zceyee Odesláno 19. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. května 2019 A to se nedá udělat novej závit a dát o pár mm větší šroub? To je třeba měnit celou vanu? Asi sem moc oldschool. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohus76 Odesláno 19. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. května 2019 (upraveno) Možná dá,ale nechtěl jsem jej povolovat,abych tam pak nemusel dávat topolový kolík :-)Spíš mě nasralo,že mi o tom neřekl,co tam je a co tam není, takže počítám raději s nejhorší variantou. Upraveno 19. května 2019 uživatelem bohus76 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Odesláno 19. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. května 2019 Tak to je smůla, narazil jsi na vola. Já na ně mám v poslední době taky štěstí. Spíš mám pocit, že co si neudělám sám, tak to nemám. Taky se mi to stalo a jde to vyříznout celkem snadno, ale je potřeba mít trochu fištrona. Dovolím si tvrdit, že dnešní mechanik ti to nikde opravovat nebude. Jsou to jen měniči součástek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 19. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. května 2019 Tak to je smůla, narazil jsi na vola. Já na ně mám v poslední době taky štěstí. Spíš mám pocit, že co si neudělám sám, tak to nemám. Taky se mi to stalo a jde to vyříznout celkem snadno, ale je potřeba mít trochu fištrona. Dovolím si tvrdit, že dnešní mechanik ti to nikde opravovat nebude. Jsou to jen měniči součástek. Ono taky záleží co má za auto, já mam starý auto, mechanici maj starý auta a opravit cokoliv neni nejmenší problém. U těch novějších aut je to holt už trochu problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 U olejovych vani su klucom ku vsetkemu podlozky,..... malo ktory mechanik si da pracu vymenit tu podlozku a tak to vsetci rvu a rvu a rvu na tu staru aby to netieklo no a pri 10+ rocnom aute sa uz to rvanie hold zacne prejavovat. Opravy zavitov vacsinou neprichadzaju do uvahy byva to tenky plech s nalisovanym cimsi v com je zavit v mieste toho srobu,.... ze je ten plech ozaj tenky je zivym dokazom znamy, ktoremu vana natvrdo prehrdzavela (KIA RIO 2008) ta moja rovnaky rocnik uz nema k tomu tiez daleko a na srob uz radsej tiez nesaham a vysavam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T1000 Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Mně v dubnu na větším autě mechanik nový závit radši vyřezal a dal větší šroub, protože si při výměně všiml, něco malého vadí oleji v přirozeném vytékání z vany. Tak mě to vlastně potěšilo, že to nedorasoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radimk Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Normálně se prodávají opravné sady na vypouštěcí šroub. ( nový, větší průměr.) Ale ještě větší lahůdka je plastová vana u Mercedesu. Tam se závit protočí v podstatě hned. A nová je za krásných 24000. Nebo 27. Už přesně ani nevím.To je teprve mňamka, tohle oznámit zákazníkovi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 To niekto vymeni olej bez toho aby vymenil tu deformacnu podlozku??? Tvl, ruky urvat pri riti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Normálně se prodávají opravné sady na vypouštěcí šroub. ( nový, větší průměr.) Ale ještě větší lahůdka je plastová vana u Mercedesu. Tam se závit protočí v podstatě hned. A nová je za krásných 24000. Nebo 27. Už přesně ani nevím.To je teprve mňamka, tohle oznámit zákazníkovi.Jde to samozřejmě vyvložkovat ocelovým futrem, ale mechanik musí mít přístup k soustruhu. Oprava ve finále za 500kč místo 27000kč Kdo má Mercedes, tak asi pár šušní neřeší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 To niekto vymeni olej bez toho aby vymenil tu deformacnu podlozku??? Tvl, ruky urvat pri riti.Hliníková se mění, měděná stačí vyžíhat. Vetší kiks je vypoušťák přetáhnout, nebo ho poslat zpátky přes bordel-špony. Obojí