Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Pokud by překousli design nové generace Honda Jazz, tak by to mohl být favorit.

Ženě jsem pořídil to předchozí zelené vajíčko a je to mazel...

http://www.auto.cz/test-honda-jazz-hybrid-jazzdete-pod-5-59403/foto?foto=28

Zítra vezu naše na obhlidku, domluveno. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když někde čtu o "současné produkci moderních aut", naskakuje mi husí kůže...

Majitel ix20 nebo provozovatel 20 let starý hujdy? Mě zase naskakuje husí kůže z těch řečí, jak je nejlepší osmiválec s manuálem bez asistentů a o tom jaký jsou moderní auta šmejdy. Jako každý si bude vždycky obhajovat to svoje. Dobré auta byly, ale dnes je jich podstatně víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se trefil ;)

Já se rozhodně nemám v úmyslu hádat a přeji ti co nejdelší spokojenost s tvým autem a tvůj názor chápu a přijímám. Taky mám rad atmosférický osmiválec s manuálem. Ale svých 50-80 tis ročně bych s tím jezdit nechtěl ani za zlatý prase.

Téměř čtyřicetiletý majitel moderní jebky pracující 15 let v automotive průmyslu, co řídil vše zhruba od Forda T, Tatry 603, Škody 1000MB, po Lamborghini Huracan, Lexus LFA, Bugatti Veyron atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však i já akceptuju vaše názory, děkuju za ně i s trochou závisti. Tolik aut mýma rukama neprošlo, posledních dvacet let jezdím s (postupně dvěma) benzínovými šestihrnky a pravda, jsem nadmíru spokojený. Benzínová V8 MT je moje vysněný auto a jestli se zadaří, na starý kolena si ten sen splním a svých dvacet tisíc km ročně snad dám. V současný době to ale nejde, jsem na tom podobně jako kuncák a nakládat rodiče do dvoudveřovýho kupé by asi nebyla sranda. Takže zatím musí poctivě sloužit aspoň Omega. 

Zmizík: Chovej se k němu slušně, třeba od tebe sloníka koupím, až tě přestane bavit...  :D  

Upraveno uživatelem colommbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj děda nikdy nepřijal mobilní telefon, ty nikdy nevezmeš na milost současný auta, já budu nadávat na elektromobily a můj syn na teleporty třeba. To je celkem normální. Šlo mi jen o to, že každej máme trochu klapky na očích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dawe009: Jo, tak to bylo, je a bude, generační posun ve všem. Mám rád starý věci a mám k nim ouctu. Na druhou stranu mobil (tlačítkovej!) a noťas zvládám, nějaký ty internety taky a jsou v životě důležitější věci.

Zmizík: Třeba (a doufám, věřím) to nebude až za deset let. A poukázky na topnou naftu za 90hal./litr prodávaný kdysi na počtě pamatuju taky.

P.S. Někdo tu měl/má krásnýho červenýho americkýho pikapa taky s véosmičkou a jestli se nemýlím, jsi to ty. Pletu se...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj děda nikdy nepřijal mobilní telefon, ty nikdy nevezmeš na milost současný auta, já budu nadávat na elektromobily a můj syn na teleporty třeba. To je celkem normální. Šlo mi jen o to, že každej máme trochu klapky na očích.

Dawe, já o sobě snad můžu tvrdit, že jsem velký fanda do aut a dokážu ocenit i spoustu těch nových. Ale podle mě i dneska je velká sousta špatných aut, ale ty chyby jsou jinde. Není problém, že by auta nebrzdila a nezatáčela. Já vidím chyby v tom, že řidiče ruší a vyžadují pozornost jinde, než na řízení. Čím dál víc aut dělá věci podle sebe a řidič je tam vlastně rušivý element. Takové auto pak může reagovat dost nepředvídatelně (pro mě otřesná zkušenost s novým tuaregem, který je jinak vlastně celkem prima auto).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dawe, já o sobě snad můžu tvrdit, že jsem velký fanda do aut a dokážu ocenit i spoustu těch nových. Ale podle mě i dneska je velká sousta špatných aut, ale ty chyby jsou jinde. Není problém, že by auta nebrzdila a nezatáčela. Já vidím chyby v tom, že řidiče ruší a vyžadují pozornost jinde, než na řízení. Čím dál víc aut dělá věci podle sebe a řidič je tam vlastně rušivý element. Takové auto pak může reagovat dost nepředvídatelně (pro mě otřesná zkušenost s novým tuaregem, který je jinak vlastně celkem prima auto).

Souhlasím. I nová auta jsou dobrá a špatná.

