Přejít na obsah

Fotka
- - - - -

TX Technoluxury by Timex nasta

• Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
4 odpovědí na toto téma

#1 Kachna

Kachna

Pokročilejší začátečník

• Member_50
  • 88 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Olomouc, Praha
  • Fanoušek značky:Nomos, Seiko, Rolex, Clerc, Armand Nicolet, Universal Geneve

Publikováno 3.leden.2020 - 10:25

Ahojte, neznate nekoho, kdo by umel nastavit vecny kalendar na quartzovych hodinkach TX? Byla to luxusni znacka Timexu, pouzdra atd. delany v Nemecku, jedna z variant je vecny kalendar do roku 2100, datum, den v tydnu, mesic atd. Ukazovany rucickama a la retrograde. Byly to nejaky high tec strojky s mikroprocesorem. Dostal jsem to kdysi k ctyricatinam a venoval otci, protoze jsem na mechaniku, byl s tim strasne spokojene, sly neuveritelne presne a vypadaji fakt dobre, ale chcipla mu baterka a po vymene to nejsme schopni znova nastavit. A to myslum, ze s hodinkama mam docela rozsahlou zkusenost. Netusite, kam se s tim obratit, kdo tomu delal nekdy servis? Ta znacka asi zanikla. Diky za pripadnej tip.

#2 Kachna

Kachna

Pokročilejší začátečník

• Member_50
  • 88 příspěvků(y)

Publikováno 3.leden.2020 - 13:11

vypadají přibližně takto, toto je podobnek typ, s mírně jiným tvarem pouzdra.

Přiložený soubor (y)

#3 thubalek

thubalek

Učedník

• Member_50
  • 157 příspěvků(y)
  • Bydlí:Frenštát pod Radhoštěm

Publikováno 3.leden.2020 - 13:15

Měl jsem identický problém s Timexem. V servisu za brutální prachy vyměnily baterku (poslal jsem to k nim právě kvůli tomu věčnému kalendáři), ale kalendář nenastavili. Hádal jsem se s nimi, ale nedohodl.

Takže Timex never more.

Odesláno z mého Pixel 2 pomocí Tapatalk

#4 thubalek

thubalek

Učedník

• Member_50
  • 157 příspěvků(y)
  • Bydlí:Frenštát pod Radhoštěm

Publikováno 3.leden.2020 - 13:18

Nicméně toto by možná mohlo pomoci: https://forums.watch...ns-4938455.html

Odesláno z mého Pixel 2 pomocí Tapatalk

#5 Kachna

Kachna

Pokročilejší začátečník

• Member_50