Přejít na obsah

Trable zvané Fortis


Ezoter

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

 

před 3 týdny jsem si udělal radost (alespoň jsem si to do nedávna myslel) a koupil jsem si v K*****U v Praze typ Fortis Automatic B-42 Marinemaster. Prodavač mi hodinky natáhl (samozřejmě kvuli odložení ve vytríně) klasicky korunkou a ja okouzen krasnym kultivovanym chodem jsem za ne zaplatil a odnesl domu. Ale ejhle, po 1 a 1/2 dni neustaleho nošení na ruce se najednou hodinky zastavily. To bylo poprve... Posledni týden pracuji převážně v noci a jelikož pracuju jako auditor, při procházení a kontrole účtů má má ohodinkovaná ruka tolik kmitů, že se tomu nechce ani veřit, že se hodinky pravidelně po 40 hodinách od korunokového natažení zastavují. Dělám něco špatně nebo jsem koupil auschus z reklamace?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je smutné, že k tomu vůbec dochází. Myslel jsem, že takový výrobce jako Fortis, má strojky odzkoušené. Reklamovat budu zcela určitě, akorát se tahle závada těžko dokazuje, určitě mi hodinky seberou a daj někam do zkušebny a řeknou, že jsou v pohodě, že nic nenašli... už to vidím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mna si robis zbytocne starosti. ide mozno o trivialnu poruchu rotoru popripade niektorej sucasti mechanizmu natahovania. ak mas priehladne dno tak by si mal vidiet ci sa rotor toci...

predajca ti celkom urcite pomoze so servisom. odporucam ti aby si si pred odovzdani hodin na opravu zdokumentoval fotograficky stav zovnajsku aby si nemal problemy dokazovat pripadne poskodenie (poskriabannie a tak..).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,