Přejít na obsah

Planet Ocean


Psuťák

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

prosím o radu. Chtěl bych si pořídit hodinky Omega Seamaster Planet Ocean 2200.50.00 nebo 2201.50.00.

 

U nás v ČR stojí kolem 80t. V Americe na ebay jsou nové už od 2100$. Jakou mám jistotu, že ty z USA budou originál, pokud taková jistota vůbec existuje. Není risk zaplatit a pak obdržet padělek?

 

Ideální by bylo zaplatit až pak, po ověření pravosti...

 

Lze je pořídit za "americkou cenu" například v Německu, kam si člověk snadno zajede??

 

Moc děkuji za radu, jsem začátečník a nerad bych se nechal napálit.

 

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel je nikde v Evropě za americkou cenu neseženeš, to je realita ...

Jo, jistotu, že bude prodejce solidní a přitom si nekoupíš fejk, tu nemáš ... Podívej se o vlákno vedle např. na authenticwatches.com, který maj jen samý pozitivní reakce na eBay a když se trochu popídíš na netu, ty zkušenosti některejch lidí jsou přímo hrůzostrašný ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za informace - na tom webu už opravdu několikrát zklamali - podle referencí.

 

Je tedy výhodnější nakupovat na nějakém DE serveru - jako watch.de nebo uhren-miguel.de a osobně si pro hodinky zajet, nebo je lepší přímo Švýcarsko a to i s daní do EU?? Myslím třeba Zurich...

 

Děkuju, Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já kupoval poslední hodinky na www.wempe.de v Drážďanech. Sleva oproti nafoukanýmu monopolnímu Carollinu přes 10k.

Zkus se jich tam zeptat.

 

Tak teď už vím, kdo ty 112ky v Drážďanech vykoupil :thumbsup_anim:

Kamarád se na ně chystal asi měsíc. Dobře mu tak. Kdo pozdě chodí...A s těma cenama máš pravdu. Jen v těch Drážďanech mají o hodně větší výběr, to má to město asi 350.000 lidí. A taky to tam mám blíž než do Prahy od nás z Teplic a dá se tam v klidu zaparkovat v Altmarkt Galerii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čemu byste dali přednost?