Přejít na obsah

Smartwatch pro tátu


Doporučené příspěvky

Vidím sice, že tu téma chytrých kukaček moc nejede, ale stejně to zkusím. Tátu omrzely jeho Certiny a protože na sobě začal dost makat (i nejmladší sestra už se chystá vyletět z hnízda), tak pokukuje po chytrých hodinkách. A protože mu je máma chce pořídit k narozeninám, dostal jsem pověření něco sehnat. Tátovi je 55, nosil by je jako univerzály, pracuje jako externí obchodník pro velkou IT firmu, takže v košili a doteď nosil titanové (nesnáší, když hodinky tíží) oblekovky/univerzály na tahu...

 

A teď otázka: dá se s těmihle parametry koupit něco srovnatelně dobrého/normálního jinéhjo než Garmin Fénix? Normálně by byla wolba Apple Watch, ale jak jsem říkal, nechce si už zvykat na jiný systém, přednedávnem se přeučoval z WIndows Mobile...

 

Předem díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že Fenixi ne kvůli váze (i na mě jsou občas těžké), přemýšlel jsi nad Gariminama Forerunner 935 - ty jsou fakt lehoučké a celé v černém ani nijak extra nápadné ;)

Upraveno uživatelem krži
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...