Porsche_911 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Pano strecha je supr vec, ja ji mam naopak porad otevrenou, skvele prosvetli interier. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Taky jezdim s otevrenou nebo alespon vyklopenou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Kvalitativní rozdíl bych tam nehledal, jen mohou mít Seaty starší platformy. Je to taková forma recyklace. Pro porovnání Seat Exeo vs A4 Prostě kopie... Upraveno 16. září 2016 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Ani to ne, prostě tu palubku montujou teď do Seatu. Neni to ten, co má kasli z A4? Je. To je ten Seat A4 :-) Upraveno 16. září 2016 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Prostě kopie...To je zase vytrysk geniality Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Prostě kopie...kdyz to vlastni jedna a ta sama firma/holding/koncern, tak vyraz kopie moc smysl nedava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Jojo, jasne... Vetsina turb konci rekneme kolem 190k-220k km, vymena turba bude kolik, 30k kdyz hodne? To je cca 15 haleru na kilometr...Nebo co konkretne se ti na preplnovanem motore vykurvi driv proti atmosfere? Navic, kdyz stav turba je mozne relativne dobre kontrolovat a skutecne fatalni porucha, kdy se roztrhne rotor a vsude v sani jsou kusy lopatek je spise selhani majitele. Jako chapu, kdyz nekdo resi nejake BMW M tak ho muze srat, ze bude mit preplnovany motor a o dva valce mene, nicmene tohle bezhlave obhajovani atmosfery u "spotrebnich motoru", to je celkem kravina.Zvlaste, kdyz je turbo motor se svym kroutakem mnohem prijemnejsi na denni jezdeni...Ja nic neobhajuji, sám mám turbo, ale konstatoval jsem ze atmosférické motory jsou spolehlivější, což je přece pravda. A souhlasím s tebou, že poruchovost turba se odvíjí od toho jak se k tomu majitel chová, především "dochlazování", o kterém se už nikdo nikde v návodech nedočte (tak jako např.o výměně oleje v převodovce, který je zázračně doživotní) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 kdyz to vlastni jedna a ta sama firma/holding/koncern, tak vyraz kopie moc smysl nedava No já vím, že je to koncern, myslel jsem to tak, že na co vyrábět několik palubek, mohl by koncern do všech montovat jednu akorát by byl rozdíl ve velikosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Ja nic neobhajuji, sám mám turbo, ale konstatoval jsem ze atmosférické motory jsou spolehlivější, což je přece pravda. A souhlasím s tebou, že poruchovost turba se odvíjí od toho jak se k tomu majitel chová, především "dochlazování", o kterém se už nikdo nikde v návodech nedočte (tak jako např.o výměně oleje v převodovce, který je zázračně doživotní)Ok, no flame... on i olej v motoru je psany na 25k nebo kolik, pritom kdo chce mit motor v poradku meni po 10-15k... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 A jsme zase u toho. Když koupim nový auto, udělam a dodržim všechno, co výrobce chce / nařizuje (olej 30000 km stačí, startstop i při dobrždění zácpy na dálnici atd atd), tak mi to těch 5 let / 100000km, na který je záruka, vydrží a pak to prodam a koupim zase nový, tak vo co go. Na co bych jako měl plácat prachy např za výměnu oleje po 15.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Me je celkem jedno, klidne olej nemen a kilo ti motor na 90% vydrzi taky, na co placat prachy...Edit: a vubec hele, bavil se tu nekdo o novym aute atd? Nebo cos to tu rozjel? Upraveno 16. září 2016 uživatelem Trojan Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MadButcher Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 kdyz to vlastni jedna a ta sama firma/holding/koncern, tak vyraz kopie moc smysl nedava Kdyz tenkrat koncil jeden model A4 a nahrazoval jej novy, tak nekoho napadlo tu puvodni vyrobni linku ktera uz nebyla potreba nevyhazovat ale demontovat, odvezt do Spanelska a tam na tom montovat skoro stejne auto s jinym logem - SEAT Exeo. Takze zadna kopie, ale pokracovani vyroby a zuzitkovani vyrobni linky ktera by jinak sla do srotu. Navoc mam pocit ze tenkrat byl SEAT dost ve srackach, tak mu pomohlo ze dostal do portfolia bezpracne a bez investic novy luxusni model Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Me je celkem jedno, klidne olej nemen a kilo ti motor na 90% vydrzi taky, na co placat prachy...Edit: a vubec hele, bavil se tu nekdo o novym aute atd? Nebo cos to tu rozjel? Hele, Ty nevypadáš na "no flame". Kdyz tenkrat koncil jeden model A4 a nahrazoval jej novy, tak nekoho napadlo tu puvodni vyrobni linku ktera uz nebyla potreba nevyhazovat ale demontovat, odvezt do Spanelska a tam na tom montovat skoro stejne auto s jinym logem - SEAT Exeo. Takze zadna kopie, ale pokracovani vyroby a zuzitkovani vyrobni linky ktera by jinak sla do srotu. Navoc mam pocit ze tenkrat byl SEAT dost ve srackach, tak mu pomohlo ze dostal do portfolia bezpracne a bez investic novy luxusni model Takže recyklace. Upraveno 16. září 2016 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 A jsme zase u toho. Když koupim nový auto, udělam a dodržim všechno, co výrobce chce / nařizuje (olej 30000 km stačí, startstop i při dobrždění zácpy na dálnici atd atd), tak mi to těch 5 let / 100000km, na který je záruka, vydrží a pak to prodam a koupim zase nový, tak vo co go. Na co bych jako měl plácat prachy např za výměnu oleje po 15.... "Nejlepší" je to prý neměnit vůbec, prý to 80 tis. km vydrží a pak to prodat - takto to dělají prý firmy, co dávají auta na pronájem..... čuňata. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Jinak já to napsal pro názornost v 1. osobě jednotného čísla, ale nečiním tak. Nicméně nedávno jsme se tady o tom bavili (nebo možná v petrolhead vlákně), proto jsem to zmínil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 A jsme zase u toho. Když koupim nový auto, udělam a dodržim všechno, co výrobce chce / nařizuje (olej 30000 km stačí, startstop i při dobrždění zácpy na dálnici atd atd), tak mi to těch 5 let / 100000km, na který je záruka, vydrží a pak to prodam a koupim zase nový, tak vo co go. Na co bych jako měl plácat prachy např za výměnu oleje po 15....Protože jsou lidé, kteří mají auto deset let nebo lidé kteří za těch 5let najedou 300tkm :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. září 2016 Protože jsou lidé, kteří mají auto deset let nebo lidé kteří za těch 5let najedou 300tkm :-)Jo jo to je skoro můj případ dávám tak 50 až 60 tis. za rok :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 17. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. září 2016 A jsme zase u toho. Když koupim nový auto, udělam a dodržim všechno, co výrobce chce / nařizuje (olej 30000 km stačí, startstop i při dobrždění zácpy na dálnici atd atd), tak mi to těch 5 let / 100000km, na který je záruka, vydrží a pak to prodam a koupim zase nový, tak vo co go. Na co bych jako měl plácat prachy např za výměnu oleje po 15....Jauvajs. Nechtěl bych bejt to auto... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sacíbagr Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. září 2016 Na to se názory různí. Já mohl do servisu Subaru nosit půl výplaty a furt to bylo málo....tak to jsi měl velkou smůlu. Je škoda, ža tady na Subaru často pliveš, myslím, že si to nezaslouží. Jednoho měl otec a neměl sebemenší problém (až na korozi). Běžný spotřebák je samozřejmostí. Můj, respektive manželky Outback bude mít 290k km a třeba všechny čepy jsou původní...vlastně kromě výfuku, baterky a brzd je vše původní.Nelíbí se ti jízdní vlastnosti. Já u nás na horách si je naopak nemohu vynachválit. Ve sněhu a ledu ani nemluvím. Jasně, není to okruhové auto, ale kombík, který odveze náklad, děcka atd. i ve velmi špatných podmínkách bez mrknutí oka. Nejsem asi určitě takový odborník jako ty, ale nějaké srovnání s podobnými auty mám (Audi S4 quattro - vlastnil jsem souběžně s Outbackem, Volvo XC70 - obě generace má kamarád a tahal jsem ho na laně, když nemohl jet tam, kde já, Audi Allroad - porovnával jsem s Outbackem. Abych přidal negativum, tak to jsou nelogické ovládací prvky a sedadla...ta se teda nepovedla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmizík Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. září 2016 Ja mam Subaru 3.0R vod nova, uz osmej rok, najeto 300kkm a je to muj milacek, nikdy ho neprodam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se