Přejít na obsah

Prim Diplomat - naletěl jsem?


Doporučené příspěvky

Dobrý den, na Aukru jsem vydražil dvoje Diplomaty 68.3. Před tím jsem se to snažil tady na fóru trochu nastudovat, abych nekoupil špatně a doteď jsem byl přesvědčený, že jsou v pořádku .. a měl jsem z toho strašnou radost :-) .. - ale jak to tady pořád dokola pročítám, tak si jsem čím dál méně jistý a ano, proč to neříct otevřeně, teď už panikařím :-(

Porovnávám to vizuálně s jinými fotkami Diplomatů a nevidím rozdíl - ten ale zatím nevidím ani tam, kde ho na různých místech v diskuzi jednoznačně identifikujete Vy, toť zdroj mé rostoucí nejistoty.

Prosím, ušetřete mě dalšího trápení a napište mi, co je na těchto hodinkách případně špatně a zda se to např. dá renovací u Eltonu zachránit.

Všude tu čtu o fenoménu nějakého Parexa, který je vždy vysvětlen odkazem na jejich webové stránky, které ale už nefungují, takže ucelené info k tomuto nebezpečí se mi špatně skládá. Co/Kdo to je/byl?

Jsem úplný začátečník a do hodinek jsem zahučel ani nevím jak a jak vidím, tak se učím draze :-(

 

Předem děkuji, ať už je verdikt jakýkoliv :-)


1) Prim Diplomat 68.3 zlaté

Připojené fotky jsou origo z aukce, takže je možná poznáváte - je na nich poškozená ručička.

 

 

post-55051-0-26075200-1572371348_thumb.jpg

post-55051-0-68209000-1572371356_thumb.jpg

post-55051-0-40700000-1572371363_thumb.jpg

post-55051-0-48979900-1572371370_thumb.jpg

post-55051-0-43006700-1572371377_thumb.jpg

post-55051-0-33396100-1572371385_thumb.jpg

post-55051-0-46614000-1572371434_thumb.jpg

post-55051-0-94239400-1572371447_thumb.jpg

post-55051-0-51487400-1572371470_thumb.jpg

post-55051-0-78036800-1572371476_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 138
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Zlatý jsou v pohodě, včetně tý malý ručičky, stříbrný jsou novodobej fejk.