že nejsou schopni komunikovat a že mi do pytlíku nedali vyměněný díly jako v normálním hodinářství.

........ 

............

 

 

 

U uznane reklamace se vetsinou vymenene dily nedavaji, protoze jdou na vrub vyrobci. Servisni stredisko si to resi s nim.

 

To nebyla reklamace v záruce. Byla to reklamace servisu. V podstatě udělali servis ještě jednou.

 

Tak ted nevim.

Sem se v tom ztratil.

Psal si, ze vymenili setrvacku a ze si chtel dily v pytliku. A na moji odpoved (jak to s dily je), pises, ze to byla reklamace servisu. 

Rozumim Tvemu rozcarovani, nerozumim, co si chtel v tom pytliku :-D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...