Přejít na obsah

Rolex Baselworld 2019


dabelM

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 297
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Pánové, takhle vyvádět kvůli pár strojně sekaným pružinkám a kolečkům v plechovým kastlíku s placatým sklíčkem a flusancem...  :lol2:

 

Prostě Vám nahradí "pořadníky" (do kterých stejně nikdo neviděl) "pořadím dle preferencí AD". Rizika, cenotvorba a smlouvání díky tomu přejdou na "drobné šedé dealery" (jsou i mezi námi a jsme za ně rádi, netřeba jmenovat) a "novyje russkije/kitajskije" bude hřát prima pocit že si museli tučně připlatit za podpultovku. Z "pultového byznysu" (kde stejně není nic na pultě) tím zmizí "otravní všeználci-chronomagoři" (dožadující se slev ještě před vstupem do krámu a pitvající každej flíček pod lupou) - a všichni zbývající účastníci budou dokonale šťastní  :thumbsup_anim:

 

PS: Tomova parafráze Highway Kinga patří rovnou do pamětihodností  :smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle je to ale chlapci všude ve všech oblastech zájmových skupin. Auta, hodinky, zbraně, elektronika, lodě, motorky, starožitnosti, a tak dále, žeano.

 

V prdeli to je, na druhou stranu porovnám-li plat prodejce a cenu prodávaného kusu, vcelku rozumím proč tomu tak je. Když by ten člověk dělal na sebe, tak má motivaci se zdokonalovat a hledat příležitosti, takhle úplně ne. Je to smutný, ale taková je realita.

 

A že jsme otravný je pravda, na druhou stranu kdo nepochopil (nebo nechce respektovat) fakta a to jak systém funguje, tak bude dycky bitej a tak je to taky ve všem a vždycky.

Jak se řiká - každý svého štěstí strůjcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komu se "nerovný přístup k zákazníkům" a "nejednotné ceny" nelíbí a má vyjádření tuzemských AD v psané formě, může si podat stížnost na chování "svýcarského kartelu" eurokomisařce pro spravedlnost, ochranu spotřebitelů a rovné příležitosti, klidně česky. Teda ne že byste pak díky tomu svoje Daytony dostali levněji, ale až za pár let "zkoumání" dostane Rolex flastr, budou muset Švýcaři vyhlásit "druhou quartzovou krizi". A u toho "centrálního" e-shopu to beztak skončí, protože jiné řešení pro "rovný přístup" a "ochranu trhu proti monopolním praktikám" (protože lidi už nekupují "hodinky" ale "Rolex") nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak von eshop kde zaplatíš plnou pálku a dostaneš informaci "doručení do 5 let" a pak Ti přijde díky zvýšení cen faktura na dalších 40k jinak hodinky milej zlatej nedostaneš, by nebyl vůbec vod věci. A ideálně tam nemít telefon a fyzickou pobočku, ale jen email, kterej by nikdo nečet. :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč na Heuréce Libore, stačí přeposlat Tvou korespondenci Jourové, jako učebnicovou ukázka "nerovného přístupu k zákazníkům".

 

Ad e-shop: E-shop se přijetím objednávky zavazuje k vyvinutí snahy o dodání zboží za zákazníkem potvrzenou cenu. Zařazením na nějaký pochybný waiting-list se obchodník naopak nezavazuje k ničemu, takže Vám může libovolně vnucovat vyšší ceny (tj. od začátku podvodné jednání), a podmiňovat možnost odběru nákupem dalšího zboží (vázané nabídky) - obojí by v případě e-shopu bylo už teď trestné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...