Přejít na obsah


Fotka
* * * * * 1 Hlasů

Pomoc s identifikací PRIMEK

prim model identifikace PRIM Prim hodinky

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
2887 odpovědí na toto téma

#2801 Honza.manta

Honza.manta

    Chronopacient

  • Member_50
  • 17 344 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Praha

Publikováno 1.prosinec.2019 - 21:52

Měl jsem tisícovku i stovku i stodvacitku a nikdy jsem na sněhu neměl problém.

Prim sport automat - a co je víc?
Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.

Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.

Email: Honza.mantazavináčseznam.cz


 


#2802 Sonny919

Sonny919

    Závislák

  • Member_50
  • 701 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Fanoušek značky:Prim, Omega, Eterna, Doxa, vintage

Publikováno 1.prosinec.2019 - 22:31

ja zas nemám problém na snehu so žigulom, žiaden pytel.. a je s ním celkom sranda 


sonny919chm@gmail.com


#2803 colommbo

colommbo

    stále na začátku...

  • Member_50
  • 2 272 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:v úrodném Polabí
  • Fanoušek značky:Omega - nejen na zápěstí, i na čtyřech kolech
    a taky původní Primky

Publikováno 2.prosinec.2019 - 10:13

Abych vyjel posledních asi třicet metrů k chalupě na Šumavě, posadil jsem kdysi do kufru áčkové Omegy svý dva kluky, tehdy 12 a 15. Auto pak vyfrčelo jak po suchu a kluci měli zážitek. 


Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci. Jan Werich


#2804 zelez

zelez

    Učedník

  • Member_50
  • 101 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Fanoušek značky:Prim, Junkers, TH, Ω, Seiko

Publikováno 2.prosinec.2019 - 11:25

Prosím, z jakého modelu Prim je toto dýnko ?

Průměr 31,8  mm.

Díky.

Přiložený soubor (y)



#2805 skodna

skodna

    Závislák

  • Member_50
  • 848 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Brno
  • Fanoušek značky:Auta ,PRIMKY, a vše co se týká techniky

Publikováno 2.prosinec.2019 - 12:01

Přesné označení modelu nevím, ale je to ke zlaceným pozdrům vyráběným tuším ve francii z důvodu, že nebylo tehdy v silách primu zvládnout technologii výroby. Mám tento model primek po pradědovi někdy z konce šedesátých let s kal. 121 a mimosřednou vteřinovkou



#2806 eloga

eloga

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 957 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Za vodou
  • Fanoušek značky:Seiko, Japan Made First.

Publikováno 2.prosinec.2019 - 12:03

manta

proč to chceš vědět?


                                                                      ***  ALL YOU NEED IS SEIKO ***

 

 

 


#2807 eloga

eloga

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 957 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Za vodou
  • Fanoušek značky:Seiko, Japan Made First.

Publikováno 2.prosinec.2019 - 16:35

to má skodna pravdu, je to v prim-bibli, tuhle jsem na to koukal, mám jeden kus francouze též, ale v lepším stavu

 

manta - máš to v SZ.


                                                                      ***  ALL YOU NEED IS SEIKO ***

 

 

 


#2808 Vojta73

Vojta73

    Kandidát závislosti

  • Member_50
  • 256 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Jihomoravsky
  • Fanoušek značky:Prim

Publikováno 2.prosinec.2019 - 17:55

Možná tyhle.

Přiložený soubor (y)



#2809 Daftra

Daftra

    Závislák

  • Member_50
  • 915 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:celkem dobře
  • Fanoušek značky:Prim,Longines,omezená rychlost a konec kruhového objezdu.

Publikováno 2.prosinec.2019 - 20:06

A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?

Nebyls náhodou esembák? Páč jedině esembáci mívali v náklaďákách 24 V aku, pilu na řezání zatáček a lopatu na házení kvaltů. :lol2:



#2810 Daftra

Daftra

    Závislák

  • Member_50
  • 915 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:celkem dobře
  • Fanoušek značky:Prim,Longines,omezená rychlost a konec kruhového objezdu.

Publikováno 2.prosinec.2019 - 20:14

To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. ;)

Nedotáčivost hundrtky se dala řešit použitím ruční brzdy, stylem jízdy a pořádnýma galuskama. Ty neznáš nikoho a já zase znám všechny kamoše, co jsme jezdili v ČSAD a měli Š 100, s velkou baterkou za zadníma sicama. ;)  



#2811 Gombo

Gombo

    Megazávislák

  • Member_50
  • 1 606 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Bratislava
  • Fanoušek značky:vintazky

Publikováno 2.prosinec.2019 - 20:15

A já zas na hundrtku. Za zadníma sedačkama v tom úložným prostoru jsem měl nabastlenou baterku z náklaďáku 180 Ah, hmotnost cca 60 kilo olova a asfaltu. Nikdy se nestalo, že bych nenastartoval a na sněhu, na ledě jsem se nebál žádných kopců  :)

Presne tak som to mal aj ja,ale nemal som ju pripevnenu az sa mi + kontakt oprel o zadnu sedacku a zvaralo to tak,az v nej zacal horet ten molitan.Nebolo mi vsetko jedno.

 

A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?

Ano nakladaky boli a su 24v,ale maju dve 12v baterky zapojene do serie.



#2812 colommbo

colommbo

    stále na začátku...

  • Member_50
  • 2 272 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:v úrodném Polabí
  • Fanoušek značky:Omega - nejen na zápěstí, i na čtyřech kolech
    a taky původní Primky

Publikováno 3.prosinec.2019 - 09:07

Nebyls náhodou esembák? Páč jedině esembáci mívali v náklaďákách 24 V aku, pilu na řezání zatáček a lopatu na házení kvaltů. :lol2:

Tys nikdy v životě nenapsal nebo neřek žádnou blbost, viď...? Když to kolega skodna uvedl na pravou míru, uvědomil jsem si, že jsem se vlastně nikdy s žádným 24V akumulátorem nesetkal a s ohledem na konstrukci z cca 2V článků je to prostě hloupost. Stane se...  :whistling:


Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci. Jan Werich


#2813 Karlos

Karlos

    MegaXXLzávislák

  • Member_50
  • 7 924 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:nikde

Publikováno 3.prosinec.2019 - 09:45

Jako zajímavost je první verze Pragy V3S. Ta má 12voltové dynamo, dvě paralelně zapojené 12voltové baterky a vše je na 12 voltů... kromě startéru, který je na 24. A v kabině je přepínač napětí, který při startu přepne baterky do série.


komu - mně, ne mě

koho - ji, ne jí

 


#2814 skodna

skodna

    Závislák

  • Member_50
  • 848 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Brno
  • Fanoušek značky:Auta ,PRIMKY, a vše co se týká techniky

Publikováno 3.prosinec.2019 - 11:19

Stejná skorohloupost je u Ávií z počátku výroby, kde byly dvě 6V baterie do série na 12V. Později se montovaly 12V větší kapacity.

#2815 eloga

eloga

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 957 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Za vodou
  • Fanoušek značky:Seiko, Japan Made First.

Publikováno 4.prosinec.2019 - 09:51

Možná tyhle.

možná, ale ve skutečnosti to není tak jistý.

Ty na obrázku od tebe - když sem dáš pořádnou fotku těch hodinek včetně korunky z pohledu ciferníku, bude se moci z toho usoudit více, mimochodem vše co napovídají nebo nenapovídají indicie, které jsou patrné z obou dýnek. 

:notworthy:


                                                                      ***  ALL YOU NEED IS SEIKO ***

 

 

 


#2816 eloga

eloga

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 957 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Za vodou
  • Fanoušek značky:Seiko, Japan Made First.

Publikováno 6.prosinec.2019 - 15:58

Dávám foto dýnka z komplet Prim hodinek koupených před 5 lety od běžného uživatele za pár stovek. Mám za to, že pouzdro i dýnko jsou origo. V některých detailech je to možné zkoumat a posuzovat.

:notworthy:

 

Přiložený soubor (y)


                                                                      ***  ALL YOU NEED IS SEIKO ***

 

 

 


#2817 klasik51

klasik51

    Závislák

  • Member_50
  • 635 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:jih
  • Fanoušek značky:Prim, Longines, Eterna, Seiko

Publikováno 10.prosinec.2019 - 15:15

Nedotáčivost hundrtky se dala řešit použitím ruční brzdy, stylem jízdy a pořádnýma galuskama. Ty neznáš nikoho a já zase znám všechny kamoše, co jsme jezdili v ČSAD a měli Š 100, s velkou baterkou za zadníma sicama. ;)  


Dávám za pravdu. Když sem měl Š 110L jezdil sem MHD Praha a vozil za sedačkama baterku z autobusu. Ne pro zátěž, ale že sem nastartoval i ve velkých mrazech. Potom, to už sem byl z velkoměsta pryč sem měl postupně LADA 2101, 2102, 2103 a 2104 a v těch sem vozil v zimě pytel pšenice = 60kg. A jízda? Tak bylo to o zvyku a o pneu, žádný problém. Docela rád na to vzpomínám, tak jako na řazení v RTO. :)

 

https://knizka6.webnode.cz/


   I rozbité hodiny ukazují dvakrát za den správný čas.


#2818 Hardslimer

Hardslimer

    pacient doc. Chocholouška

  • Member_50
  • 2 458 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:SILESIA

Publikováno 10.prosinec.2019 - 20:25

Jo no........neni snih jako snih.
Ja zapomnel, ze se tady bavim s prazakama. Kdyz jsem psal o jizde na snehu, tak me nenapadla prazska varianta zasnezene silnice. :D

#2819 maldaCZE

maldaCZE

    Kandidát závislosti

  • Banned
  • 261 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Fanoušek značky:PRIM, založil jsem sbírku a vášnivě nakupuji

Publikováno 10.prosinec.2019 - 21:07

a v Kanadě to museli stáhnout z prodeje :D

https://refresher.cz...w?gdpr-accept=1

 



#2820 eloga

eloga

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 957 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Za vodou
  • Fanoušek značky:Seiko, Japan Made First.

Publikováno 12.prosinec.2019 - 17:07

Jo no........neni snih jako snih.
Ja zapomnel, ze se tady bavim s prazakama. Kdyz jsem psal o jizde na snehu, tak me nenapadla prazska varianta zasnezene silnice. :D

:punk:  :smoke:


Tento příspěvek byl upraven od eloga: 12.prosinec.2019 - 17:09

                                                                      ***  ALL YOU NEED IS SEIKO ***

 

 

 






Také označené jedním nebo více z těchto klíčových slov:prim, model, identifikace, PRIM, Prim, hodinky