Přejít na obsah

Novinky ve Formuli 1 a sezóna 2009


Kalifx

Doporučené příspěvky

Zajímalo by mě, co očekáváte od letošního ročníku GP F1? S ohledem na množství změn v konstrukci (na fotografii McLarenu je patrné, jak moc se změnil vůz oproti loňsku - i když zrovna tato stáj má teď plnou hlavu starostí), změnu obutí a různé, na první pohled ne tak zřetelné, změny např. v elektronice. Raketový nástup Brawnu v testech by mohl ledacos naznačovat. Kupříkladu já se na nadcházející sezónu po mnoha letech vyloženě těším.

 

vlevo vůz pro rok 2008, vpravo pro rok 2009

post-1975-1237461636.jpg post-1975-1237461646.jpg

 

source/zdroj: www.carforums.net a www.paddocktalk.com

Upraveno uživatelem Kalifx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 171
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

mno popravdě sem z toho co se deje v současnosti kolem F1 docela znechucenej a to mam tenhle sport tak rad, konkretně panem Moslym a tim co furt Bernie ventiluje

trošku se desim toho, jakym směrem se to bude celý ubírat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno popravdě sem z toho co se deje v současnosti kolem F1 docela znechucenej a to mam tenhle sport tak rad, konkretně panem Moslym a tim co furt Bernie ventiluje

trošku se desim toho, jakym směrem se to bude celý ubírat...

 

No já jsem na tom podobně... Pro mě F1 skončila v podstatě rokem 1980. Tedy alespoň jsem si to myslel. Bernie je starej a vrtošivej dědek, kterej má ale tak rád prachy a moc, že jej podle mě vynesou jednoho dne z padocku nohama napřed. Nicméně já si od letošní sezóny slibuju minimálně pestřejší listinu umístění. Alespoň v první polovině roku určitě. A kupodivu právě ta změna pravidel "na vítězství" by v konečným důsledku mohla v druhé polovině sezóny suplovat technickou nedotaženost aut z té první a tím pádem by to pořád mohlo být zajímavý. Protože jinak by cca na začátku léta mohla být auta odladěná a hrozila by zase nuda. Ale proč i nadále zůstává bodové hodnocení nechápu ani já. Taky by mě zajímalo, jestli si při shodném počtu vítězství na konci sezóny budou komisaři právě těmito body pomáhat při rozhodování o vítězi. Ale možná pak vyhlášej na rovince v Bahrajnu nějakej "rozstřelovací" sprint :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych si pral aby fakt nekdo 9x vyhral a pak uz do konce sezony proste vube nejel. aby na to mel koule.v celym motoristickym svete me stvou pravidla. jakmile je nekdo technicky na vysi, tak ho okamzite omezi/zakousou mu pouzivat jeho novoty. ferrari, renault i mcleren by se meli sebrat a odstoupit, zalozit novou organizaci a starej dedek at se prohani na okruhu v golfovym voziku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cachry s pravidly ve formuli jedna jsou podle me priznakem doby. Ucelove meneni pravidel za nejakym konkretrnim ucelem bez ohledu na tradici a vyvoj poslednich padesati let, ktere pak maji nechtene nasledky a tudiz si vyzaduji dalsi zmeny az vznikne nic nez chaos. Akorat ve formuli jedna to je hezky videt ... chtelo by to vetsi pokoru a uctu k duchu tohoto sportu, cimz nerikam, ze jsem proti jakejmkoli zmenam.

 

Podle me by formuli jedna nejvice prospelo ocesani (zakaz) vsech kridel (navrat k doutnasum) a povoleni vyvoje. Planovana unifikovana formule 1 me laka zhruba stejne jako GP2, to znamena ze vubec.

 

Na kazdou sezonu se tesim mene a mene ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě vždycky hned na začátku sezony fascinují změny v aerodynamice - loni bylo nejaerodynamičtější superširoké zadní křídlo, letos zas je supervysoké.

Jako laik v tom vůbec nevidím nějaký trend, ale skoky z extrému do extrému. Myslel jsem, že na to mají kompy a supersoftvéry, ale ono to spíš připomíná pavědu alá marketing - ty jsou taky každej půrok nadšený pro nějakou novou blbost :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Rainbow

F1 mě dávno nezajímá, o svůj náboj přišla už před lety. Zajímavá byla například v období nesmlouvavých a na hraně fair play vedených soubojů mezi Alainem Prostem a Ayrtonem Sennou, kteří do sebe šli i v jedné stáji, byl to McLaren.

V posledních letech je velice poutavý seriál Moto GP. Už se těším na soupeření Yamaha versus Ducati v podání Valentina Rossiho a Casey Stonera.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No také se těším jak jim ty přední křídla po první zatáčce uletí.

Hra na počet vítezství je zajímavá v tom, že si nebude nikdo od poloviny závodu držet "relativně dobrou" pozici aby dojel na bodech a neudělal chybu.

Snad to přinese více riskování v top 5 stájích.

pokud se někomu povede x závodů pred koncem získat takový náskok ve vítezstvích, tak jsem zvedavej jak to pak bude řešit, zda pojede závod jen kvuli smlouvám se sponzory, nebo se bude dívat z pitstopu a popíjet šampus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě pojede aby získal pro svou stáj body do Poháru konstruktérů :) jinak souhlasím s 911.. pěkně mně štve taková ta touha omezit nejlepší... sakra o tom to snad má být!! vždyť F1 byla právě proto F1, protože to byla laboratoř automobilového průmyslu obdobně jako třeba kosmický výzkum pro vědu jako takovou... a teď všechna ta zastropování a podobně... hnus... ale uznávám, že alespoň první polovia sezony může být díky tomu všemu hodně zajímavá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Hammer_Time

Já si myslím, že začátek bude super. Budou bojovat každým závodem o první místo. Vloni, v dobách bodů, se vždy jen odkroužil daný počet kol a nic moc se nědělo. Nyní se bude muset něco dít, a tím by to mohlo být zajímavé...

Ale na druhou stranu se podle mě brzy rozhodne, a ke konci už to bude zase nuda. Ale uvidím, třeba budu mile překvapen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufám, že Brawn potvrdí dobré výsledky z testů a bude černým koňem minimálně prvních pár závodů ... :-) Po těch spousty sezonách, kdy to bylo FER nebo MCL či REN v podobě jasné dominance by zase mohly být závody zajímavé ...

Každopádně se těším na zítřejší ráno, jak dopadnou první tréninkyv AUS ... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...