Přejít na obsah

Hodinářství ve Vyšehradské ul (Praha)


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny znalce - jsem v hodinkách nováček (tedy kolik je hodin, to poznám už dlouho :worried_anim: ). V poslední době likviduji pozůstalost po příbuzné a objevil jsem i řadu hodinek, budíků...Některé chci nechat vyčistit (Seiko automat někdy ze 70-tých let, Doxy s černým číselníkem...) a občas nosit - jednak ze sentimentálních důvodů a jednak se mi opravdu líbí. Nejblíže k bydlišti mám hodinářství http://www.hodinarstvizs.cz/historie.html Máte s touto paní nějaké zkušenosti? Nechci hned napoprvé udělat chybu. Díky za jakékoliv tipy a reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 50
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ahoj, bydlim kousek a pani jsem nekolikrat navstivil....

- krasne mi dala dohromady nastene Junghansy ze tricatych let

- vycistila a seridila asi troje Primky

- pekne usadila a zabrousila nova sklicka na dvou kouscich

- pri otvirani NOS Doxa, koupenych na Aukru (nebyl jsem si jisty jestli je tam spravny strojek a nemel je cim otevrit), se ji smeknul klic, ktery si malo dotahla a mam na dynku ryhu jako prase a z NOS kousku je :wheelchair:

 

Tak si to preber

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za ohlasy, už mám taky zkušenost. Prim automat vyčištěn, odmagnetován a šlape pěkně. Horší je to u Seiko automatic (70-tá léta) poprvé se mi zastavily ještě na ruce cestou domů (asi za dvě hodiny) podruhé ted doma (zase cca za hodinu). Na to že byly prý celé rozhozené, vyčištěné...(původně jsem je tam dal protože nevydržely ani přes noc). No uvidím kolikrát to ještě zvládnou do rána ale budu paní muset navštívit znova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky