Přejít na obsah

Škráblé minerální sklíčko


Doporučené příspěvky

Jsem úplný nováček,ale svět hodinek se mi moc líbí.Možná můj dotaz bude mírně zmatkářský,ale před nedávnem jsem si koupil nové POLJOTY AVIATOR cal.3105.Původně měly být pracovní,ale zamiloval jsem se do nich.No a předevčírem jsem si je mírně škrábnul,není to skoro vidět,ale bolí to jako jizva na srdci.Vím,že v budoucnu těch škrábanců bude víc,proto by mě zajímalo,zdali se minerální sklíčko dá nějakým jednoduchým způsobem vyleštit,nebo mi nezbude než se s jizvičkama smířit.Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

to Abikpetr : mě se podařilo docela pěkně odstranit rýhu na minerálu.Začal jsem normální 600 vodním smirkem.Nejprve na hrubo povrch sesouhlasit a pak postupně až do 2000 hrubosti.Pápír se ale rychle otupí takže-hodně ho spotřebuješ a děsně se nadřeš(cca 3 hoďky práce).Vyleštíš vídeňským vápnem.Výsledek...řešení pouze pro nesehnatelné sklíčko,jinak je to blbost dělat a na některých hodinkách to kvůli poloze sklíčka nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Jsem úplný nováček,ale svět hodinek se mi moc líbí.Možná můj dotaz bude mírně zmatkářský,ale před nedávnem jsem si koupil nové POLJOTY AVIATOR cal.3105.Původně měly být pracovní,ale zamiloval jsem se do nich.No a předevčírem jsem si je mírně škrábnul,není to skoro vidět,ale bolí to jako jizva na srdci.Vím,že v budoucnu těch škrábanců bude víc,proto by mě zajímalo,zdali se minerální sklíčko dá nějakým jednoduchým způsobem vyleštit,nebo mi nezbude než se s jizvičkama smířit.Děkuji

Měl jsem podobný,vlastně stejný problém u Poljot Avia .Klenutý minerál.Hodinář zabrousil průměr do pouzdra a zasadil,to vše za 250 korun a běhání kamaráda ( na chronomagu) po Praze. Je to hodinářství Vrána.

 

http://www.hodiny-vrana.cz

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kamil