Přejít na obsah

návšteva v Prim - e


Návštěvník peter

Doporučené příspěvky

Návštěvník peter

Pôvodne som to nemal v pláne, ale na to musím reagovať...., odpustite všetci, že sa v tejto časti spomína iná značka, ale súvisí to s inou diskusiou, napriek tomu, že som to napísal už aj na inom mieste, ktosi nedávno chcel, aby som návšteve v PRIM založil vlastné vlákno, tak nech sa páči

 

Víte komu značka Roamer patří? Možná byste byli zklamáni kolik hodinek má headoffice v Hong Kongu. Je to firma Chung Nam Watch Co Ltd s roční produkcí 50 milionů hodinek..... Dále to nechci komentovat, protože by to už nebyl objektivní komentář. Toto je prostý fakt! Já bych si ty hodinky nekoupil už jen z tohoto důvodu.

Ja som už v inej diskusii písal, ako to bolo s mojou návštevou v PRIME, myslím si, že až niekto príde do "manufaktúry"(cca 500 km), aby si kúpil hodinky, ktoré sú na dosť nekompletnom webe výrobcu a o ktorých vie, že už sú v predaji a tam mu ukážu pár kúskov "v základnej výbave", ktoré sú navyše určené na výstavu a preto si žiadne Prim Elegant ani Prim Spartak nemôže kúpiť, potom sa niet čomu čudovať, ak sa ten dotyčný pobzerá po inej značke, hlavne ak spracovanie vyzerá na prvý pohľad podstane lepšie. Pokiaľ viem, tak hodinky tiež len montujete, strojček ETA, tak ako ROAMER, sklíčka neviem odkiaľ´....Mimochodom, bol som v PRIME 15. septembra 2005 a dovtedy som nejaké PRIMKY naozaj chcel. Myslím si, že aj v duchu filozofie individualizácie je možné mať na sklade pár modelov na priamy predaj. Dodám ešte, že všetky modely neboli ani na pozretie... Ozaj, tie safírové sklíčka do Prim elegant Vám už dodali?

.

.

.

v diskusii na tomto vlákne sa nachádza ešte minimálne jeden môj príspevok s názorom už odlišným, všetkých, ktorí sa namáhali a prečítali tento, prosím, aby sa namáhali ešte viac a prečítali aj druhý, len kvôli zachovaniu objektivnosti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to byla má chyba, že jsem se rozhodl Vás všechny jako první seznámit s novým modelem ELEGANT. Možná jsem měl počkat, až bude všechno kompletní a safírová sklíčka pro jejich zhodnocení na skladě. Pár zákazníků už na ně čeká. Měly by přijít do konce příštího týdne, záleží na tom, jak přesný bude náš švýcarský dodavatel. O prázdninách, které jsem já ani neměl, naši dodavatelé nepracovali a malá česká firma tak musela počkat. Nicméně myslím, že by vše mělo být OK.

 

K poznámce Petera: Ten víkend po Vaší návštěvě, byly všechny hodinky vystaveny na jedné velké prezentační akci. Proto byly v úterý odeslány ke mě do Prahy. Pokud byste v předchozím telefonátu blíže specifikoval termín zamýšlené návštěvy, dostalo by se Vám té informce, že mám momentálně všechny kusy hodinek Elegant a Spartak v Praze. Osobní návštěva ve firmě je vítána, ale je třeba se dopředu ohlásit, aby se Vám mohl někdo z vedení věnovat. Buďto já nebo kolega Ing. Helikar.

 

Chápu, že po takovémto plonkovém výletu asi nenajdete k našim hodinkám dobrý vztah, ale necítím za takovouhle souhru náhod takovou odpovědnost, abych klopil uši. Přesto, pokud budete mít ještě chuť se na hodinky podívat a reálně posoudit jejich kvalitu, nabízím Vám setkání v Praze a věřte, že bude z mé strany bez předsudků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Na takové zbytečnosti nemáme čas.:) :)

 

Nevím proč, ale vybavil jsem si citát Vlasty Buriana: " Zaprvé nevím co to je a zadruhé mě to uráží!":)

 

Osobně si myslím, že Systémy certifikace kvality mají smysl pouze v subdodavetelských vztazích. Pro naše zákazníky je podstatná kvalita výsledného produktu. To jakým způsobem u nás obíhají papíry zajímá lidi skutečně jen vyjímečně.

 

Předpokládám, že má váš dotaz širší souvislosti....?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemluvim o certifikaci a obehu papiru - nybrz o jeho vyuzivani a nikoliv v subdodvatelskych vztazich, ale v rizeni a vztahu ke klientum, zamestanancum a prirode; ptam se spis proto, ze to byva castou vytkou pro zdejsi firmy a vy mate zahranicni odberatele, kteri vedi ze 70% iso certifikatu jsou potemkinovi vesnice (proto pisi zastarale iso:-)

stanovim li pevne nejakym popisem (jednoduchym ! napr. vyvojovy diagram) jak se chovat k zakaznikovi a mam to pred sebou - rikam si najednou - tady mam napr. slabe misto ve zpetne vazbe pro zakaznika, ktery si u nas nechal renovovat hodinky :-).

je to spis reakce na ten prispevek ze slovenska

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s PRIMEM. Na certifikátech kvality se živí řada vyžírků a jen pro ně je to dobrý kšeft. (Snad jsem tě steele neurazil:) )

