Přejít na obsah

Trable zvané Fortis


Ezoter

Doporučené příspěvky

Tak jsem zpátky doma a řeknu Vám, že toho mám plnou hlavu... Předběžně řekli, že jde o vadný rotor, s hodinkami třásli jak barman s shakerem a nic... Prodavač mi tedy řekl, že můj nárok je oprávněný a měl jsem si počkat na reklamačního technika. Tenhle pán, hned jak mne uviděl, zrudnul a komunikoval se mnou víceméně jako bych klečel na podlaze a prosil o odpuštění, že si za to můžu sám... Jeho postoj byl, no slušně řečeno schizofrenní a nestandardní (takle já se chovat ke klientovi v práci, tak okamžitě letím). Vše korunoval tím, že si na mne pamatuje... Trochu divné, ne? Nákup jsem uskutečnil před 3 týdny na den přesně a on si mne pamatuje. To k nim do provozovny chodi tolik malo lidi... divne ne?

Můj nazor na tuhle situaci je bohužel takový: prodejce i reklamační technik moc dobře věděli o této situaci, protože, já jsem nebyl určitě jediným zákazníkem, kdo hodinky zkoušel. Nato byly dost ohmatané, až hanba mluvit... Prostě pro ně bylo jednodušší mi hodinky prodat a poté, co už měli své peníze jisté, mi "laskavě" vyřídit reklamaci nebo spoléhat na to, že jsem idiot, který na nic nepřijde. Je to doopravdy hnus... a navíc korunovaný podezřelým chováním technika.

Potrženo a sečteno: k tomuto prodejci již nevermore, nějak zvlášť jsem nebyl nadšen ani ze servisu při prodeji. Kdyby můj kolega (mimochodem, vlastní Fliegery, které naposledy korunkou natahoval před 2lety) neměl slevový kupon na 10%, tak bych tam ani nenakoupil.

Perla nakonec: rekl. technik se strašně divil, proč jsem si xeroxoval zaručák... Na blbou otázku dostal přiměřenou odpověď.

 

Stalo se mi něco obdobného při koupi sice ne hodinek,ale mobilního telefonu. Koupil jsem před lety v Třebíči v poměrně luxusní prodejně mobil Sony v hodnotě tehdy cca 9000,-. Už při koupi mi bylo divné,že krabice má roztrženou přelepku výrobce,prodavač mi vysvětlil,že je to pro blaho zákazníka a že každé balení kontrolují při dodání jestli je kompletní.Další věc byla ,že telefon neměl folii na displeji, na to mi řekl,že to je proto,že je to jediný kus který mají a je z vitríny a v tom světle to s folii nevypadá dobře a proto ji sundavají. Sežral jsem mu to,zaplatil a telefon si odnesl.

Doma hned na PC připojit kabelem a prozkoumat co to vlastně umí. Však to znáte.....

Projíždím složky se zvuky,Prostě zkrátím to Byly tam nahrané hlasy jako zvonění a ten hlas patřil jednomu mému dobrému známému./svět je malej/ nemeškal jsem a volám mu. Tak prý telefon vrátil ,měl ho asi 10 dní a měl vadu ,že se samovolně vypínal a baterie nevydržela ani jeden den. Vzali ho zpět a dali mu jiný.

Ti šejdíři ho opucovali dali do vitríny a aniž by se obtěžovali ho alespoň vymazat znovu ho prodali.

Okamžitě jsem tam šel,zvuky jsem jim předvedl ,řekl,že vím čí ten hlas je ,že jsem s tím člověkem mluvil a že ho chci vrátit a peníze zpět. Bránili se zuby nehty,že to není pravda a nahrát jsem tam mohl cokoli,tak jsem mu volal z prodejny znova, on potvrdil,že ho u nich koupil a reklamoval.Tak mi nakonec vrátili peníze. Celou dobu byli arogantní,protivní. Nikdy víc jsem tam nevkročil. Je to už asi 8 nebo 9 let,ale to se nezapomíná. Už jem při koupi dražší věci maximálně opatrný. Že se takové případy stávají i ve specializovaných prodejnách je opravdu tristní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám se servisem(uznání reklamace) velmi pozitivní zkušenost. Fortisy jsem kupoval v DE, a v nestu bez problémů opravili. Selhal mi ruční nátah. Hodinky opravili a poslali poštou domů. Vše bezplatně. Takže spokojenost. Stalo se mi to u 2 Fortisů - stejná závada. Což mě překvapilo, ale od opravy(2 roky) jdou celkem dost přesně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...
  • po 2 týdnech...
  • po měsících...

Celý jsem to pročet, Koscom se stihnul za tu dobu přestěhovat a minimálně napohled i posunout o nějakej ten level výš, ale my stále nevíme jak to tedy dopadlo?! Bylo by to docela fér vůči všem zmiňovaným a i nám co jsme to tu celé pročetli s očekáváním nějakého závěru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...