Přejít na obsah

Sberatelstvi - modely aut a motocyklu


Doporučené příspěvky

siwi : tak to NSU je moc povedený, Maxichamps jde do sebe a pouštějí do světa pěkné youngtimery. Myslím, že ho budu muset mít ve sbírce :)

 

Poslední vzduchem chlazený model Porsche 911 byl představen v roce 1993 a nese kódové označení 993. Vyráběl se do roku 1998. Šestiválcový motor boxer má opět 3,6 litru a v základu má 272 koní. Zrychlení z 0-100km/h je za 5.4s, maximální rychlost je 275km/h. Po faceliftu naroste na 286 koní, přičemž při objednávce jste mohli za příplatek požádat o zvýšení na 300 koní.Vyrábělo se několik různých variant a specifikací. Jednou z nich je model Targa ,která se vyráběla od roku 1995 do roku 1997. Nemá už snímatelný panel s hliníkovým ochranným obloukem, ale velké posuvné prosklené střešní okno.

 

Porsche 911 Targa v měřítku 1:43 od firmy Minichamps ze včerejší burzy. Model je zajímavý tím, že při posunutí(resp.jízdě vpřed)se samo vysune zadní křídlo. Při couvání se křídlo zase zasune.

 

 

post-34750-0-11996000-1523185359_thumb.jpg

post-34750-0-23164000-1523185360_thumb.jpg

post-34750-0-23170700-1523185361_thumb.jpg

post-34750-0-36850900-1523185362_thumb.jpg

post-34750-0-34916600-1523185363_thumb.jpg

post-34750-0-42720500-1523185364_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

siwi : tak to NSU je moc povedený, Maxichamps jde do sebe a pouštějí do světa pěkné youngtimery. Myslím, že ho budu muset mít ve sbírce :)

 

...

 

Jojo, mají v nabídce spoustu zajímavých modelů. Jen, kdyby na ty svoje autíčka dávali i registrační značky. To by je povzneslo téměř k dokonalosti. 

 

Máte to parádní pánové  ;) já dám jen jeden z mála co mám z dětství. Zažil hodně karambolů, tak omluvte škrábance. Holou hlavu a lízátko si musíte domyslet :)

 

Klasickej angličák, jak má po těch letech vypadat  :clap:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět, že jsem u profíků, máš samozřejmě pravdu :notworthy:

 

Budu se zase opakovat, když to vidím, jak mě štve, že jsem vše prodal a že jsem jich měl, kvůli blbé motorce  :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:

 

No tak aspoň ještě kousek co zůstal Jaguár SS 100 1937 rok, taky šrámy, také byl používaný.

post-27504-0-39547700-1523464752_thumb.jpg

post-27504-0-46330600-1523464785_thumb.jpg

post-27504-0-71431500-1523464796_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na oživení.. Škoda Tudor, první poválečná škodovka a Tatra 600 Tatraplán. Malá bakelitová autíčka bez setrvačníku vyrobená f. a. Směr Praha. Na Škodě nálepka ještě zachována, původní.

post-61203-0-25007600-1524121585_thumb.jpg

post-61203-0-41137200-1524121603_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový přírůstek z minulého týdne, kdy jsem se zašel podívat do Černé Růže :)

 

Mercedes-Benz 230 SL v měřítku 1:43 od Maxichamps.

 

Mercedes 230 SL (W113) se začal vyrábět na jaře roku 1963 v Untertürkheimu (předměstí Stuttgartu). Řadový šestiválcový motor měl výkon 150 koní (110 kW), max.rychlost se blížila k 200km/h. Postupným zvyšováním objemu motoru vznikly ještě typy 250 SL a 280 SL.

 

Po modelech 300 SL (W 198) a 190 SL (W 121) se v roce 1963 stal šestiválcový Mercedes 230 SL (W 113) třetím typem s označením SL, znamenajícím lehkou sportovní konstrukci. Označení SL vzniklo původně z německého ?sehr leicht,? tedy velmi lehký. Časem se ukázalo, že vozy SL nejsou až tak velmi lehké, začala firma Mercedes-Benz prezentovat tuto zkratku jako ?sport leicht.?

Od začátku výroby se typ 230 SL dodával s plátěnou stahovací střechou nebo pevnou odnímatelnou střechou (hardtop). Při pohledu zepředu bylo na první pohled patrné neobvyklé konvexní zakřivení horní části rámu předního okna a z něj vycházející tvar pevné i plátěné stahovací střechy. Toto neobvyklé stylistické řešení se střechou nižší ve středu než na bocích dalo vozu přezdívku ?pagoda,? podle japonské (nebo také čínské) chrámové architektury s prohnutými střechami.

 

post-34750-0-80295100-1524518249_thumb.jpg

post-34750-0-54334800-1524518250_thumb.jpg

post-34750-0-96578800-1524518250_thumb.jpg

post-34750-0-43078200-1524518251_thumb.jpg

post-34750-0-76442200-1524518269_thumb.jpg

post-34750-0-25620300-1524518270_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je super sbírka !!! 

 

 

DavidLC : krajní budou od Corgi a prostřední je Matchbox, tipuji podle koleček.

 

Včera jsem byl pro nějaké náhr.díly a v prodejně jsem si připadal jak v muzeu hraček. Prodavač říkal, že to majitel firmy sbírá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre jedes! Tech MB uz ve sbirce par bude, ze?

Moc jich nebude, cca 50ks a to není nic velkého :)

 

Vicomt: Opět krása. Jak jsem ho v té Černé růži mohl nechat? U tebe mu v záplavě ostatních mercedesů bude dobře.

Měl jsem v ruce i toho Pontona 180, co jsi sem dával, no a ta pagoda v přímém srovnání to zatím vyhrála...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, potřeboval bych pro tatíka na výstavku cihlově červenýho žigulíka 2101, nenašel by se u někoho "postradatelný" kousek 1:43?

Cena není problém, jen se mi nechce objednávat čínskej modýlek u nedožranců v Rusku...

https://www.super-hobby.cz/products/Lada-Vaz-2101-Jiguli-U.S.S.R.-1971.html

 

Nebo u nás koupit od DeAgostini ten bílý model, co mají všude, rozebrat a stříknout ho na červeno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Tady se nám to už propadá hlouběji a hlouběji...nikdo nic nepřidá :)

 

Lotus Exige Sprint Edition v měřítku 1:43 od firmy IXO models.

 

Lotus Exige je malé sportovní 2-dveřové, dvoumístné kupé značky Lotus, vyráběné od roku 2000. Jedná se o kupé verzi automobilu Lotus Elise, vyráběného na britských ostrovech již od roku 1996.

V základní verzi je vybaven buďto 1,8l atmosferickým nebo 1,8l přeplňovaným motorem, dodávaným firmou Toyota. V roce 2004 byla představena 2. série Exige. Ta disponovala nejen silnějším motorem 2ZZ-GE (opět od Toyoty), ale především řadou aerodynamických doplňků, jako spoilr, střešní nasávač nebo otvory na bocích, sloužící ke zvýšení přítlaku.

V roce 2005 pak Lotus představil další verzi, tentokrát s označením 240R. Ta byla vyrobena v sérii pouze 50 kusů. Nabízeny byly pouze ve žluté a černé barvě na počest Lotusu.V roce 2006 představil Lotus další model Exige S. Při výrobě je významně využito hliníku a kompozitních materiálů.

 

post-34750-0-36223800-1527283538_thumb.jpg

post-34750-0-67095100-1527283538_thumb.jpg

post-34750-0-98226700-1527283538_thumb.jpg

post-34750-0-26021500-1527283539_thumb.jpg

post-34750-0-54333900-1527283539_thumb.jpg

post-34750-0-92915200-1527283539_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...