eskimak Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. října 2018 No nieco na tom mozno bude renault na to netrpi a jazdi k rovnakym "expertom".Nj, bol som hodne prekvapeny ked sa to stalo, prakticky na novom aute. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. října 2018 Jezdim, ale nerad V danym segmentu auto chvalim, ale vytek mam hafo, hlavne ten AT8. Ale ja se nehodim do tyhle doby, ja se radeji morduju s miatou. Jsem s Insi najel tak 3kkm, dalsich 7kkm zena... Ja se ptam, účelových zanerne, jelikoz mistni Massage VW a Vw uz je na me moc.Co sis objednal? Ja mam bi - Turbo 4x4 limo A majetkové za 6mesicu 36.000 a to jsem mel mesic dovolenou:)Kolega UFF taky jezdi:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Potkan Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2018 Tak konečně je na hradeckých číslech Jinak co se týče Michelinek tak tam je sice měkká směs a podrží Vás v pruseru ale bohužel strašně rychle ubýva.To je prostě dan za kvalitní pneu. Z auta jsem nadšený čím dál vic. O vikendu na otočku HK - Praha letiště a nevím zdá je tady nastavený omezovač jelikož mě to pustilo na 260 (prázdná dálnice) a to už jsem se docela bál...při představě že ulítne kolo... Podvozkově a motorově opravdu TOP.Mas to pekny! Pokud te to nepustilo dal, nez na tech 260, tak tam omezovac je. Realnych 250 je tachometrovych cca 260-265. To auto je na takovou rychlost staveny, neni duvod se obavat letajicich kol. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Jezdim, ale nerad V danym segmentu auto chvalim, ale vytek mam hafo, hlavne ten AT8. Ale ja se nehodim do tyhle doby, ja se radeji morduju s miatou. Jsem s Insi najel tak 3kkm, dalsich 7kkm zena... Copak? Ja jsem uplne nadseny ze svetel a biturba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 (upraveno) Mas to pekny! Pokud te to nepustilo dal, nez na tech 260, tak tam omezovac je. Realnych 250 je tachometrovych cca 260-265. To auto je na takovou rychlost staveny, neni duvod se obavat letajicich kol.Je to tak. Kdyz pominu špičkový podvozek a motor tak jsem unešený z te barvy ktera se moc často prý nevidi. Jsem maximalne spokojený. Emoce naplněny Upraveno 21. října 2018 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Je to tak. Kdyz pominu špičkový podvozek a motor tak jsem unešený z te barvy ktera se moc často prý nevidi. Jsem maximalne spokojený. Emoce naplněny Mě jede upravená 435ix 290km/h (dle GPS, žádné tacho) a že by mi něco upadlo jsem obavu ani v této rychlosti neměl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emef Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Kucí, poraďte mi, jak se zimákama. Přehazovat jenom gumy na elektrony, nebo koupit extra kola?Jedná se mi o to, že mám Toyotu na origo alu kolech s nějakejma ventilkama, co kontrolujou tlak, takže kdybych kupoval nový kola, musim koupit asi i 4 nový ventilky, aby to neřvalo. Tak přemejšlim, jestli někdo jezdí celej rok na stejnejch kolech a jenom přhazuje gumy. Nikdy jsem to tak totiž nedělal. Co řikáte? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Já tak jezdím, protože mi firma nezaplatí druhý kola. Jedinej problém je v tom, že přezutí trvá déle a neuděláš si to sám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Přesně jak říkáš, na služebáku (operák) jen jednu sadu kol, gumy přehazuje smluvní pneuservis, včetně uskladnění druhé sezonní sady gum. Na svejch soukromejch autech kupuju vždy dvě kompletní sady kol. Rád si přehazuju kola sám, mám tak jistotu, že nikdo nic nezkurví. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Já mám dvoje kola (oboje hliníky) s dvěma sadama ventilků. Bylo by mi těch hliníků líto, dvakrát ročně je a pneumatiky drbat při přehazování pneu a navíc tam plácat nový závaží a starý sloupávat... Ale kdybych měl firemní auto jako Liqid, tak je mi to fuk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emef Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Jako já si to už nepřehazoval sám, ani nepamatuju, se mi do toho už nechce, přijde mi jednodušší se zastavit za barákem v servisu, dát si kafe a mrknout na fórum. ) Jde mi spíš o to, jestli se ty kola a gumy fakt tak dodrbávaj. Když jsem to auta kupoval, tak mi řikal i ten Toyoťák, ať se na druhý kola vyprdnu a ať si koupim jenom gumy, že to je v pohodě. Tak babo raď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 (upraveno) Tak to záleží asi, jak to auto / kola chceš mít dlouho a taky kolik najedeš. A taky jakej borec to v tom servisu dělá, to bych pokládal možná za důležitější. Mně to taky nebaví přendávat a ani nechci, jezdim do pneuservisu, kde jsem spokojenej, když chci mužu bejt celou dobu u auta, když ne, vidim ho přes sklo. A ty zimní kola už mam třeba k druhýmu autu. Upraveno 21. října 2018 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Posledních cca 5-6 let jsem jezdil vždycky na jedné sadě alu. V pneuservisu přehození na 20-25min akce, pokec a kafe. Nikdy žádný problém. Pneu jsem tam rovnou nechával uskladnit. Teďkon jsem vzal druhou alu sadu a v podstatě ušetřim jen pár stovek za výměnu a asi tak 11min času. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berbatow Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Minulý týden jsem u kamaráda v Polsku viděl motor z Porsche venku z auta. Je to neskutečně velké, člověk má pocit, že se to do té karosérie nevejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lykan Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Ja se ptam, účelových zanerne, jelikoz mistni Massage VW a Vw uz je na me moc.Co sis objednal?Ja mam bi - Turbo 4x4 limoA majetkové za 6mesicu 36.000 a to jsem mel mesic dovolenou:)Kolega UFF taky jezdi:) To same jako ty, akorat kombik. Innovation vybava + vetsina balicku, co sla priobjednat.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Za chvili bude v nabídce jako nuwka, stan igla :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Za chvili bude v nabídce jako nuwka, stan igla :-)První co mě napadlo :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Pro kolegy co bydlí dál od hranic se severními sousedy:stan igla = przedmiot w super stanie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berbatow Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 Tak, ale samochód pochodzi z Czech. Gość chce autko sprzedać. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 21. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2018 (upraveno) Opelik taki wyśmienity to jest prawdziwe cacko. Upraveno 21. října 2018 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se