Touarega zrovna mám. Jde o to, že je třeba vědět, jak ty systémy pracují a uvědomit si, že je to primárně bezpečné rodinné auto a podle toho se (předposraně) chová. Pokud s ním chci jet rozvernějším stylem, musím holt v menu povypínat pár věcí..zabere to tak max 10 sekund a najednou ti nic do ničeho nekecá. V základním nastavení ti pak auto dokáže zachránit kůži..ne že by za tebe lépe řídilo, ale dokáže třeba na dlouhých nudnych cestách včas upozornit na chybu někoho jiného nebo zabránit nějakýmu průseru. Zrovna Turek je ještě dobrej v tom, že tam jde vypnout v podstatě cokoliv. Pokud s tím jede manželka, pak to necháš zapnutý a seš víc v klidu. Je jasný, že pokud se chceš opravdu povozit, jsou na to lepší auta. Ale na cestování je po vypnutí lane assist a snížení citlivosti front assistu auto pohodlné, rychlé, stabilní, bezpečné a vylezeš z něj úplně v pohodě. O víkendu na okresky si vezmu eRko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím. I nová auta jsou dobrá a špatná.

Touarega zrovna mám. Jde o to, že je třeba vědět, jak ty systémy pracují a uvědomit si, že je to primárně bezpečné rodinné auto a podle toho se (předposraně) chová. Pokud s ním chci jet rozvernějším stylem, musím holt v menu povypínat pár věcí..zabere to tak max 10 sekund a najednou ti nic do ničeho nekecá. V základním nastavení ti pak auto dokáže zachránit kůži..ne že by za tebe lépe řídilo, ale dokáže třeba na dlouhých nudnych cestách včas upozornit na chybu někoho jiného nebo zabránit nějakýmu průseru. Zrovna Turek je ještě dobrej v tom, že tam jde vypnout v podstatě cokoliv. Pokud s tím jede manželka, pak to necháš zapnutý a seš víc v klidu. Je jasný, že pokud se chceš opravdu povozit, jsou na to lepší auta. Ale na cestování je po vypnutí lane assist a snížení citlivosti front assistu auto pohodlné, rychlé, stabilní, bezpečné a vylezeš z něj úplně v pohodě. O víkendu na okresky si vezmu eRko.

Nezlob se na mě, ale zrovna turbo díra v tuaregu, která by tam vlastně být nemusela, je strašná a podle mě nebezpečná. A tu nevypneš.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dawe009: Jo, tak to bylo, je a bude, generační posun ve všem. Mám rád starý věci a mám k nim ouctu. Na druhou stranu mobil (tlačítkovej!) a noťas zvládám, nějaký ty internety taky a jsou v životě důležitější věci.

Zmizík: Třeba (a doufám, věřím) to nebude až za deset let. A poukázky na topnou naftu za 90hal./litr prodávaný kdysi na počtě pamatuju taky.

P.S. Někdo tu měl/má krásnýho červenýho americkýho pikapa taky s véosmičkou a jestli se nemýlím, jsi to ty. Pletu se...?

Nepleteš. :)

post-13313-0-32639900-1550526401_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, já auta miluju, ale tohle už je o nich snad patnáctý vlákno, ne?

No tak dobře - tak mě právě trošku naštvalo, když na to tak koukám, že ten můj Ford stojí na pozemku s barákem, který už nejsou moje. Moh bych si jít stěžovat do vlákna rozvodčíků ale vlastně mně to zas tak moc nevadí. :D

Upraveno uživatelem Zmizík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak dobře - tak mě právě trošku naštvalo, když na to tak koukám, že ten můj Ford stojí na pozemku s barákem, který už nejsou moje. Moh bych si jít stěžovat do vlákna rozvodčíků ale vlastně mně to zas tak moc nevadí. :D

Ale měl jsi to hezkou zahradu  :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se trefil ;)

Já se rozhodně nemám v úmyslu hádat a přeji ti co nejdelší spokojenost s tvým autem a tvůj názor chápu a přijímám. Taky mám rad atmosférický osmiválec s manuálem. Ale svých 50-80 tis ročně bych s tím jezdit nechtěl ani za zlatý prase.

Téměř čtyřicetiletý majitel moderní jebky pracující 15 let v automotive průmyslu, co řídil vše zhruba od Forda T, Tatry 603, Škody 1000MB, po Lamborghini Huracan, Lexus LFA, Bugatti Veyron atd.

Ked budes mat moznost zviezt sa ix20kou tak to vyuzi, odporucam. Rozsiris si obzory a prestanes placat kraviny o Veyronoch. Sorry, ale tie tvoje zvasty o ix20 a dalsie o Tuaregu sa uz nedaju citat.

Ps: nie, nemam ix20, ale vozil som sa na tom dost dlho.

Ps2: vo Veyrone som sa neviezol a asi ani nebudem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlob se na mě, ale zrovna turbo díra v tuaregu, která by tam vlastně být nemusela, je strašná a podle mě nebezpečná. A tu nevypneš.

Pokud ses takovej milovník a znalec aut, mohl bys poznat, že to auto nemá žádnou turbodíru, ale dělá to převodovka, která je kvůli podělaným emisím nastavená tak, že se ti snaží déle rozmluvit tvou touhu po rychlém rozjezdu..protože při měření emisí je rychlé podřazení a okamžitá reakce na plyn pohroma. Sedni do Q8 a je to tam 2x horší. Dej S režim a 90% problému zmizí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...