Přejít na obsah

Victorinox - jak je na tom s prestiží?


Matthew

Doporučené příspěvky

Ahoj,

reaguji na tenhle článek:

 

http://www.chronomag.cz/clanek/2004-11-19/...er-hodinek.html

 

Objevila se tam kritika značek jako je Citizen nebo Seiko, proto by mě zajímalo jak by dopadlo podle takových měřítek dopadla značka Victorinox.

Společenská řáda Chrono Classic k obleku?

 

http://www.victorinox.cz/index.asp?menu=845

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, např. Seiko dělá i velmi drahé a reprezentativní modely, které se v Evropě neprodávají, to samé Citizen (Chronomaster). Porovnávat je se Swiss Made podle mého dost dobře nejde, protože - bez ohledu na kvalitu - většina lidí má azijskou produkci zafixovanou přinejlepším jako levnou. Proto třeba s Chronomastery za 2000 USD ve společnosti parádu neuděláš, ale s Tissotem za 300 USD ano.

Podle mě (nejsem žádný echt odborník) je Japonská produkce (Seiko, Orient, Citizen, Casio) v mnoha ohledech plně srovnatelná s ostatní produkcí světa, pochopitelně v rámci svého levelu. To, že majitel s nimi nenadělá tolik parády je imho jen otázka času. Pamatuješ si, že u aut přece kdysi taky platilo "Japonec na konec" a jaká je situace dnes...?

Wiktorinox jsou obyčejné "spotřební" hodinky, které ve své třídě levných hodinek dobře plní svoji úlohu. Chybí jim hodinářská prestiž, ale pokud ti jde o design a ne o tu omáčku dookola, budeš spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maji pravdu, predsedo!!