Přejít na obsah

Jak jsem zchronomagorovatěl :-)


ferrycz

Doporučené příspěvky

Zdravím Chronomaniaky.

Tak jsem se 31.12.2008 zaregistroval na zdejší fórum. Hledal jsem nějaké info o hodinkách které jsem si nadělil k Vánocům, Citizen eco drive, perpetual calendar WR 100m atd, a tak to vlastně začalo. Koukám pátrám čas nesledujíce, jsem zjistil že mechanika je něco co mi "voní" o moc víc než quartz. Moje hodinky co mi přinesl ježíšek za moje peníze, splňovali do té doby ( asi týden od registrace) všechny požadavky, a tak když mechaniku, tak něco co neztrácí cenu. Nejdřív jsem se "zbláznil do cibulí", říkal jsem si, no cibule jsou krásné a mám rád pořádnou mechaniku a práci, koukám surfuji a helemese někdo prodává celkem hezké Omegy, no stále mi zní v uších slogan této swiss firmy (přesnost , to je OMEGA), tak jsem je za celkem mrzký peníz na aukru vydražil. jsou krásné a přesné. Týden na to helemese někdo prodává Helvetie, Vojenské z roku 1942, se dvěma válečnýma křížema, jsou fakt krásné a tak jsem zabojoval a mám je doma, ne za mrzký peníz, ale na to si nehrajeme, Omegy mají bratříčka :-). pár týdnů na to helemese někdo prodává krásné cibule, zn. Doxa no přece nebudou chybět v mé sbírce ? bojoval jsem, tentokráte více sám se ssebou ale jsou doma. švýcary jsou švýcary. A tady to začalo, nebudu unavovat mám jich celkem 6 kousků :-) jenže co dál? nechtělo by to ještě nějaké mechanické náramkové hodinky? Chronomag nezklame, číhám koukám a helemese člen fóra falkkon, prodává RLT automaty swiss caliber, jsou krásné a přece nebudu k obleku nosit CITIZEN ECO DRIVE, nuž tedy zakoupil jsem, jsou opravdu skvělé a mám je moc rád. No automaty se musí nosit tak je nosím, pravda koupil jsem řemínek od Hirše za cca 1000 kč. Střídám tedy CITI a RLT, jo mechanika má něco do sebe , doladil jsem je a dělají +3 s denně, že se na mne žena dívá divně ? no a co? mezi tím jsem různě koupil "budíky z tanku, ze stíhačky, samá mechanika, ladění čištění leštění, žena kouká já nemluvím, na j