Frantik Odesláno 28. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2019 Možná i za pokrajem :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MedvedYogi Odesláno 29. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2019 Nebyl v te historii, na kterou navazuje, na pokraji krachu...? No ak narážaš na quartzovú revolúciu, tak to je irelevantné v spojitosti s tým čo sa tu bavíme, nie? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyAaron Odesláno 29. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2019 Je to irelevantni? Kvarcovou krizi beru proste jen nejaky smer, kterym se cely prumysl zacal ubirat. Kazda znacka mela moznost na ni reagovat. Mnohym se to povedlo a krizi prezili, mnohe znacky to neprezily. Tak to byva. Spis mi slo o to, ze v 90. letech se Breitling dostal z problemu a nastolil nejaky designovy smer, ktery si peclive budoval 30 let. Uvadel nove rady a modely, ale pokazde, kdyz jsi na nekom videl Brajtle, tak jsi je poznal hned z dalky. Ted se sice frci moda vintage a heritage modelu, ozivovani starych zombiku atd., ale mene je nekdy vice. Ja bych zvolil tedy metodu cizelovani stavajici produktove rady (coz se loni moc nepovedlo - navitimery nevypadaji jak navitimery a colty jsou divne) a vydani jednoho poradneho heritage modelu, nez prichazeni s milionem ruznych barvicek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se