dokurví závit a máš zaděláno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohus76 Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Mám dvojkovou Octu,tak mechanik tam prý vždy dává ten tmel,aby prý poznal svoji práci,no zkrátka už mu nevěřím.A navíc mi někde trochu teče olej,možná pod hlavou či turbo,tak jsem šel ke "kováři" a ne garážovému technikovi.Ve čtvrtek se uvidí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Hliníková se mění, měděná stačí vyžíhat. Vetší kiks je vypoušťák přetáhnout, nebo ho poslat zpátky přes bordel-špony. Obojí dokurví závit a máš zaděláno.Tak ono prave nova podlozka a zatiahnut to momentovym klucom jaksi riesi problem s pretiahnutim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Ja nepovoluju ani ten sroub, protoze bych ho urval. Vysajou to horem a je to vyreseny.Dufam ze pises o kosacke. Ak to robis na aute tak je to este vacsia prasarina ako dat staru podlozku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 To niekto vymeni olej bez toho aby vymenil tu deformacnu podlozku??? Tvl, ruky urvat pri riti.No jasne a po historkach co clovek tak rozne nazbiera je nakoniec rad ze niekde pri tom aspon vymenia ten olej a nie nejaka podlozka tss Za vsetko len jedna z minuleho tyzdna,... borcovi cestou z autorizaku Volvo zacal divne radit automat, ukazalo sa ze tam dali o liter menej oleja nez bol predpis. Dobra tiez byva vymena dalsich kapalin ktora u niektorych servisov znamena ze sa odsaje to co je v nadrzke a doleje. Ja som napriklad menil v priebehu mesiaca tri krat v roznych servisoch olej v servoriadeni u dodavky a hadaj co,.... dalsi vikend sa urobilo pekne tak mi to nedalo a vymenil som si ho sam, jasne ze tam bol ten povodny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colommbo Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Chápu, že v servisech se dnes hraje hlavně o čas, ale osobně pro odsávání oleje horem taky nikdy ruku nezvednu. Pěkně zahřáté vypustit spodem a nechat pořádně vykapat. A pokud mekánik není tele a závit ve vaně či na šroubu už není z dřívějška dorasovaný, není potřeba ani nová podložka ani momentový klíč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Chápu, že v servisech se dnes hraje hlavně o čas, ale osobně pro odsávání oleje horem taky nikdy ruku nezvednu. Pěkně zahřáté vypustit spodem a nechat pořádně vykapat. A pokud mekánik není tele a závit ve vaně či na šroubu už není z dřívějška dorasovaný, není potřeba ani nová podložka ani momentový klíč. Tak iste ze to ide aj s pouzitim povodnej podlozky a bez momentaku. Ale jedna vec je ak to clovek robi sam a nema o tom moc potuchy, druha ak to zveri do ruk "odbornikom". Nezavisle od toho ale nova podlozka stoji 1?, tak preco ju nemenit, a momentak snad mechanik musi vlastnit (aj maly). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Problem nie je podla mna trafit ten nedestruktivny moment aj rukou, problem je ze nemajuc novu podlozku musis predeformovat tu staru, uz raz/dva/tri/xxx krat deformovanu, aby to netieklo, tak to proste zarves co to da.... no a nejaku dobu to prechadza az sa ucho/zavit utrhne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Dufam ze pises o kosacke. Ak to robis na aute tak je to este vacsia prasarina ako dat staru podlozku.Proc? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 Proc? Lebo ten najvacsi sajrajt zo spodu nevypustis. Nie vsetko zachyti filter. Aj preto je ta skrutka na najnizsom mieste Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 20. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2019 (upraveno) Není to pravda, šroub na vypouštění oleje není u všech aut na nejnižším místě - např. Peugeot 206, motor 1.1 - po vypuštění oleje tam ještě stále určité množství je, a v tom zůstává ten největší sajrajt. Upraveno 20. května 2019 uživatelem sauce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky