Přejít na obsah

Fotka
- - - - -

Film o hodinárovi - Bratislava

• Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
3 odpovědí na toto téma

#1 Hamaradža

Hamaradža

Začátečník

• Members
  • 1 příspěvků(y)
  • Fanoušek značky:Patek Philippe

Publikováno 16.květen.2019 - 10:06

Zdravím, mám 21 rokov a som študent filmovej réžie na VŠMU. Približne o týždeň (medzi 20. a 31. májom) točím krátky študentský film o postaršom hodinárovi s malým hodinárstvom. Film točíme v Bratislave, nemáme však zatiaľ vybratú lokáciu, kde budeme film točiť. Preto by som sa rád spýtal miestnej komunity, či neviete o malom hodinárstve v Bratislave (prípadne antikvariát pôsobiaci ako hodinárstvo? Hodinky si môžeme aj nanosiť vlastné) v ktorom by nám potenciálne dovolili natáčať jeden deň film - samozrejme po vzájomnej dohode, aby sme nekomplikovali prevádzku obchodu. A zadruhé - film točíme s profesionálnymi hercami - hodinára bude hrať Csongor Kassai, ktorý samozrejme nemá schopnosť opravovať hodinky - a ja by som iba veľmi nerád mal vo filme nepresnosti čo sa týka fungovania a opravovania hodiniek. Preto by sa mi veľmi hodila pomoc niekoho z Vás, kto by nám vedel na kameru rozobrať a možno zložiť hodinky :) Film má iba veľmi malý rozpočet, ale isto sa môžeme dohodnúť na menšej finančnej odmene + občerstvení. V prípade že by sme film netočili v echt hodinárstve, nepochybne by sa nám hodilo krátke započižanie vašich hodiniek zlatej farby (dostali sme podmienku, že film musí byť ladený do zlatej farby). Za každú pomoc ďakujem! :)

#2 Eaglein

Eaglein

Pokročilejší začátečník

• Member_50
  • 61 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Bratislava
  • Fanoušek značky:ΩMEGA

Publikováno 16.květen.2019 - 10:11

Jedineho hodinara o ktorom som pocul je v petrzalke hodinarstvo rudolf dugovic o inach v ba neviem.

Este jedno hodinarstvo je v ruzinove. Hodinarstvo Lang.

Tento příspěvek byl upraven od Eaglein: 16.květen.2019 - 10:13

#3 Harwey

Harwey

Megazávislák

• Member_50
  • 3 119 příspěvků(y)