Přejít na obsah

Trable zvané Fortis


Ezoter

Doporučené příspěvky

si zakaznik, zaplatil si za to peniaze, mas zaruku od vyrobcu a mas na to jednoducho narok aj zo zakona - aku dohodu chces riesit? presne kvoli tomu si predsa clovek kupuje hodinky u AD za nemalu cenu, nemam pravdu? ale tak ked sa clovek nechce dozadovat svojich prav, nemusi, to je kazdeho vec. okrem toho, su to predsa len obycajne hodinky, nie raketoplan. tam sa nie je s cim 30 dni hrat. netreba so sebou nechat vytento.. vieme co.

 

ano, bude to tak, beriem to nejako citovo - ine je ked ich mas kratko a nieco sa pose.rie,to je jasne, niet co riesit...ako ked ich mas druhy rok - a su este stale v zaruke, zvykol si si na ne, mas s nimi nieco za sebou...aj ked verim, ako sa tu pisalo, cakat na opravu, vymenu 2 mesiace, to uz je dost, no...

 

Edit: skratenie textu

Upraveno uživatelem StanoBare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Budu si zřejmě kupovat nové hodinky, pokud se mě z toho nešlehne a proto jsem si vláno přečetl celkem se zájmem. Překvapilo mě, jak nabádáte Ezotera k razatnímu chování. Servis Koscomu ještě neřekl ani slovo a vy už dáváte pomalu k soudu   :thumbsdown_anim:. Nezbláznili jste se ? 

Řekl bych, že pravidlo 30dní a dost by mělo být každému známé a nabádat Ezotera k chování podle mě až zahranicí slušnosti je prapodivné.

 

Edit vždyť jsme přece na foru gentlemanů, ne   ;)  ?

Upraveno uživatelem Lapierre
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zpátky doma a řeknu Vám, že toho mám plnou hlavu... Předběžně řekli, že jde o vadný rotor, s hodinkami třásli jak barman s shakerem a nic... Prodavač mi tedy řekl, že můj nárok je oprávněný a měl jsem si počkat na reklamačního technika. Tenhle pán, hned jak mne uviděl, zrudnul a komunikoval se mnou víceméně jako bych klečel na podlaze a prosil o odpuštění, že si za to můžu sám... Jeho postoj byl, no slušně řečeno schizofrenní a nestandardní (takle já se chovat ke klientovi v práci, tak okamžitě letím). Vše korunoval tím, že si na mne pamatuje... Trochu divné, ne? Nákup jsem uskutečnil před 3 týdny na den přesně a on si mne pamatuje. To k nim do provozovny chodi tolik malo lidi... divne ne?

Můj nazor na tuhle situaci je bohužel takový: prodejce i reklamační technik moc dobře věděli o této situaci, protože, já jsem nebyl určitě jediným zákazníkem, kdo hodinky zkoušel. Nato byly dost ohmatané, až hanba mluvit... Prostě pro ně bylo jednodušší mi hodinky prodat a poté, co už měli své peníze jisté, mi "laskavě" vyřídit reklamaci nebo spoléhat na to, že jsem idiot, který na nic nepřijde. Je to doopravdy hnus... a navíc korunovaný podezřelým chováním technika.

Potrženo a sečteno: k tomuto prodejci již nevermore, nějak zvlášť jsem nebyl nadšen ani ze servisu při prodeji. Kdyby můj kolega (mimochodem, vlastní Fliegery, které naposledy korunkou natahoval před 2lety) neměl slevový kupon na 10%, tak bych tam ani nenakoupil.

Perla nakonec: rekl. technik se strašně divil, proč jsem si xeroxoval zaručák... Na blbou otázku dostal přiměřenou odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty vole, já vám nerozumím, sázíte mi jeden negativ za druhým a za co doprdele ? Ezoterovi blbnete hlavu, strašíte ho a přitom znovu opakuji Koscom ještě neřekl ani slovo.  

Negativní hodnocení si dám sám, nemusíte se namáhat   :D.

 

 

Edit - tak jsem si právě přečetl Ezotérickou odpověď a musím si sypat popel na hlavu. Asi jste měli pravdu, to je vícenež smutné, taková prodejna a takový sevis  :(

Upraveno uživatelem Lapierre
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

TO: Ezoter - jestli píšeš o prodejně Koscom tak jsi pravděpodobně dost neurotický a nevěřím ani písmenku co jsi napsal - chodím tam poměrně pravidelně a pár korun jsem tam již utratil = pokud by mně někdy někdo někde nasral tak jak popisuješ tak věř tomu, že už bych tam nikdy nevkročil - zkus přehodnotit své emoce ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

> Mozno si ta s niekym splietli :huh:

 

> V Koscome v Prahe som bol raz, vyborna obsluha, boli tam dvaja pani, mali aj trpezlivost na moje vtedy laicke otazky. Stravil som tam dobre 4 hodiny.

