Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Možná dá,ale nechtěl jsem jej povolovat,abych tam pak nemusel dávat topolový kolík :-)

Spíš mě nasralo,že mi o tom neřekl,co tam je a co tam není, takže počítám raději s nejhorší variantou.

Upraveno uživatelem bohus76
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je smůla, narazil jsi na vola. Já na ně mám v poslední době taky štěstí. Spíš mám pocit, že co si neudělám sám, tak to nemám. Taky se mi to stalo a jde to vyříznout celkem snadno, ale je potřeba mít trochu fištrona. Dovolím si tvrdit, že dnešní mechanik ti to nikde opravovat nebude. Jsou to jen měniči součástek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je smůla, narazil jsi na vola. Já na ně mám v poslední době taky štěstí. Spíš mám pocit, že co si neudělám sám, tak to nemám. Taky se mi to stalo a jde to vyříznout celkem snadno, ale je potřeba mít trochu fištrona. Dovolím si tvrdit, že dnešní mechanik ti to nikde opravovat nebude. Jsou to jen měniči součástek. 

Ono taky záleží co má za auto, já mam starý auto, mechanici maj starý auta a opravit cokoliv neni nejmenší problém. U těch novějších aut je to holt už trochu problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U olejovych vani su klucom ku vsetkemu podlozky,..... malo ktory mechanik si da pracu vymenit tu podlozku a tak to vsetci rvu a rvu a rvu na tu staru aby to netieklo no a pri 10+ rocnom aute sa uz to rvanie hold zacne prejavovat. Opravy zavitov vacsinou neprichadzaju do uvahy byva to tenky plech s nalisovanym cimsi v com je zavit v mieste toho srobu,.... ze je ten plech ozaj tenky je zivym dokazom znamy, ktoremu vana natvrdo prehrdzavela (KIA RIO 2008) ta moja rovnaky rocnik uz nema k tomu tiez daleko a na srob uz radsej tiez nesaham a vysavam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně v dubnu na větším autě mechanik nový závit radši vyřezal a dal větší šroub, protože si při výměně všiml, něco malého vadí oleji v přirozeném vytékání z vany. Tak mě to vlastně potěšilo, že to nedorasoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně se prodávají opravné sady na vypouštěcí šroub. ( nový, větší průměr.) 

Ale ještě větší lahůdka je plastová vana u Mercedesu. Tam se závit protočí v podstatě hned. A nová je za krásných 24000. Nebo 27. Už přesně ani nevím.

To je teprve mňamka, tohle oznámit zákazníkovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně se prodávají opravné sady na vypouštěcí šroub. ( nový, větší průměr.) 

Ale ještě větší lahůdka je plastová vana u Mercedesu. Tam se závit protočí v podstatě hned. A nová je za krásných 24000. Nebo 27. Už přesně ani nevím.

To je teprve mňamka, tohle oznámit zákazníkovi.

Jde to samozřejmě vyvložkovat ocelovým futrem, ale mechanik musí mít přístup k soustruhu. Oprava ve finále za 500kč místo 27000kč:) Kdo má Mercedes, tak asi pár šušní neřeší:)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To niekto vymeni olej bez toho aby vymenil tu deformacnu podlozku??? Tvl, ruky urvat pri riti.

Hliníková se mění, měděná stačí vyžíhat. Vetší kiks je vypoušťák přetáhnout, nebo ho poslat zpátky přes bordel-špony. Obojí dokurví závit a máš zaděláno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dvojkovou Octu,tak mechanik tam prý vždy dává ten tmel,aby prý poznal svoji práci,no zkrátka už mu nevěřím.A navíc mi někde trochu teče olej,možná pod hlavou či turbo,tak jsem šel ke "kováři" a ne garážovému technikovi.Ve čtvrtek se uvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Hliníková se mění, měděná stačí vyžíhat. Vetší kiks je vypoušťák přetáhnout, nebo ho poslat zpátky přes bordel-špony. Obojí dokurví závit a máš zaděláno.

Tak ono prave nova podlozka a zatiahnut to momentovym klucom jaksi riesi problem s pretiahnutim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To niekto vymeni olej bez toho aby vymenil tu deformacnu podlozku??? Tvl, ruky urvat pri riti.

No jasne a po historkach co clovek tak rozne nazbiera je nakoniec rad ze niekde pri tom aspon vymenia ten olej a nie nejaka podlozka tss :D

 

Za vsetko len jedna z minuleho tyzdna,... borcovi cestou z autorizaku Volvo zacal divne radit automat, ukazalo sa ze tam dali o liter menej oleja nez bol predpis. Dobra tiez byva vymena dalsich kapalin ktora u niektorych servisov znamena ze sa odsaje to co je v nadrzke a doleje. Ja som napriklad menil v priebehu mesiaca tri krat v roznych servisoch olej v servoriadeni u dodavky a hadaj co,.... dalsi vikend sa urobilo pekne tak mi to nedalo a vymenil som si ho sam, jasne ze tam bol ten povodny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu, že v servisech se dnes hraje hlavně o čas, ale osobně pro odsávání oleje horem taky nikdy ruku nezvednu. Pěkně zahřáté vypustit spodem a nechat pořádně vykapat. A pokud mekánik není tele a závit ve vaně či na šroubu už není z dřívějška dorasovaný, není potřeba ani nová podložka ani momentový klíč.  :whistling:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Chápu, že v servisech se dnes hraje hlavně o čas, ale osobně pro odsávání oleje horem taky nikdy ruku nezvednu. Pěkně zahřáté vypustit spodem a nechat pořádně vykapat. A pokud mekánik není tele a závit ve vaně či na šroubu už není z dřívějška dorasovaný, není potřeba ani nová podložka ani momentový klíč. :whistling:

Tak iste ze to ide aj s pouzitim povodnej podlozky a bez momentaku. Ale jedna vec je ak to clovek robi sam a nema o tom moc potuchy, druha ak to zveri do ruk "odbornikom". Nezavisle od toho ale nova podlozka stoji 1?, tak preco ju nemenit, a momentak snad mechanik musi vlastnit (aj maly).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem nie je podla mna trafit ten nedestruktivny moment aj rukou, problem je ze nemajuc novu podlozku musis predeformovat tu staru, uz raz/dva/tri/xxx krat deformovanu, aby to netieklo, tak to proste zarves co to da.... no a nejaku dobu to prechadza az sa ucho/zavit utrhne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to pravda, šroub na vypouštění oleje není u všech aut na nejnižším místě - např. Peugeot 206, motor 1.1 - po vypuštění oleje tam ještě stále určité množství je, a v tom zůstává ten největší sajrajt.

Upraveno uživatelem sauce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...