Přejít na obsah

PRIM Rider


Doporučené příspěvky

Přečetl jsem si snad vše dostupné o těchto hodinkách

a pochopil, že se jedná podle Prim o povedené a hýčkané dítě.

Neslušelo by jim náhodou i vzhledem k ceně ale hlavně ke způsobu použití safírové sklo ?

Vždyť by měli vydržet i špatné zacházení.

Ještě se mi nikdy u hodinek nepodařilo alespoň trochu nepoškrábat minerální sklo. A to se neživím manuální prací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pan Prokop nejspíš odpoví zasvěceněji ;-) Nicméně já osobně si myslím, že zrovna u motorkářských hodinek by safírové sklíčko vzhledem ke své křehkosti nemuselo být vnímáno jako jednoznačný klad...

 

Spíš by mě zajímalo, zda neexistuje nějaký high-tech materiál, který by tuto vlastnost safírového sklíčka dokázal kompensovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, beru, ale při běžném nošení jak na motorce, tak třeba v garáži při údržbě se určitě víc hodí safír. Ten je sice křehčí, ale

asi pouze při nějakém určitém přímém úderu. Takže mě napadá třeba pád z motorky. Ale v tomto případě ty hodinky asi zničím celé a nejen sklíčko. Takže si stále myslím, že safír by je ochránil před běžnými škrábanci, ve kterých moc minerál neobstojí. A určitě existují i různé druhy safírů, tloušťka a tvar (vypouklé) také určitě hrají roli. Věřím, že p. Prokop ale uspokojivě odpoví, jinak to ani nečekám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za důvěru pánové.:-) Tady je má odpověď:

 

Safírové sklíčko na hodinkách není přesně z toho důvodu, který označil JJ. Rozdíl sice není tak dramatický, ale je tam. Krom tohoto důvodu tam existovalo i hledisko nákladové. Safírové sklo o průměru 40mm je dost drahá záležitost, protože nejsou k dispozici standardní polotovary pro takto rozměrná sklíčka.

 

Abychom však zabránili možnému poškození, přeci jen jsme pro zákazníky něco udělali. Hodinky mají zvýšený lem sklíčka, který ho přesahuje o cca 1mm. Tím je sklíčko chráněno při pádu na zem i proti běžnému oděru. To že to v praxi funguje výtečně mohu doložit svým vlastním kouskem, který používám už déle jak rok na své mašině. (Protože jsem si chtěl udělat radost, udělal jsem si design číselníku přesně do barev své motorky a bundy a s neoficiálním schválením místního zastoupení značky jsem na nich aplikoval i logo motorky.)

 

Co se týče hitech materiálů, tak zatím nevím o žádném, který by dostatečně spojoval výhody safírového, minerálního i plastového skla ve všech jeho chemických modifikacích. Každý materiál má své charakteristiky a je potřeba volit podle způsobu použití.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak trochu jsem tuto odpověď očekával, a po přečtení rider-story jsem zcela přesvědčen, že kdyby minerál byl jen z důvodů toho, že se bojíte

nevýdrže safíru, tak tam o této vlastnosti zcela jistě napíšete jako o výhodě. Dále pak tedy nechápu, že v témže dokumentu nabízíte safír za příplatek. Takže zákazník za příplatek vlastně získá podle vás horší vlastnosti hodinek dle jejich užití.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Faktem je, že sebelepší popis vždy na něco zapomene. Ten text vznikl hned při uvádění hodinek na trh, a tehdy se počítalo, že někteří zákazníci nebudou minerální sklo považovat za dostatečné, zvláště vzhledem k ceně hodinek. Pro mnoho z nás platí rovnice: hodinky nad 10.000,- = safírové sklo. Naštěstí s takovým požadavkem nikdo nepřišel, protože otázku nákladů jsme zjistili až později. Faktem je, že je rozumné připomenout lidem, že sklíčko je chráněné. Díky za upozornění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...