Má to snad smysl ve velkých firmách, kde se častěji střídají zaměstnanci na nejrůznějších pozicích. Něco jako např. automobilka v Kolíně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si naopak vubec nemyslim, ze by certifikat kvality byl zcela zbytecny. Podle mne to vypovida o urcitych standartech, ktere firma dodrzuje (teda minimalne v dobe certifikace ;) ) a verim, ze dost lidi se na podobne "papiry" diva pozitivne. A kdyby si meli vybrat ze dvou identickych firem, vyberou si tu s certifikatem. Nerikam, ze je to spravne a objektivni, ale je to proste tak. A kdyz muze mit certifikat ISO relativne mala firma "Timefactors", mozna by do budoucna stalo za zvazeni ty penize investovat. Kdyz uz nic, dobre se to vyjima na strankach ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, ja s tim rozohodne nezivim :-), lec opet hovorim, ze nejde o certifikaci (lec muze byt) jde spis o jakesi "sebehodnoceni" a uvedomeni si slabych stranek a zvyseni kvality smerem k zakaznikovi, s tim, ze je kladen i velky duraz na zivotni prostredi - u automobilky to funguje trochu uplne jinak :-); i kdyz chapu, ze to 100% nevyresi neohlaseneho klienta a k tomu o weekendu, lec mozna ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to off topic, ale ISO certifikace nema zadny vztah k tomu, jak dobre to ve firme funguje. Opravdu nema, sam v takove jedne pracuju... a jina podobna me dostala malem do problemu. Cili ja beru naopak ISO certifikaci jako varovani :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslel, ze me pan prokop odpali..neco ve smyslu..i ty zpatecniku samozrejme, ze pouzivame nejakou normu kvality a kazdy rok venujeme tolik a tolik procent na obnovu chodnicku v adrspachu :-).... a on na me s burianem,

 

ne, ale vazne dneska je normalni, ze to zakaznik vyzaduje a odberatel ma pravo na to chtit popsat procesy a zmapovat pripadna rizika a chtit pravidelne navstevy/kontroly ... byt se jedna o firmu o 40 lidech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My potřebujeme trošku operativnější standardy. Jsme velmi malí! Už se nám pokoušeli nabízet i SAP. Prodejce, který si neuvědomí, že by nás to stálo sumu v řádu ročního obratu, si prostě nemohu vážit. Navíc, brách SAP implementuje, takže vím, že koupí takového systému problémy nekončí, ale spíše začínají. Rád bych se věnoval práci a ne uředničině.

 

Neříkám, že až na to budou volné peníze, že nebudeme investovat i do podobných směrů (promiňte, ale beru ty certifikační systémy a softwarové systémy na jednu hromadu). Asi ano. Stejně tak si dokáži představit, že až se zotavíme z ran minulosti, buudeme investovat i do chodníčků v Adršpachu, ale zatím zůstáváme na tom, že už třetím rokem podporujeme svaz hendikopovaných sportovců, neboť spatřujeme určitou souvislost. My se také musíme vyrovnávat s určitým hendikepem, na rozdíl od námi podporovaných sportovců se můžeme ze svého hendikepu "vyléčit". To je náš výraz solidarity. Skromný, ale náš.

 

Z investic, mají pro tento okamžik prioritu nákupy dalších strojů a příprava na opětovné zahájení výroby vlastních strojků (nečekejte to ale v nejbližší době, protože je to běh na delší trať s potřebnou investicí ve výši 50-100 milionů Kč).

 

Jinak jste kdokoliv zván na návštěvu firmy. Budete mít kompletní průvodcovskou podporu.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted mi to teprve doslo vy tu vnimate normy kvality ve vztahu k vyslednemu produktu, vyrobku !!!! ale to je jiz opravdu prezite - to se jaksi predpoklada samo sebou, ze pokud prechazim na vyssi model - mam toto jiz vyresene. Musite potom slovo kvalita chapat v sirsich souvislostech (dnes napr. modni termin kvalita zivota) a vztahnout ho do vztahu s klientem, s zamestanancem, s dodavatelem/odberatelem..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Prim : reaguji na prispevek ze slovenska a zkousim vymyslet jak to eliminovat :-), samozrejme, ze je spousta a ted pozor - talentovanych !!! kteri to nepotrebuji a delaji spravne veci spravne a to intuitivne !!- ti osviceni si to pro jistotu jeste overi :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám právě pocit, že nastavujeme úplně nové standardy v komunikaci se zákazníky a nemám tím namysli jen toto diskusní fórum. Každý kdo projevil o naše hodinky zájem, tedy alespoň o ty z aktuální kolekce, měl možnost si vyzkoušet jak individální přístup mu jsme ochotni věnovat.

 

Já myslím, že v zásadě si neprotiřečíme, jen se snažím říci, že naše vztahy se zákazníky nelze nijak standardizovat. S každým se snažíme komunikovat individuálně, a také výsledky této komunikace jsou zpravidla velmi odlišné.

 

Ani zdaleka tím nechci říci, že bych sežral všechnu Šalamounovu moudrost, rád se s Vámi na to téma sejdu osobně a poslechnu si detailní pohled na celou problematiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...