Přejít na obsah

Classybran + Hamilton + zaruk


AlienD

Doporučené příspěvky

zdravim, pred casem jsem se tu dotazoval na nakup Hamiltonu z classybrandu. Nakup jsem v lednu realizoval, vse dobre dopadlo, s hodinkami jsem spokojen. minuly tyden mi praskl kozeny tah a ja navstivil servis, abych objednal novy (ani jsem neuvazoval o nejakem reseni v ramci zaruky) Pri teto prilezitosti jsem vsak zjistil, ze nemam potvrzeny zarucni list (razitko, datum prodeje), ba co vic, ze potvrdit jej pry muze POUZE autorizovany prodejce, bez toho mi zadnou zaruku ani v budoucnu nauznaji (Hanak na Rasinove v Brne).

 

Napsal jsem email na "Klasiky" a odpovedeli mi, at necham zarucak prazdny do prvni zavady....originalni odpoved.

 

Takze, vracim se opet sem a rad bych se zeptal "zkusenejsich" nakupujicich z Classybrand, jakou mate kdo zkusenost se zarukou a zarucaky?

(btw. na ofic webu Hamiltonu jsem Klasiky nenasel :sad01_anim: )

Upraveno uživatelem AlienD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šedý trh, to je daň za výhodnou cenu..

 

tak si to zhodnotil.... :guiltysmiley:

 

práve včera som si prevzal Hamiltony taktiež kupované z Classybranu a tiež nemám potvrdený záručák, ale možno by bol akceptovatelný doklad o kúpe...neviem a navyše u daného modelu - že záruka 3 roky...

 

Viete mi s tým "fakt" niekto poradiť ? :crying_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Roosta: K reklamaci zboží by ti měl stačit pouze řadně vyplněný doklad o koupi nebo faktura včetně sériových čísel atd. U mých Tissot T-touch Expert zakoupené od Wardow v Německu, taktéž není vyplněný záruční list. Když jsem to ověřoval u Hanáka, bylo mi řečeno, že mezinárodní záruka samozřejmě platí a to u všech autorizovaných deálerů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Roosta: K reklamaci zboží by ti měl stačit pouze řadně vyplněný doklad o koupi nebo faktura včetně sériových čísel atd. U mých Tissot T-touch Expert zakoupené od Wardow v Německu, taktéž není vyplněný záruční list. Když jsem to ověřoval u Hanáka, bylo mi řečeno, že mezinárodní záruka samozřejmě platí a to u všech autorizovaných deálerů.

 

Musím ešte pozrieť presne na ten doklad, neako som sa k tomu nedostal...hmmm nové hodinky tak čo tam neaké papiere :crying_anim02:

Smola je ešte aj v tom, že v SR nieje aut. servis Hamilton :thumbsdown_anim:

V prípade neakej závady sa budem musieť kontaktovať na Rakúsko alebo Česko, rípadne či bude akceptovaný daný doklad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
  • po 4 týdnech...

Takze jeste jednou,pokud kupujes hodinky od internetoveho prodejce ,ktery neni autorizovanym prodejcem,tak nemas narok na autorizovany service.To znamena,ze pokud se ti neco stane s hodinkami ,tak je musis poslat tam kde si je koupil a oni ti provedou service.Internet prodejci provadi jejich vlastni servis.

Kazdy internetovy prodejce,pokud je legitimni ma na sve strance v useku (pravidla,zaruky)(rules,warranty) napsano co delat v pripade poruchy a kazdy solidni internet prodejce upozornuje na to ,ze nejsou autorizovanym prodejcem a tudiz nemas narok na autorizovany servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. záruka může být platná pouze u prodejce

2. záruka může být uznatelná v civilizovaném světě, nikoliv v Česku (stejná situace, jako u značkové elektroniky apod.)

3. mám pocit, že minimálně v EU už ze zákona neexistují tzv. výhradní prodejci

4. Hanáka nebrat, šup s tím do Vídně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...