Přejít na obsah

Váš názor na pravost?


Majk1

Doporučené příspěvky

Ahoj, kolega v práci má po otci tyto hodinky a požádal mě o můj názor na pravost. Mě přijdou jako origo, ale Rolády jsem nikdy neměl, takže se jen odpíchávám od toho, co tu kdy zaznělo (kyklop, plastické logo atd...). Jak to vidíte vy?

 

P.S. - nejsou na prodej, jen to jeho i mě samotného zajímá.

post-22384-0-49747700-1530017999_thumb.jpg

post-22384-0-21821700-1530018017_thumb.jpg

post-22384-0-58499500-1530018029_thumb.jpg

post-22384-0-85651400-1530018039_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nejsem žádný odborník, ale ten kyklop podle mého oka nezvětšuje a ty end linky dělal vůbec někdy Rolex z ohnutého plechu? Podle mě ne. Já bych řekl že fejk, dál už se mi to nechtělo zkoumat.

 

Edit: než jsem to dopsal jsou tu dvě reakce ale více či méně se shodujeme.

Upraveno uživatelem shewcza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To gunman: buď v klidu, tady se žádné příběhy nekonají a ani mě nazajímají - byl jsem jen požádán o názor a toť vše :)

 

Všem ostatním díky moc, předávám dál a považuji za uzavřené  :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To gunman: buď v klidu, tady se žádné příběhy nekonají a ani mě nazajímají - byl jsem jen požádán o názor a toť vše :)

 

Všem ostatním díky moc, předávám dál a považuji za uzavřené  :rolleyes:

A kolega je koupil za jakou cenu? Nebo jak k nim přišel? Protože jestli je koupil za pár tisíc éček, tak teď bude hodně smutnej. Jestli je koupil za pětikilo v Egyptě a ptá se, jestli jsou pravé, tak je jen hodně blbej:-).

edit: pardon, přehlídl jsem, že jsou údajně po otci. 

Upraveno uživatelem decebal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal a jak mi bylo sděleno - má je po otci. Mě osobně je to fakt jedno. Zklamanej není - ležely mu jako hodinkami nepolíbenému několik let v šuplíku a ani nevěděl, že nějaký Rolexy jsou rozdílný od Timexu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky