Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

pak mám ještě jeden zážitek od jiného CZ AD .... kdy jsem si koupil hodinky a doma zjistil, že jsou u nich jiný papíry ....... tak sem tam volal a že papíry nemaj, ale že to budou řešit

 

 

řešení bylo takový, že jsem hodinky půl roku nosil a pak sem dostal ty samý nový s papírama a ty "starý" jsem jim vrátil

 

tuším, že to bylo v cenovce 115 nebo 125 tisíc ...... už si to nepamtuju

Upraveno uživatelem YPO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 136
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

já myslím, že si mnozí pamatují na mojí kauzu z Příkop u AD

 

už je to deset let ..... to to letí :D

 

na první pohled dobrý ....... druhej pohled zamrazení ..... třetí pohled průser ;)

 

nasranej sem ještě dneska

Tohle je strašný masakr, trochu si na tu kauzu vzpomínám.... Já tedy musím zaklepat, ale s ČR AD prodejci zatím parádní zkušenost. Od Dušáka co tak vzpomínám jsem myslím nic nového nekoupil, ty ceny jsou samozřejmě přemrštěné, ale když vidím jeho klientelu na obchodě, není čemu se divit. Je tedy pravda že když u něho kupujete několikáté hodinky, dokáže slevu poskytnout. Na druhou stranu mi zkrátil, prodloužil nespočet tahů, ověřil originalitu haldy hodinek, udělal několik testů vodotěsnosti a seřízení přesnosti zdarma, to zase klobouk dolů. Samozřejmě u hodinek zakoupených u AD v ČR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, kolik Dusak plati, ale zadny terno to nejspis nebude a tomu taky odpovida uroven personalu. Moje aktualni zkusenost z Omega butiku byla taky takova zvlastni...jedna pani (no, spise slecna asijskeho vzezreni) ani nevedela, co po ni vlastne chci a druha sice vedela, ale nasledne mi na ruku rvala model, ktery mel mit podle ni stejnou velikost pouzdra jako FOIS (ktere nedrzi skladem)...samozrejme nemaji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, co vsechno jsi delal nebo nedelal, ale tohle se stat mne, tak jdu nejdriv rvat sem, pak udelam bugr u vyrobce a pak nekde v ramci ochrany spotrebitele v CR...asi COIka nebo tak.

Problém je, ža na ten Tvůj bugr bude jediná reakce výrobce, přesně podle šablony napsaná a odeslaná asistentkou, jako že k tomuto nikdy nedošlo, že se jedná o vyjimku  bla bla bla, že je jim to velmi líto, bla bla bla, a  že se ještě jednou omlouvají, bla bla bla. Uvědom si, že výrobce ty svý prodejce potřebuje, protože mu nosí cash. zatímco ty jsi jenom zákazník a v zásadě nikoho nezajímáš. Přesně v duchu hesla: O hodinky jde až v poslední řadě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mne taky zajimalo...i kdyz teda treba hodinky za kilo si snad nikdo neobjednava jen tak, z pleziru s tim, ze je behem tech 21 dnu vrati...stejne jako to nejsou hadry, ktery si clovek objedna nekolik velikosti, aby si pak nechal jen jednu a ostatni vratil, takze krom pripadu, kdy je fakt s hodinkama neco spatne, si nedovedu predstavit moc situaci, kdy by clovek vracel koupeny hodinky...

 

Slo o PAM 572. Rozdil oproti cennikovce a u sedivky byl 30%. Pred nakupem jsem ji napsal s tim, ze bych rad hodinky z roku 2018, jak se narodila moje dcera a rekli, ze jasne, jsou urcite z 2018. Mysleli tim ale orazeni zarucni karty..  Nakonec carove kody na hodinkach a krabice z 10/2015.. 

 

Vytocil jsem se a poslal je zpatky... Chapu, ze to byla asi nestardandni pozadavek, ale vzalo mi to proste radost..

 

Zajimave taky, ze jsem jim psal recenzi pres chrono 24 a jasne ze ji smazali.. Asi z duvodu ze se se koupe neuskutecnila... Recenze tedy clovek musi brat s rezervou..

Upraveno uživatelem pumpic11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, ža na ten Tvůj bugr bude jediná reakce výrobce, přesně podle šablony napsaná a odeslaná asistentkou, jako že k tomuto nikdy nedošlo, že se jedná o vyjimku  bla bla bla, že je jim to velmi líto, bla bla bla, a  že se ještě jednou omlouvají, bla bla bla. Uvědom si, že výrobce ty svý prodejce potřebuje, protože mu nosí cash. zatímco ty jsi jenom zákazník a v zásadě nikoho nezajímáš. Přesně v duchu hesla: O hodinky jde až v poslední řadě :)

Jo, to se stat samozrejme muze. Nicmene tak by aspon probehla negativni reklama a treba by i nejakej ten flastr od COIky dostali a pripadne i nejakou peknou negativni reklamu by meli...i kdyz samozrejme iluze nemam a naivni fakt nejsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to se stat samozrejme muze. Nicmene tak by aspon probehla negativni reklama a treba by i nejakej ten flastr od COIky dostali a pripadne i nejakou peknou negativni reklamu by meli...i kdyz samozrejme iluze nemam a naivni fakt nejsem

Jako jak by proběhla ta negativní kampaň? Jako že by jsi smutně koukal na  ten stručný, předem připravený mail od výrobce, že bla bla bla, a že mu je to líto. To je ta kampaň?  Myslíš že by se z toho někdo hroutil, kromě Tebe? Čoika se tím zabývat nebude, zato ty promarníš mraky času. Zkus si nechat vyměnit třeba u nejmenovaného výrobce korunku a lunetu, nebo sponu za novou. Ze zákona máš nárok na to aby Ti Tvoje původní díly vrátili ve stavu v jakém jsi je do servisu odevzdal. Dnes už třeba u autoservisů věc naprosto běžná. Myslíš že Ti u nejmenovaného výrobce ( modří už vědí :) ) něco vrátí?  Ani prd. A můžeš šermovat ČOIkou sem tam a klidně i okolo. Věř zkušeným. Jediná šance je najít si jiné kanály pro nákup. A třeba právě i nonAD. Seriozní nonAD se o pravidelného klienta stará a váží si ho. 

Upraveno uživatelem Cyber
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je samozrejme mozne. Nicmene takovej clanecek na nejakym zpravodajskym serveru (kdyz clovek ma kanaly, jak to zaridit), dovede zprijemnit naladu a par potencialnich hejlu presmerovat jinam

Myslíš že nějaký zpravodajsky servery zajímá, jestli dostaneš přegumovanou záruční kartičku , nebo jiný papíry k hodinkám, případně že Ti nevrátili původní díly po servisu?  Nechci Ti brát iluzi, ale to že někde  potrhal vlk ovci, nebo že hoří sklad pneumatik za vsí u  Horního vemene je zajímavější zpráva.

Prostě je jediná šance, rozhlídnout se jinde. Naštěstí už nejsme zavřeni mezi Aší a Čiernou nad Tisou. Howk :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviděl bych to až tak blbě, myslím že výrobcům jde o zákazníky, ale prostě mezi článek občas vázne. Asi bych opravdu v případě problémů neváhal znovu kontaktovat přímo výrobce, pokud všechno okolo selže....

Jasně, pro ty co to nezkusili, doporučuji vyzkoušet, "Bla bla dopis" prosím pak postnout sem. Já už bohužel ty svoje už dávno smazal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...