 

> Ohmatane hodinky by som nekupoval, vyskusat ano, ziadaj novy model. Alebo ak to nie je nic hrozne a prijatelne, skusit zjednat cenu nizsie. Inak, v obchode Fortis v Kosiciach, ked som si skusal hodinky, vzdy mi ich predtym pekne utreli a na podlozke uz boli pripravene biele rukavice. Takze sa mi to zda divne, ze by sa o to tam tak nestarali?

 

> Verim, ze sa ti to vyriesi k dobremu koncu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

> Ohmatane hodinky by som nekupoval, vyskusat ano, ziadaj novy model. Alebo ak to nie je nic hrozne a prijatelne, skusit zjednat cenu nizsie.

 

 

V Koscomu jsem kupoval dvoje hodinky, vše v naprosté pohodě. K tomu nákupu ohmataných hodinek: v některých případech to jinak nejde, protože od některých typů mají jen jeden a to vystavený kus. Stalo se to tak i při mém nákupu, ale hodinky mi dali na vyzkoušení čisté, když jsem chtěl jiné, tak ty předchozí očištěné dali zpět do vitríny. Také mi to nebylo příjemné, ale ono to asi v tom velkém množství hodinek není možné mít od každých více kusů. Je fakt, že mi na požádání dali slevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč už jsi hned v prvním postu tipoval, že jde o kus z reklamace?

Já jsem podezíravej ažaž, ale tohle by mě nikdy nenapadlo. Leda bych měl důvod... ale pak bych prostě nekoupil...

 

Prostě na vstupu předpokládat něco zcela extrémního a pak to na výstupu jakoby překvapeně potvrdit mi přijde jako sehraná etuda.

 

Koscom je imho tak obrovskej kšeft, že tyhle techniky malých živnostníků praktikovat nemusí (nehledě na to, že i ti živnostníci dají produkt do nabídky se slevou a se statusem "opravené v záruce").

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Budu si zřejmě kupovat nové hodinky, pokud se mě z toho nešlehne a proto jsem si vláno přečetl celkem se zájmem. Překvapilo mě, jak nabádáte Ezotera k razatnímu chování. Servis Koscomu ještě neřekl ani slovo a vy už dáváte pomalu k soudu   :thumbsdown_anim:. Nezbláznili jste se ? 

Řekl bych, že pravidlo 30dní a dost by mělo být každému známé a nabádat Ezotera k chování podle mě až zahranicí slušnosti je prapodivné.

 

Edit vždyť jsme přece na foru gentlemanů, ne   ;)  ?

 

Souhlas. Porouchat se může jakýkoliv výrobek. Za to žádná prodejna nemůže. 30 dní bez hodinek se dá navíc relativně v klidu přežít si myslím (trošku rouhačství :). S autem nebo něčím životně důležitým to bývá horší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

> to pavca: tak tak, poprosit o dodatkovu zlavu. Ale jasne, chapem, ze nemusia mat prave ten isty model priamo na predajni, tak by si musel jedine cakat kym dovezu novy, co moze trvat par dni, aj tyzdne. Opatlene sa umyje, ale horsie to je s nejakymi tukancami...raz sa mi stalo, ze som si na poslednu chvilu pred platbou vsimol tuknutu nozicku. Dobre svetlo v predajni robi vela.

 

> to Ezoter: aky je vlastne zaver? Opravia to?

 

 

 

Edit: oprava textu

Upraveno uživatelem StanoBare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

To že se k tobě chovali jinak, ještě neznamená, že se tak chovají ke každému.

 

hele a co by je k tomu vedlo ? - jsem zákazník jako každý druhý = ničím vyjímečný = nejsem jim nijak zavázán a oni mně také ne, akorát nemám rád pindy alá "jedna paní povídala", které dokážou strhnout slabé jedince k nějakému úsudku, prostě typicky česká vlastnost x jsem nasranej tak jim umeju prdel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kamil

- jsem zákazník jako každý druhý = ničím vyjímečný

To myslíš vážně? :eek:

Hlaváček z Koscomu vždycky říká: " Jo ten pan Ípo od vás z fora, to je dobrej zákazník, ten si koupil asi dvacet Fortisů a některé kusy i dvakrát, rád na něho vzpomínám"

:D :D :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

zaciatok vlakna daval zmysel ale teraz by som to akurat tak presunul do sekcie recenzie obchodov..

 

Dovolím si s Tebou jankoxxxi nesouhlasit. Začátek snad, možná, ale recenze obchodu to už proboha ne, to je opravdu subjektivní. Podívej se jen na dva příklady, Ezoter rozzlobený na nejvyšší míru a YPO naopak velice spokojený zákazník. 

 

Edit - někdo tady psal, že jsme u toho nebyli, to je pravda, nebyli a proto bychom se asi neměli vyjadřovat.

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...