Přejít na obsah

Click2claim-letové odškodnění


Doporučené příspěvky

Myslím že tady docela často létáme všichni, tak se snad tyto informace a samotné vlákno k tomuto problému můžou všem hodit. Nikdy jsem spožděný, nebo zrušený let neřešil a že jich bylo dost, ale teď už mě došla trpělivost. Nakopl mě k tomu velmi strohý email, podívejte se na viewmytrip, máte změnu v letu. Ano, je tam a to o celý den. Volám na leteckou společnost, tam příjemná ženská jak prdel, slyšel jsem jemom nejde, ne, nejde, ještě něco? Nejde. No tak jsem se rozhodl pro odškodnění protože teď a to opakuji už po několikáté přijdu o své peníze. Zkusil jsem to přes click2claim, prý mám splňuji nárok na 250 Eur a začínají je vymáhat z letecké společnosti. Máte s tím nějakou zkušenost nebo využíváte jiné firmy k vytlučení nároku na odškodné? Nikdy jsem po nikom nic nechtěl, ale tohle jednání už je upřímně zu viel i na mě... :-)

 

https://www.click2claim.eu/?gclid=Cj0KCQjwxbzdBRCoARIsACzIK2lf5W8kududZQK1X1z91j2WhxkV5_jsxCkIHh0QoeXtq9V3G36g0XwaAsgdEALw_wcB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 41
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Jednou mi zrušili let, 3 měsíce jsem zkoušel dostat z aerolinky kompenzaci (na kterou jsem měl prokazatelně nárok) a neúspěšně (zamítli mi to). Tak jsem to dal Click2claim a naprosto super, kompenzaci vymohli. Takže za mě určitě doporučuji (příště bych to dal rovnou jim).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych doporucil zaridit si to sam. Resil jsem to jednou s Austrians a bylo to v pohode. Je dost dlouha lhuta od letu na to, vyzadat si kompenzace a na netu se da najit spousta tipu, jak to resit. Firmy co si na tom udelali "bussiness" jenom zarizuji neco, co se da zaridit v pohode v samote. ;) Lze se obratit i na statni urad a pozadat je o pomoc/intervenci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hodne litam a tak jsem to resil opakovane, osobne i pres spolecnost click2claim. Doporucuju nejprve zkusit si to resit sam, stahnout si z internetu formular s zadosti o odskodneni a poslat do letecke spolecnosti (samozrejme doporucene), pokud se 3 mesice nic nestane nebho to zamitnou s nejakym pofidernim zduvodnenim (opakovane se mi stalo ze se vymlouvali na pocasi, prestoze bylo dobre - ale to vse se da dolozit i zpetne), predat to vymahacum typu click2claim. Vezmou si cca 1/3, ale nemusis se o nic starat. Zhruba z 10 pripadu kdy jsem o odskodne zadal, 4x mi letecke spolecnosti vyplatily odskodne dobrovolne, 2x rozumně zamitly (dalo se pochopit, repsektive byl jsme spojen) a 2x mi to vymohl click2claim a 1x to bylo zamitnuto. Vymozeni pres click2claim trva treba i dva roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem to několikrát a vždy po vlastní ose a pokaždé úspěšně. Člověk musí být vytrvalý. Naposled, v případě Ethiopianu se začalo něco dít až poté, co jsem si našel emailové adresy na vedení společnosti a začal je bombardovat :-) Nakonec jsem dostal 1200 EUR po 3 týdnech, vzhledem k tomu, že letenky do Mahe stály 3600Kč / osoba to nebylo vůbec špatné. 

 

Jeden čas jsem to měl s kamarádem jako koníček a na vybraných letech do států se na tom dalo trhnout spousta peněz. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě toho nechci nikterak zneužívat, nedej bože se díky tomu obohacovat, to opravdu nee :-) Létání mě baví, pár hodin navíc na letišti nevadí, a jednou když mě let trval o dlouhé tři dny déle, byl jsem na klid. Dostal jsem hotel, prohlédl si krásné město a parádně si to užil. Jo, ale jednání aerolinek bylo parádní, a navíc luxusní hotel pro mě nová zkušenost. A teď? Odpovědi typu, ne, ne, ne, kolikrát jsem vám to říkala, opakuji se, nemáte ani nárok na odškodné, pouze můžete celý let stornovat. A tímhle mě paní nakopla a rozhodl jsem se pro kompenzaci. Děkuji moc za Vaše postřehy a budu hlásit jak to pokračuje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Troufnu si rict, ze cestuju docela dost, vlastne je to od roku 2008 pravidelna soucast moji prace.

Ale za tech deset let se mi jeste nestalo nic tak zasadniho, abych neco podobneho musel resit.

A pak tady ctu, ze to nekteri resite opakovane... asi jsem klikar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně, CDG ztráta kufru, jinak lepší než FRA je MUC, není tak velkej a dycky bez problémů, na FRA máš šílený časově náročný přejezdy mezi termínálama

 

A co se týká claimů, tak naštěstí jen poškoztenej kufr, kterej mi do týdne opravili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hodne litam a tak jsem to resil opakovane, osobne i pres spolecnost click2claim. Doporucuju nejprve zkusit si to resit sam, stahnout si z internetu formular s zadosti o odskodneni a poslat do letecke spolecnosti (samozrejme doporucene), pokud se 3 mesice nic nestane nebho to zamitnou s nejakym pofidernim zduvodnenim (opakovane se mi stalo ze se vymlouvali na pocasi, prestoze bylo dobre - ale to vse se da dolozit i zpetne), predat to vymahacum typu click2claim. Vezmou si cca 1/3, ale nemusis se o nic starat. Zhruba z 10 pripadu kdy jsem o odskodne zadal, 4x mi letecke spolecnosti vyplatily odskodne dobrovolne, 2x rozumně zamitly (dalo se pochopit, repsektive byl jsme spojen) a 2x mi to vymohl click2claim a 1x to bylo zamitnuto. Vymozeni pres click2claim trva treba i dva roky.

 

Při neůspěšné žádosti se něco společnosti click2claim platí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...