Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ruby red. Co na tom, že je možná trochu podobná té mazdí? Mi to nepřijde jako big deal.

Každopádně ta druhá je fuckt nuda.

 

Nebo to vem podle mota orange is new black, a jdi do té. Když koukam na fotky novýho ST, už to nejni taková jedovatá oranžová, jako byla na modelu ST 225. Je to spíš taková žluto-oranžová.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, z fotek to vypadá na zlutejsi odstín. Strašně se mi líbí, ale nevím, jestli toho fakt za rok nebudu litovat :-) i když teď jsem viděl starou škodu rapid v dost podobné barvě (původní) a říkám si, jestli to není jen dnešní doba, ze jsou všechny auta v takových ?korporátních? uni barvách. Sama stříbrná, sedá, bezová, nic výrazného, doslova nuda šeď. Budu se muset zajet podívat kde je mají skladem, abych to porovnal (snad u kacmacka mají modrou a oranz v hatchbacku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, z fotek to vypadá na zlutejsi odstín. Strašně se mi líbí, ale nevím, jestli toho fakt za rok nebudu litovat :-) i když teď jsem viděl starou škodu rapid v dost podobné barvě (původní) a říkám si, jestli to není jen dnešní doba, ze jsou všechny auta v takových ?korporátních? uni barvách. Sama stříbrná, sedá, bezová, nic výrazného, doslova nuda šeď. Budu se muset zajet podívat kde je mají skladem, abych to porovnal (snad u kacmacka mají modrou a oranz v hatchbacku).

Soused má fiestu ST v ruby red a je to moc pěkný 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máš pocit, že tě chce zabít predokolka s motorem vepředu, tak si zadokolku se středovým motorem vážně nekupuj :) pokud chceš jezdit rovně, nech si co máš, pokud to myslíš vážně se sportovní jízdou, tak si kup Cayman v manuálu a neřeš výkon

Nejde o to, že je nezvladatelná a už vůbec ne o přímku, ale prostě to jede kdykoliv, samosvor to posunul taky jinde, je to prostě zábava. Jasně, že zadokolka je zase něco jiné a ta už tolik neodpustí a byť výkon není vše, tak to je znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při první jízdě rekord, velká pětka už v 11 dopo.

 

Impaly a další havěť nehlásím, ta nám chodí k bazénu:-)

Wow, no tak to je paráda :-) Rád bych taky ještě někdy, mám z Krugeru jen ty nejlepší zážitky. Bohužel komplet rodina a většina kamarádů už jsou na Zélandu, v Austrálii, a nic mě tam tedy nijak extra netáhne....Spíš ta Austrálie asi přijde brzy na řadu :-) Užívej, závidím to večerní grilování s poslechem řvoucích lvů :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o to, že je nezvladatelná a už vůbec ne o přímku, ale prostě to jede kdykoliv, samosvor to posunul taky jinde, je to prostě zábava. Jasně, že zadokolka je zase něco jiné a ta už tolik neodpustí a byť výkon není vše, tak to je znát.

Já tě chápu. Jezdím v cupře - 300k, předokolka, samosvor a taky mě baví. Ona totiž nemusí být zábava jen s rozhozeným zadkem, ale málokdo to chápe. Když pak někoho svezu a ukážu, jak to dokáže utáhnout zatáčku, mám strach, že mi zadkem rozstřihne sedačku.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak proto asi třeba já řeším náhradu, že ano:) Ale i kdyby ne, tak přeci že je něco víc zábavné neznamená, že to druhé není zábavné vůbec. Ale prostě 300k vs 450k rozdíl je a znát to bude. Sice bych to chtěl jako další projekt, časem oturbit, nebo dát silnější motor, tak .... nemám prostě představu s jízda "kolem komína" mi ji neudělá a tak se ptám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hodně bude záležet i na hmotnosti vozidla. Třeba tady na

to jde krásně vidět. Kde Cayman 2,5 269kw spráská na sprintu a kdekoliv jinde (pevně tomu věřím) BMW e60 m5 s desetiválcem, který má z výroby tuším 373kw a 500Nm. Za shlédnutí stojí i video s Filipem Holubem, který tam je se svoji upravenou Cuprou...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasné, že výkon není vše, bavíme se ovšem o vozech -+ stejné hmotnosti cca 1300kg, mám Golf 5, kde kromě výkonu jsem i odlehčoval odpruženou i neodpruženou hmotnost a to někdy až tak, že jsem po 2 dnech stání potřeboval nakopnout startování, protože jsem vozil 21Ah motobaterii namísto 76Ah autobaterie. Části nápravy jsou taky jiné, nevozím rezervu a tak dále.

 

Video je fajn, ale zrovna 0-x je ne zcela něco, co je pro mně primární. Jak jsem psal, je jasné, že konstrukčně a podvozkově je to rozdíl a v zatáčkách je Cayman jinde, proto taky ta volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...